• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας 2021, Γερμανία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha MT-10: φωτογραφικό αφιέρωμα
Την οδηγούμε στα Μέγαρα
Τεστ-Μοντέλα 26/02/2020 - 12:36

Φωτογραφία: Βασίλης Κωστάκος, Studio B42

Εξοπλισμός αναβάτη: κράνος Shoei X-Spirit II, φόρμα, μπότες: Aplinestars

H Yamaha μας υπενθυμίζει για την ΜΤ-10: “Ισχύς. Ροπή. Ευελιξία. Η MT-10 είναι η μοτοσυκλέτα που περιμένατε. Είναι η πιο ισχυρή μοτοσυκλέτα Hyper Naked που δημιουργήθηκε ποτέ. Και ήρθε η ώρα να προχωρήσετε στο επόμενο επίπεδο της σκοτεινής πλευράς. Ακολουθήστε τη Σκοτεινή πλευρά των ΜΤ με την MT-10.”

Η MT-10 διαθέτει κινητήρα crossplane 998 κ.εκ., ρυθμισμένο για περισσότερη ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές και στηρίζεται σε ένα ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου Deltabox με εξαιρετικά κοντό μεταξόνιο, ώστε να παρέχει απόλυτη ισχύ με κορυφαία στην κατηγορία ευελιξία και ολοκληρωμένο έλεγχο.

Με μια ματιά

  • Όργανα LCD πολλαπλών λειτουργιών

  • Τετρακύλινδρος κινητήρας 'CP4' crossplane με ισχυρή ροπή

  • Ο κινητήρας, το πλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από την YZF-R1

  • Ρυθμισμένη για ισχυρή, γραμμική ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές

  • YCC-T, D-MODE και Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης

  • Ελαφρύς κύριος σκελετός αλουμινίου Deltabox

  • Κοντό μεταξόνιο 1.400 mm για κορυφαία ευελιξία

  • Δυναμική εμπροσθοβαρής σχεδίαση

  • Όρθια θέση οδήγησης με κλίση προς τα εμπρός

  • Φρένα υψηλών προδιαγραφών με ABS και ακτινικές δαγκάνες

  • Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών

  • Συμπλέκτης A&S και Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS)

 

Τύπος κινητήρα

  • Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος, 2EEK, Τετρακύλινδρος

Κυβισμός

  • 998κ.εκ.

Μέγιστη ισχύς

  • 118.0kW (160.4PS) @ 11500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή

  • 111.0Nm (11.3kg-m) @ 9000 σ.α.λ.

Βάρος (πλήρες υγρών)

  • 210 κιλά

 

Εμείς την οδηγήσαμε στα Μέγαρα, αλλά και στους δρόμους της Αττικής και σας μεταφέρουμε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα. Αναλυτικά οι εντυπώσεις μας στο τεύχος 107 του περιοδικού MOTOGP WORLD.

Επόμενο άρθρο »

Αποκλειστικό: Οδηγούμε τα METZELER SPORTEC™ M9 RR

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Panigale V4 25°Anniversario 916: Συναισθηματικά φορτισμένη!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ Ο VALENTINO ROSSI ΜΕ DUCATI ΤΟ 2022;
  • ΝΑΙ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
  • ΟΧΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ DUCATI ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ