• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Κοροναϊός εναντίον τροχαίων!
Το blog του Δημήτρη Διατσίδη
Πίσω από τα φλας 16/03/2020 - 13:16

O COVID-19 ή Coronavirus μας αναγκάζει να #μενουμεσπιτι όπως λέει και το σχετικό hashtag και σίγουρα ακούμε από το πρωί έως το βράδυ στα ραδιόφωνα και βλέπουμε στις τηλεοράσεις τα νέα για την παγκόσμια εξάπλωση και την αντίστοιχη ελληνική. 

Τα μέτρα κάποιοι τα χαρακτηρίζουν υπερβολικά, όμως παγκοσμίως θεωρούνται λογικά για να περιοριστεί η εξάπλωση, μέχρι να βρεθεί η πολυπόθητη φαρμακευτική αγωγή και τα αντίστοιχα εμβόλια, που θα κάνουν τις ζωές μας να επιστρέψουν σε μια κανονικότητα. 

Ας δούμε κάποια στοιχεία, για να μιλάμε και με αριθμούς: 

Στην Κίνα με 1,400,050,000 κατοίκους, έχουμε 80,866 κρούσματα που αντιστοιχούν σε ποσοστό 0.00577%. Από αυτούς έχουμε 3,213 θανάτους που αντιστοιχούν σε ποσοστό 0.000229% του πληθυσμού.

Στην Ιταλία με 60,243,406 κατοίκους, έχουμε 24,747 κρούσματα με ποσοστό 0.04107% και 1,809 θανάτους με ποσοστό 0.003002%.

Στην Ισπανία με 47,100,400 κατοίκους, έχουμε 7,988 κρούσματα με ποσοστό 0.01695% και 294 θανάτους με ποσοστό 0.000624%.

Στην Ελλάδα με 10,724,599 κατοίκους, έχουμε 331 κρούσματα με ποσοστό 0.00308% και 4 θανάτους με ποσοστό 0.000037%.

Αυτό σημαίνει ότι στη χειρότερη περίπτωση που τα μέτρα δεν αποδώσουν και φθάσουμε τα πολύ υψηλά ποσοστά της Ιταλίας, θα φθάσουμε τους 322 νεκρούς. Με ποσοστό Ισπανίας τους 67 νεκρούς, με ποσοστό Κίνας τους 24 νεκρούς. 

 

Όμως με την ευκαιρία ας δούμε και κάποια άλλα στοιχεία που μας δείχνουν ότι ο κοροναϊός είναι τουλάχιστον για τη χώρα μας, πολύ μικρότερο πρόβλημα από ότι είναι αυτό των θανατηφόρων τροχαίων 

Έχουμε λοιπόν σύμφωνα με τα τελευταία ολοκληρωμένα στοιχεία του 2018, 709 θανάτους το χρόνο από τροχαία ατυχήματα, με ένα ποσοστό 0.006610 σε σχέση με τον πληθυσμό της Ελλάδας (δύο φορές μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό της Ιταλίας για τον COVID-19) και 701 βαριά τραυματίες, από τους οποίους αρκετοί καταλήγουν ανεβάζοντας κι άλλο το φριχτό αυτό νούμερο. 

 

Με μέσο όρο για την Ευρώπη τα 50 θανατηφόρα ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους - σύμφωνα με την Eurostat - τα θανατηφόρα τροχαία επιβατικών αυτοκινήτων αντιπροσώπευαν σχεδόν το ήμισυ (46%) όλων των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, ακολουθούμενα από θανάτους πεζών (21%), μοτοσυκλετιστών (15%), ποδηλάτων (8%) και θανάτους σε άλλες μορφές οδικών μεταφορών (10%).

Για την Ελλάδα το ποσοστό ήταν 65.3 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους για το 2018, εκ των οποίων 26.5 αφορούσε επιβατηγά αυτοκίνητα, 6.1 εμπορικά οχήματα, 0.0 λεωφορεία και πούλμαν, 1.0 ποδήλατα, 3.0 μοτοποδήλατα, 20.1 μοτοσυκλέτες, 11.0 πεζούς και 0.3 άλλα μέσα.

Η Ελλάδα μάλιστα έχει το υψηλότερο ποσοστό θανάτων σε σχέση με ατυχήματα με μοτοσυκλέτες (20.1 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους), σε όλη την Ευρώπη. Και αυτό παρά το ότι οι “επιδόσεις” της Ελλάδας σε θέματα οδικής ασφάλειας σημείωσαν εντυπωσιακή βελτίωση από το 2010 (-41%).

 

Αναρωτιέμαι λοιπόν, εάν ο Πρωθυπουργός της χώρας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης τα γνωρίζει αυτά τα νούμερα και τι σκέφτεται να κάνει για αυτό το μείζον θέμα, που μάλιστα σε “ποιοτικά” (αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι) στοιχεία των θανάτων μιλάμε για συντριπτική πλειοψηφία νέων παραγωγικών ανθρώπων, σε σχέση με τα αντίστοιχα παγκόσμια χαρακτηριστικά των θυμάτων από τον κοροναϊό! 

Τι θα κάνει ο κ. Κ. Καραμανλής (Υπουργός Μεταφορών) για να βελτιώσει το στόλο των οχημάτων και να έχουμε πιο ασφαλή αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες; Θα μειώσει και θα καταργήσει τους φόρους και τα τεκμήρια που οδηγούν σε ένα γηρασμένο στόλο;

Τι θα κάνει ο κ. Μ. Χρυσοχοϊδης (Υπουργός προστασίας του Πολίτη), θα προστατέψει τους μοτοσυκλετιστές, συλλαμβάνοντας όλους όσους μιλούν στο κινητό την ώρα που οδηγούν; Θα συλλάβει τους μοτοσυκλετιστές που σε πείσμα κάθε λογικής κυκλοφορούν χωρίς κράνη; 

Κοροναϊός εναντίον τροχαίων: σημειώσατε 2! Μόλις λοιπόν κ.κ. Κυβερνήτες της Ελλάδας τελειώσετε με τον COVID-19, ασχοληθείτε και με τα θέματα που αποτελούν τη σύγχρονη γενοκτονία της Ελλάδας, για να θυμηθώ τον πετυχημένο χαρακτηρισμό που έχει δώσει ο “Ιαβέρης” στο τεράστιο αυτό θέμα. 

Από τις 171,887 περιπτώσεις COVID-19 σε όλη τη γη, ήδη έχουν θεραπευθεί 77,781 άνθρωποι και σε λίγο καιρό όλο αυτό θα είναι μια θλιβερή ανάμνηση. Στη χώρα μας όμως δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα δεν θα δουν σπουδαία ποσοστά ανάκαμψης, εκτός εάν τα αντιμετωπίσετε με τη σοβαρότητα που επιδεικνύετε τώρα στο θέμα του Κοροναϊού. 

Επόμενο άρθρο »

STOP σε δοκιμές και προπονήσεις

« Προηγούμενο άρθρο

Πίσω από τα φλας: H “παράγκα” της DORNA

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ