• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda CBR600RR: Φιλική και απολαυστική
Από το περιοδικό MOTOGP WORLD
Τεστ-Μοντέλα 05/04/2020 - 13:48

 

Οδηγούμε την Honda CBR600RR με την οποία ο Δημήτρης Καρακώστας έκανε το 2019 το απόλυτο, κερδίζοντας και τους έξι Αγώνες του Πρωταθλήματος. Είναι μια φιλική μοτοσυκλέτα που σε αφήνει να απολαύσεις την σπορ οδήγηση.

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτ.: Στράτης Βαβούδης

Εξοπλισμός αναβάτη: κράνος SHOEI X-Spirit III – Bianca, φόρμα, γάντια IXS, μπότες SIDI

 

O Γιώργος Καρακώστας – με μεγάλη ιστορία στο ΠΠΤ – καμάρωνε τον 19χρονο γιο του Δημήτρη που στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2019 είχε εξαιρετική απόδοση από την αρχή μέχρι το τέλος με τη νέα Honda CBR600RR του 2018-19, που πέρυσι στην αρχή της χρονιάς έφτασε στο κατάστημα Honda Karakostas στη Λεωφόρο Γαλατσίου 76. Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη που από το 1959 ξεκίνησε την πώληση των Honda στην Ελλάδα, έφερε αυτήν την μοτοσυκλέτα μόνο για να αγωνιστεί ο Δημήτρης, που ήδη είχε δείξει τα θετικά στοιχεία ενός οδηγού Πρωταθλητή από την περσινή χρονιά. 

Το μοντέλο αυτό για την Ευρωπαϊκή αγορά έχει σταματήσει την παραγωγή το 2016, αλλά συνεχίζει να παράγεται για την Αμερική και έτσι η Σαρακάκης – προς τιμή της – αποφάσισε να το φέρει, συνεχίζοντας να βοηθάει τον οδηγό που τα προηγούμενα χρόνια είχε αγωνιστεί με επιτυχία με Honda CBR650R στο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Πρωτάθλημα που γινόταν μαζί με το Παγκόσμιο των SBK! 

Ο Δημήτρης Καρακώστας οδήγησε εξαιρετικά την CBR600RR και στο Ελληνικό αλλά και στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα, με πάρα πολύ καλούς χρόνους ταχύτερου γύρου και συμμετείχε και σε έναν Αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος, στην κατηγορία Supersport. 

Πήρε εύκολα τον Τίτλο από τον 5ο Αγώνα και κέρδισε και τον 6ο στα Μέγαρα, όπου βρεθήκαμε σε ένα Εxtreme Track Day του Σωτήρη Ζαφειρόπουλου. 

Ο Γιώργος Καρακώστας – που εκτελεί και χρέη μηχανικού – μας εξήγησε ότι ο γνωστός 4κύλινδρος εν σειρά τώρα διαθέτει ένα αγωνιστικό κιτ του HRC, που περιλαμβάνει εκκεντροφόρους, ελατήρια, αλλά και ψυγείο, που όλα μαζί ανεβάζουν την απόδοση στους 120 ίππους στον τροχό, αλλά χωρίς να θυσιάζει κάτι από την ομαλή λειτουργία του στις μεσαίες στροφές. Η εξάτμιση τιτανίου της Arrow, είναι special μόνο για αγωνιστική χρήση και χρειάστηκε και βιογραφικό του οδηγού για να έλθει στην Ελλάδα από τα Papastavrou Shops! Για την προστασία του κινητήρα η GBRacing έχει τα καπάκια που η mouratisgp φρόντισε να έλθουν. 

Η Manos performance ανέλαβε τη ρύθμιση των ηλεκτρονικών, στα οποία δεν περιλαμβάνεται traction control.

Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο “twin-spar” δίνει την ακαμψία που χρειάζεται, ενώ το υποπλαίσιο αλλάχθηκε με αυτό της τσέχικης motoholders. Τα μαρσπιέ είναι της Ιταλικής 4RACING. Tα προστατευτικά κάρμπον για το ψαλίδι, όπως και το κοστούμι της CBR, έρχονται από την Τσεχία και την Sebimoto. Η εισαγωγή του ramair και η βάση οργάνων είναι της motoholders, όλα αυτά επίσης από την mouratisgp.

Στον τομέα των φρένων το επαναστατικό σύστημα της Honda, το Combined Anti-Lock Braking System (C-ABS), καταργήθηκε και μπροστά μπήκαν οι δισκόπλακες της Yutaka, με τη νορμάλ δαγκάνα και τρόμπα φρένου, αλλά με μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης. 
Το σοφιστικέ Honda Electronic Steering Damper (HESD), ένα ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ βγήκε και μπήκε στη θέση του ένα ηλεκτρονικό-μηχανικό του ΗRC. 

Στο πιρούνι της Showa που λόγω κανονισμού δεν μπορεί να αλλάξει, έχουν μπει ελατήρια της Ohlins και τα κλειστού τύπου Ohlins cartridge FKR τεχνολογίας TTX25S. Το αμορτισέρ πίσω αλλάχτηκε με ένα Ohlins ΤΤΧ.

Στον τομέα της τελικής μετάδοσης η AFAM φρόντισε για την αλυσίδα και τα γρανάζια. Η eXTra products του Χρήστου Τασούλη είναι αυτή που κάνει τη δουλειά σε αναρτήσεις και μετάδοση. 

Η ζελατίνα έρχεται από την Γαλλία και την Εrmax του Άκη Γεωργόπουλου, τα αντιολισθητικά του ρεζερβουάρ από την STOMGRIP και τις ΗΠΑ, μέσω του Νίκου Μουράτη. 

Το συνολικό σχεδιασμό έχει αναλάβει η superbmotos design του Λευτέρη Ρηγόπουλου.

 

Τα αγωνιστικά ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SC2 πήραν τη θέση τους στις ηλεκτρικές κουβέρτες και ο Βαγγέλης Ηλιόπουλος της Intramoto, που φέτος κυριάρχησε στο ΠΠΤ με 5 στους 6 Τίτλους, ήταν στα Μέγαρα για να επιβλέψει τη δοκιμή.

Ο screamer κινητήρας των 600 κυβικών ανεβάζει τώρα τις στροφές μέχρι τις 16,000, αλλά δεν χρησιμοποιήσαμε τις τελευταίες 500, αφού και ο Δημήτρης έφτανε πολλές φορές μόνο τις 15,500 ανάλογα με την πίστα. Το “ουρλιαχτό” στις τόσες πολλές στροφές δεν ενοχλεί, αλλά αντίθετα σε πωρώνει και σου δίνει ρυθμό. 

Το μειωμένο βάρος των 160 κιλών είναι ό,τι καλύτερο. Η επιτάχυνση δεν είναι τρομερή σε σχέση με μια χιλιάρα, είναι όμως εντυπωσιακή και το πιο θετικό είναι τα καλά φρένα στην είσοδο, η σταθερότητα και η ευελιξία του πλαισίου μέσα στη στροφή, που κάνουν ιδιαίτερα ευχάριστη την κίνηση στην πίστα. Οι αλλαγές κατεύθυνσης στα δύο εσάκια των Μεγάρων την 3-4 και την 8-9 γινόταν πανεύκολα, χωρίς τίποτε να ενοχλεί ή να δυσκολεύει τον οδηγό. 

Η φιλικότητα είναι ένα μεγάλο προσόν για μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα και η Honda CBR600RR του Δημήτρη Καρακώστα έχει αυτό ως κύριο χαρακτηριστικό. Οι σωστές ρυθμίσεις είναι το άλλο μυστικό για να πηγαίνεις σβέλτα και φυσικά τα ελαστικά παίζουν τεράστιο ρόλο. Στην περίπτωσή μας βοήθησε το ότι ήταν ολοκαίνουργια, αλλά η χαμηλή θερμοκρασία της ασφάλτου θα ήθελε τις πιο μαλακές γόμες SC1. Πέρα από αυτό και παρά το ότι η βροχή της προηγούμενης ημέρας είχε κάνει την πίστα αρκετά βρώμικη σε κάποια σημεία, η ευχαρίστηση της οδήγησης ανέβηκε σε πολύ ψηλά επίπεδα. Ευχαριστούμε την Honda Karakostas για αυτήν την ωραία εμπειρία.

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Κινητήρας

599cc Υγρόψυκτος, Εν σειρά 4κύλινδρος

Διάμετρος Χ Διαδρομή 

67mm x 42.5mm

Συμπίεση

12.2:1

Ισχύς

120cv @ 13,500rpm

Ροπή

66nm @ 11,250rpm

 

 

Ανάρτηση μπροστά

41mm πιρούνι Big Piston Fork, ελατήρια Ohlins, close cartridge SΚR 

Ανάρτηση πίσω

Αμορτισέρ Ohlins TTX, μοχλικό Pro-Link® HMAS™ 

Φρένο μπροστά

4πίστονη δαγκάνα με δίσκους 310mm 

Φρένο πίσω

Μονή δαγκάνα με δίσκο 220mm 

Ελαστικό μπροστά

120/70ZR-17 Pirelli Diablo Supercorsa SC

Ελαστικό πίσω

180/60ZR-17 Pirelli Diablo Supercorsa SC

 

Γωνία Κάστερ

23.5° 

Ίχνος

97.7mm 

Μεταξόνιο

1,373mm

Ύψος σέλας

823mm

Βάρος

160kg 

 

Με τον Γιώργο Καρακώστα που είναι ο εμπνευστής και καθοδηγητής της προσπάθειας
Με τον Γιώργο Καρακώστα που είναι ο εμπνευστής και καθοδηγητής της προσπάθειας

Επόμενο άρθρο »

APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY: Extreme games  

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα BMW R 18

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα