• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Πάγωμα εξέλιξης μέχρι το 2022!
Νέα 07/04/2020 - 12:31

Με ομόφωνη απόφαση της Dorna, της Ένωσης Ομάδων (IRTA), της Ένωσης Κατασκευαστών (MSMA) και της FIM, έχουμε πάγωμα εξέλιξης.

 

Αυτό θα ισχύει για τα βασικά μέρη της μοτοσυκλέτας – κινητήρας και αεροδυναμικά – και θα έχει διάρκεια μέχρι το τέλος του 2021.

 

Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι οι πρωτότυπες μοτοσυκλέτες των έξι κατασκευαστών της μεγάλης κατηγορίας θα είναι ίδιες μέχρι το τέλος του 2021.

 

Έτσι δεν θα χρειαστεί να εξελίξουν καινούργια μοτοσυκλέτα για το 2021 και αυτό θα έχει επίπτωση (θετική) στα κόστη.

 

«Είναι μια καλή απόφαση», έλεγε μετά τη σχετική ανακοίνωση ο Herve Poncharal, που πέρα από ιδιοκτήτης της Tech3 είναι και Πρόεδρος της IRTA.

 

«Αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του R&D θα έχει ολοκληρωθεί από φέτος κι έτσι δεν θα επιβαρυνθούν περισσότερο σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία».

 

Φυσικά τα εργοστάσια θα συνεχίσουν την εξέλιξη σε άλλα μέρη της μοτοσυκλέτας, όπως για παράδειγμα στο πλαίσιο.

 

Επιπλέον, η συμφωνία αυτή για «πάγωμα» ευνοεί – πέρα από τα εργοστάσια – και τις ομάδες που θα πληρώσουν πολύ λιγότερα χρήματα για τις μοτοσυκλέτες που θα πάρουν από τους Κατασκευαστές το 2021, μιας και κατά βάσει θα είναι ίδιες.

 

Από την άλλη κρατούν το δικαίωμα να παρουσιάσουν δυο διαφορετικά φέρινγκ (ανά αναβάτη) σε κάθε σεζόν.

 

Τέλος, η KTM και η Aprilia θα συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα προνόμιά τους, ένα εκ των οποίων είναι ότι δεν ισχύει το «πάγωμα» της εξέλιξης γι’ αυτούς.

 

Όμως «…δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιήσουν», λέει ο Poncharal. «Περισσότερη εξέλιξη σημαίνει και περισσότερα χρήματα».

 

«Κανείς δεν θέλει να ξοδεύει περισσότερα χρήματα τώρα. Όλοι θέλουν να παγώσει ό,τι είναι εφικτό και να μπούμε σε κατάσταση χειμερίας νάρκης για λίγο».

 

Τουλάχιστον αυτό το πάγωμα της εξέλιξης φαίνεται ότι μόνο καλό θα κάνει στο θέαμα!

 

«Έχουμε καταπληκτικές μοτοσυκλέτες φέτος και στα τεστ της Μαλαισίας και του Qatar οι διαφορές ήταν εκπληκτικά μικρές».

 

Να θυμίσουμε ότι οι κινητήρες έχουν σφραγιστεί με απομακρυσμένο έλεγχο από τις 25 Μαρτίου, με ψηφιακές εικόνες και αρχεία.

 

Το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά δεν υφίστανται κανένα πάγωμα.

Επόμενο άρθρο »

Επίσημο: Αναβάλλονται Mugello και Montmelo

« Προηγούμενο άρθρο

Η Dorna και το ξεκίνημα της σεζόν

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ