• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
μ.Κ. (μετά Κοροναϊό). Η Επόμενη Μέρα του MotoGP!
Πίσω από τα φλας: το blog του Δημήτρη Διατσίδη
Πίσω από τα φλας 22/04/2020 - 17:54

Πίσω από τα φλας

το blog του Δημήτρη Διατσίδη

 

μ.Κ. (μετά Κοροναϊό). Η Επόμενη Μέρα του MotoGP!

 

H πανδημία που ζει όλος ο πλανήτης είναι ένα γεγονός και όλοι μιλούν πια για την μ.Κ. επόμενη μέρα, που μέχρι στιγμής είναι κάτι σχετικά θολό. Το MotoGP δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί από τις εξελίξεις και φυσικά η Dorna με τον επικεφαλής της Carmelo Ezpeleta, συζητάει όλες τις πιθανές περιπτώσεις με την IRTA (την Ένωση των ομάδων), την MSMA (την Ένωση των Κατασκευαστών) και την FΙΜ (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας), καθώς και με τους οργανωτές (promoter) κάθε GP και φυσικά όλα αυτά υπό το νομικό πλαίσιο που θέτει κάθε χώρα σε σχέση με τις μετακινήσεις και τα αθλητικά γεγονότα. 

Με την μέχρι τώρα επικοινωνία μου με τους ανθρώπους της Dorna, αλλά και με αρκετούς ανθρώπους των ομάδων του paddock, τα επικρατέστερα σενάρια είναι τα εξής:

  1. Επανέναρξη του Πρωταθλήματος μάλλον στις αρχές Αυγούστου, ίσως στις 16, με το ήδη προγραμματισμένο GP της Αυστρίας στην πίστα Red Bull Ring, στην οποία ένα μήνα νωρίτερα περίπου θέλει να κάνει το ξεκίνημά της η Formula 1! (εδώ να πούμε ότι F1 & MotoGP έχουν κοινά προβλήματα να αντιμετωπίσουν).

  2. Στήριξη των ομάδων και των δορυφορικών της μεγάλης κατηγορίας MotoGP, αλλά και αυτών της Moto2 και Moto3, ώστε να γίνουν οι Αγώνες όλων των κατηγοριών.

  3. Αρχικά και μέχρι να βρεθεί το εμβόλιο (οι Βρετανοί της Οξφόρδης είπαν ότι το Σεπτέμβριο θα είναι έτοιμο), οι Αγώνες θα γίνονται “κεκλεισμένων των θυρών” για τους θεατές και με ελάχιστο προσωπικό από κάθε ομάδα, ακόμη και ελάχιστους δημοσιογράφους!

  4. Το MotoGP σε αυτό το διάστημα θα στηριχτεί ως ένα τηλεοπτικό προϊόν, κάτι για το οποίο συμφωνούν και όλοι οι οδηγοί, παρά το ότι δεν είναι ευχάριστο το να τρέχουν σε άδεις κερκίδες. Βέβαια τόσα χρόνια στο Κατάρ, κάπως έτσι τρέχουν με ελάχιστους θεατές στις κερκίδες! 

  5. Ήδη έχει υπάρξει οικονομική στήριξη των ομάδων, ώστε να μην αναγκαστούν να απολύσουν μηχανικούς και φυσικά να καταφέρουν να επιβιώσουν ως επιχειρήσεις που είναι – μικρές των μικρότερων κατηγοριών και μεγαλύτερες της μεγάλης κατηγορίας.

  6. Προσπάθεια να διασωθούν τα Πρωταθλήματα MotoE & Red Βull Rookies Cup, χωρίς όμως να είναι και τα δύο η πρώτη προτεραιότητα.

  7. Δυνατότητα για δύο Αγώνες με διαφορά μίας εβδομάδας σε χώρες που έχουν κοντινές πίστες (Ιταλία: Μιζάνο & Μουτζέλο, Ισπανία: Βαρκελώνη & Άραγκον) ώστε να περιοριστεί το κόστος των μετακινήσεων των ομάδων.

  8. Δυνατότητα για δύο Αγώνες στην ίδια πίστα, με διαφορά μίας εβδομάδας, αν βρεθούν λίγες πίστες που να μπορούν να φιλοξενήσουν Αγώνες, λόγω νομικών περιορισμών από τις κυβερνήσεις των κρατών στα οποία γίνονται οι Αγώνες. Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος των προβλημάτων μετακίνησης ανθρώπων και εξοπλισμού, αρκεί να πούμε ότι μόλις χθες έφθασαν τα τελευταία πράγματα και μοτοσυκλέτες κάποιων ομάδων από το Κατάρ, μετά τον πρώτο Αγώνα της χρονιάς στις 5 Μαρτίου!  

  9. Ο στόχος είναι να μειωθεί ο αριθμός των ατόμων που χρειάζεται μια πλήρης οργάνωση από 3,000 σε 1,000-1,200! Δεν θα υπάρχουν χώροι φιλοξενίας των ομάδων, δεν θα υπάρχουν καλεσμένοι των ομάδων (ακόμη και οι μεγάλοι χορηγοί), θα μειωθεί και ο αριθμός των δημοσιογράφων σημαντικά (ελάχιστοι ανά χώρα). 

  10. Απορρίφθηκε η πρόταση της Ducati για μια μοτοσυκλέτα ανά οδηγό στη μεγάλη κατηγορία, καθώς θεωρήθηκε ότι η μείωση του κόστους θα ήταν μικρή και ο κίνδυνος να μειωθεί το θέαμα μεγαλύτερος! 

  11. Επέκταση του προγράμματος των Αγώνων και μέχρι τον Δεκέμβριο, αλλά όχι κάποιοι Αγώνες να γίνουν και τον Ιανουάριο του 2021, ώστε να ξεκινήσει το 2021 όσο γίνεται πιο κοντά στην “κανονικότητα”. Έτσι κι αλλιώς οι χειμερινές δοκιμές του 2021 μπορεί να είναι πολύ μειωμένες, καθώς έχει ήδη ανακοινωθεί το πάγωμα της εξέλιξης μέχρι το ξεκίνημα του 2021, για τη μεγάλη κατηγορία.

  12. Απώτερος στόχος να χάσουν τις δουλειές τους όσο το δυνατόν λιγότεροι από τους 3,000 ανθρώπους που εργάζονται συστηματικά – έστω με συμβάσεις μερικών μηνών κάποιοι – μέχρι την επιστροφή σε νορμάλ κατάσταση.

 

Εδώ να πούμε ότι ήδη γίνεται προσαρμογή όλων στη νέα πραγματικότητα, όπως φάνηκε και από τους δύο πρώτους Αγώνες εικονικής πραγματικότητας, αλλά και από την πρώτη επίσημη συνέντευξη “virtual” τύπου που διοργανώνει η ομάδα της Suzuki Ecstar MotoGP Team με τον Alex Rins να απαντά (αύριο 23 Απριλίου) σε ερωτήσεις των διαπιστευμένων δημοσιογράφων του MotoGP μέσω τηλεδιάσκεψης!

Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων και πάντα με την εσωτερική πληροφόρηση που έχουμε αποκλειστικά για την Ελλάδα, θα είμαστε εδώ για ό,τι νεώτερο προκύψει.

Και για να κλείσουμε με μια εύθυμη νότα, αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ τα virtual paddock girls που θα κρατούν την ομπρέλα στους οδηγούς πριν την εκκίνηση...

 

 

 

Υ.Γ. To “Πίσω από τα φλας” είναι οι προσωπικές ιστορίες μου μέσα στις πίστες και το paddock του MotoGP, τις δοκιμές μοντέλων, αλλά και από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας γενικότερα. Πίσω από τα φλας γίνονται και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα που δεν τα μαθαίνουμε στα επίσημα δελτία τύπου. Κάποιες φορές ή κάποια χρόνια μετά, αυτές οι προσωπικές στιγμές αποκτούν το νόημά τους...

Επόμενο άρθρο »

Ayrton Senna, μια δύσκολη επέτειος

« Προηγούμενο άρθρο

STOP σε δοκιμές και προπονήσεις

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ