• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
14ος χρόνος MOTOGP WORLD
Πίσω από τα φλας 10/05/2020 - 10:47

Σβήσαμε τα 13 κεράκια στην εικονική μας τούρτα, μιας και οι περιορισμοί μετακινήσεων και συγκεντρώσεων δεν επέτρεψαν στην ομάδα του περιοδικού να βρεθεί τους προηγούμενους δύο μήνες.

Ήταν στα τέλη του 2006 στην Βαλένθια όταν είχα την απίστευτη ευκαιρία να οδηγήσω και τις 5 διαφορετικές μοτοσυκλέτες των Honda, Yamaha, Ducati, Suzuki, Kawasaki που συμμετείχαν εκείνη τη χρονιά στο MotoGP με τις εργοστασιακές τους ομάδες. Ήταν μια απίστευτη δημοσιογραφική επιτυχία και ήμουν ο μόνος δημοσιογράφος όλου του κόσμου που το είχε καταφέρει, μιας και οι λίγοι που είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν εκείνες τις μοτοσυκλέτες ήταν οι περισσότεροι πρώην οδηγοί Αγώνων, όπως ο Kevin Schwantz, o Luca Cadalora, o Alex Criville και ελάχιστοι ήταν οι δημοσιογράφοι. Kαι από αυτούς ένας οδήγησε και τις 5! 

Το σχετικό τηλεοπτικό υλικό θα ετοιμαζόταν για ρεπορτάζ στην ΕΡΤ3 που τότε πρόβαλλε το MotoGP από τη συχνότητά της και το στούντιο της οδού Στρατού στην Θεσσαλονίκη. Όμως οι ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είχαν φροντίσει να με εφοδιάσουν και με θαυμάσιες φωτογραφίες, αλλά και με την τηλεμετρία του καλύτερού μου γύρου από κάθε μοτοσυκλέτα (εκτός από την Honda που δεν ήθελε να δώσει κανένα στοιχείο τηλεμετρίας!).

Η ιδέα άναψε μέσα στο αεροπλάνο του γυρισμού από την Βαλένθια, στις 2 Νοεμβρίου του 2006, σαν τo γνωστό “Γλόμπο” που άναβε στα σκίτσα του Carl Barks του δημιουργού του Κύρου Γρανάζη του Εφευρέτη, για την Disney. 

Με την επιστροφή μου βρέθηκα με την Θέπη Καούρου που τότε ήταν Art Director σε περιοδικό ρολογιών, η οποία άκουσε προσεκτικά την ιδέα μου και συμφώνησε στη συνεργασία. Χρειάστηκαν μερικοί μήνες διαπραγματεύσεων με την DORNA, την κάτοχο των δικαιωμάτων του ονόματος MotoGP, για να φτάσουμε τον Απρίλιο του 2007 να κυκλοφορήσουμε το πρώτο μας τεύχος, που ήταν διμηνιαίο τα πρώτα χρόνια. 

Σαν ψέμματα μου φαίνεται το ότι πέρασαν κιόλας 13 χρόνια και 106 τεύχη για να φτάσουμε τώρα - στο 107ο τεύχος μας που μας βάζει στον 14ο χρόνο μας - να ξεκινάμε με μια νέα προοπτική που μας κάνει να έχουμε και πάλι το κίνητρο να προσπαθήσουμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι! 

Ο “Γλόμπος” αυτή τη φορά άναψε σε ένα γραφείο με θέα την Ακρόπολη και η ιδέα είναι αυτό που ξεκινήσαμε ως “riders car” στα δύο προηγούμενα τεύχη, να μεγαλώσει και να πάρει δική του μορφή, αφού σίγουρα και η μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών μας ενδιαφέρεται και για το χώρο των τεσσάρων τροχών. Η συνεργασία μας με την pressgroup θα δώσει ως αποτέλεσμα το website www.AUTO4U.gr και συγχρόνως ένα μέρος από την ύλη αυτού του διαδικτυακού τόπου θα αποτελεί και έντυπη ύλη για το πίσω μέρος του περιοδικού μας, το οποίο γυρνώντας το “ανάποδα” θα δημιουργεί ένα δεύτερο περιοδικό με τον τίτλο: AUTO4U!!! Φυσικά αυτό χωρίς αρνητικό αντίκτυπο στην ύλη του MOTOGP WORLD, αφού θα προστεθούν οι παραπάνω σελίδες που θα χρειαστούν για την τετράτροχη ενημέρωσή μας. Αντίθετα θα δυναμώσει ακόμη περισσότερο το δίτροχο μέρος του περιοδικού, αφού θα είναι πια ευκολότερο να γίνονται ταξιδιωτικές αποστολές ή άλλα ρεπορτάζ που μέχρι τώρα απαιτούσαν πολλούς πόρους του περιοδικού μας.

Αισιόδοξα λοιπόν σβήνουμε αυτά τα 13 πρώτα κεράκια μας και προσβλέπουμε σε ακόμη καλύτερες μέρες, ακόμη περισσότερες αποκλειστικότητες και ακόμη χιλιάδες χιλιόμετρα σε πίστες και δρόμους με τις αγαπημένες δίτροχες συντρόφους μας, που πάντα θα αποτελούν το πάθος μας.

 

 

Υ.Γ. Aυτό το κείμενο είναι το editorial του 107ου τεύχους του περιοδικού μας και από εδώ πρέπει να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μας όλα αυτά τα χρόνια, που με τη δική τους δουλειά και την προσπάθειά τους φτάσαμε να μπαίνουμε σε αυτή τη νέα εποχή, παρά την κρίση που μας περιβάλλει. Σύντομα θα σας ανακοινώσουμε όλο το νέο σχεδιασμό της διανομής του περιοδικού, που από το επόμενο τεύχος θα κυκλοφορεί σε διπλάσιο τιράζ και θα πηγαίνει παντού!!!

Επόμενο άρθρο »

Η χαμένη ευκαιρία των Σερρών

« Προηγούμενο άρθρο

Ayrton Senna, μια δύσκολη επέτειος

Χορηγοί