• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mission Control: Παράδειγμα προς αποφυγή για το MotoGP!
Δεν ταιριάζουν στο Πρωτάθλημα, λέει ο Pit Beirer
Νέα 17/06/2020 - 10:28

Τα δεδομένα εκκίνησης της νέας σεζόν συμπεριλαμβάνουν ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο προστασίας κατά του κοροναϊού.

 

Μέσα στις διάφορες δικλείδες ασφαλείας, η Dorna και η FIM έχουν προβλέψει – και πολύ σωστά – ότι κάθε ομάδα όλων των κατηγοριών θα έχει ένα συγκεκριμένο αριθμό ατόμων να δουλεύει στην πίστα.

 

Για τη μεγάλη κατηγορία, οι εργοστασιακές ομάδες θα περιοριστούν σε 45 άτομα (από τα 50-60 που χρειάζονται συνήθως) και οι δορυφορικές στα 25.

 

Όμως τι γίνεται με τους υπόλοιπους που θα μείνουν εκτός; Υπάρχει η περίπτωση να έχουμε, όπως συμβαίνει στην F1, απομακρυσμένη συμβολή σε κάθε GP από ειδικούς σε χώρους μακριά από τις πίστες;

 

Θα ήταν εφικτό λοιπόν, να έχουμε τα Mission Control της Formula 1, όπου μακριά από την πίστα μηχανικοί και τηλεμετρίστες θα βοηθούν από μακριά την εκάστοτε ομάδα;

 

Μια τέτοια κίνηση, αν και όχι ιδανική, θα έδινε ένα σημαντικό προβάδισμα στα εργοστάσια σε κάθε έναν Αγώνα.

 

Κι αυτό επειδή τα εργοστάσια έχουν την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν μια τέτοια ενέργεια, σε αντίθεση με τις δορυφορικές ομάδες, με αποτέλεσμα το χάσμα μεταξύ τους να μεγαλώσει.

 

Από την άλλη, αξίζει να σημειώσουμε ότι η μείωση του αριθμού των εργαζομένων στις πίστες, στην περίπτωση του MotoGP γίνεται και για λόγους κόστους, όχι μόνο ως μέτρα προστασίας κατά του κοροναϊού.

 

Πάντως με τα Mission Control δωμάτια δεν συμφωνούν όλοι και η KTM, μέσω του Pit Beirer, ήταν η πρώτη που εκφράζει τις ανησυχίες της.

 

«Για να κρατήσουμε υγιές στο μέλλον το Πρωτάθλημα, δεν θα πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της F1 και να έχουμε άλλους 60-70-80 ανθρώπους να δουλεύουν εκτός πίστας».

 

«Φυσικά και κάτι τέτοιο θα ήταν χρήσιμο, αλλά αυτό που θέλουμε είναι να γίνονται οι Αγώνες στην πίστα! Και ο κόσμος θέλει να δει τους αναβάτες σ’ αυτούς τους πύραυλους και να δει ποιος είναι καλύτερος».

 

«Γι’ αυτό παρακολουθούν το MotoGP, όχι για να δουν ποιοι είναι οι 100 πιο έξυπνοι μηχανικοί στο Πρωτάθλημα, οι οποίοι κάθονται σε ένα γραφείο πίσω στο εργοστάσιο».

 

«Πραγματικά θα έκλαιγα και το παραμικρό ευρώ που θα έπρεπε να ξοδέψω προς αυτή την κατεύθυνση».

 

«Πραγματικά θέλω να κρατήσουμε το πνεύμα των Αγώνων όπως είναι τώρα. Όλοι θέλουμε να είμαστε στην πίστα, αλλά μιας και δεν γίνεται οι υπόλοιποι που θα είμαστε εκεί ας δώσουμε στον κόσμο ένα ωραίο θέαμα».

Επόμενο άρθρο »

Aprilia: Έτοιμη για το επόμενο τεστ!

« Προηγούμενο άρθρο

Χρόνια Πολλά GIACOMO AGOSTINI

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα