• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας 2020, Barcelona
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δοκιμή Yamaha Tracer 700
Τα κάνει όλα ...και συμφέρει
Τεστ-Μοντέλα 20/08/2020 - 13:46

Μια ευχάριστη έκπληξη η νέα Tracer 700, όχι μόνο γιατί έχει τελειοποιηθεί σε όλους τους τομείς, αλλά και γιατί έχει μια πολύ ελκυστική τιμή που κάνει την αγγλική έκφραση “value for money” (αξία για τα λεφτά) να “φωτογραφίζει” αυτήν την sport touring μοτοσυκλέτα.

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Βασίλης Κωστάκος, Studio B42

 

Πολλοί λένε – και δεν έχουν άδικο – ότι η ψυχή μιας μοτοσυκλέτας είναι ο κινητήρας και η Yamaha που έχει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα CP2 των 689 cc (τον φορούν τα MT-07 και Ténéré 700), τον αξιοποίησε κατάλληλα και με προδιαγραφές Euro5 στη νέα Tracer 700, μια μοτοσυκλέτα δρόμου που μπορεί να τα κάνει όλα καλά, από την κίνηση στην πόλη, στις στροφές του επαρχιακού δικτύου και στους εθνικούς δρόμους στο ταξίδι.

Αυτός ο κινητήρας CP2 με τεχνολογία crossplane (που προέρχεται από τους Αγώνες και τις supersport μοτοσυκλέτες του εργοστασίου), παράγει ένα συνεχές κύμα γραμμικής ροπής σε όλο εύρος των στροφών, για εξαιρετική επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες. Σε συνδυασμό με αλλαγή στην τελική μετάδοση, όπου το γρανάζι μεγάλωσε κατά δύο δόντια (45 από 43) και έτσι κόντυνε η τελική σχέση, έχουμε κέρδος σε ακόμη πιο άμεση απόκριση και ζωντάνια των 72.4 ίππων που κάνουν ακόμη πιο ευχάριστη τη ζωή του οδηγού.

Η Tracer 700 από την πρώτη της γενιά ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, αλλά τώρα αναβαθμίστηκε σχεδιαστικά, απέκτησε καλύτερη εργονομία και συνολικά βελτιώθηκε. 

Με επιθετική νέα όψη που της δίνει έντονη προσωπικότητα, δίνει δυναμικό παρόν. Η αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση με τους διπλούς προβολείς LED και τα επιθετικά κεκλιμένα φώτα θέσης, ενισχύει τη μοντέρνα σχεδίασή της. 

Στην εργονομία που έχει μελετηθεί για μεγάλες αποστάσεις, έχουμε λίγο (34χιλ) φαρδύτερο τιμόνι που σε συνδυασμό με τη ζελατίνα που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, προσφέρουν ικανοποιητική κάλυψη και άνετη θέση οδήγησης. Η νέα οθόνη LCD είναι και αυτή κάτι που βοηθά στο να έχεις εύκολα την πληροφόρηση που χρειάζεσαι.

Το νέο αυτό τιμόνι, όχι μόνο βοηθά στα ταξίδια, αλλά προσφέρει μαζί πιο ακριβή χειρισμό στις στροφές και μαζί με τις αναρτήσεις που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, κάνει τις αλλαγές κατεύθυνσης πιο εύκολες και πιο ακριβείς, χωρίς να χαθεί κάτι από τη σταθερότητα που είχε η Tracer 700 και από το προηγούμενο μοντέλο. Σε αυτό βοηθά και το χαμηλό βάρος που δίνει μια πολύ καλή αναλογία βάρους/ιπποδύναμη για την κατηγορία.

Έτσι ο sport touring χαρακτήρας ενισχύθηκε, χωρίς εντυπωσιακές αλλαγές, αλλά με μικρές βελτιώσεις που τη φέρνουν κοντά σε ένα επίπεδο τελειότητας. Το μόνο που θα θέλαμε επιπλέον είναι και το traction control - το οποίο δεν θα έμπαινε ποτέ στη διάρκεια της δοκιμής μας - γιατί πια οι νέοι οδηγοί μαθαίνουν να ανοίγουν το γκάζι και να λειτουργούν με τη σιγουριά που τους δίνουν τα ηλεκτρονικά. 

Για να ξαναγυρίσουμε στην “ψυχή”, το μοτέρ αυτό έχει μεγάλη ελαστικότητα και αρκετή ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών, με τη βοήθεια και της κοντύτερης τελικής μετάδοσης, που προαναφέραμε. Αυτή η αμεσότητα και η δύναμη που υπάρχει επιτρέπει στον οδηγό να “παίξει” περισσότερο και να έχει μια πιο ευχάριστη διαδρομή, είτε σε δρόμους με πολλές στροφές, αλλά ακόμη και στην κίνηση στην πόλη. 

Έτσι συνολικά έχουμε μια μοτοσυκλέτα με καλή δυναμική συμπεριφορά, με άνεση για ταξίδια και με ευκολία χειρισμών που βοηθά στην καθημερινή μετακίνηση. Μια Tracer 700 που τα κάνει όλα, με μια τιμή κάτω από τα 9,000€ που μπορεί να χαρακτηριστική δελεαστική και συμφέρουσα.

 

ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ

  •   - Νέο μικρό φέρινγκ με διπλούς προβολείς LED και φώτα θέσης

  •   - Κινητήρας CP2 άμεσης απόκρισης και υψηλής ροπής

  •   - Η ελαφρύτερη στην κατηγορία της

  •   - Αναβαθμισμένη και ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση

  •   - Αεροδυναμικός ανεμοθώρακας με δυνατότητα ρύθμισης με το ένα χέρι

  •   - Δυναμική θέση οδήγησης με άνετη εργονομία

  •   - Διπλή σέλα για την άνεση του οδηγού και του συνεπιβάτη

  •   - Μεγάλη αυτονομία

  •   - Οθόνη LCD με λευκές ενδείξεις

  •   - Τιμή €8,790​

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας

 

Τύπος

4χρονος, 2κύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, DOHC, 4βαλβίδες/κύλινδρο

Κυβισμός

689 cc

ΔιάμετροςΧΔιαδρομή

80Χ68.6 mm

Συμπίεση

11.5:1

Τροφοδοσία 

Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Εκκίνηση 

Μίζα

Συμπλέκτης 

Υγρός πολύδισκος

Μετάδοση

Κιβώτιο 6 σχέσεων, αλυσίδα

Ισχύς εργοστασίου 

72.4 hp @ 8,750 rpm

Ροπή εργοστασίου 

6.9 kgm @ 6,500 rpm

Πλαίσιο

 

Τύπος  

Ατσάλινο περιμετρικό

Κάστερ

24.8°

Ίχνος

90 mm

Μεταξόνιο

1,460 mm

Ύψος σέλας 

840 mm

Μήκος

2,140 mm

Πλάτος

806 mm

Ύψος

1,290 mm

Απόσταση εδάφους 

140 mm

Βάρος

196 kg (πλήρης)

Ρεζερβουάρ

17 lt

Αναρτήσεις

 

Μπροστά

Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm, διαδρομή 130 mm, ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς

Πίσω 

Ένα αμορτισέρ, διαδρομή 142 mm, ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς

Ελαστικά

 

Μπροστά

120/70-17 58W

Πίσω 

180/55-17 73W

Φρένα

 

Μπροστά

Δύο δίσκοι 282 mm, ABS

Φρένα

Δίσκος 245 mm, ABS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Vespa GTS Super

« Προηγούμενο άρθρο

Kawasaki Z900RS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟ ΜΙΖΑΝΟ2;
  • MAVERICK VINALES
  • JOAN MIR
  • PECCO BAGNAIA
  • POL ESPARGARARO
  • FABIO QUARTARARO
  • FRANKY MORBIDELLI