• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Peugeot Metropolis
Με νέο 100% γαλλικό κινητήρα προδιαγραφών Euro 5
Τεστ-Μοντέλα 12/09/2020 - 02:27

Νέο Peugeot Metropolis, το «συνδεδεμένο» αστικό λιοντάρι βρυχάται

Στις 8 Σεπτεμβρίου η Peugeot Motocycles παρουσίασε την έκδοση 2020 του Peugeot Metropolis, ενός τρίτροχου που παράγεται στο εργοστάσιο Mandeure στο Doubs Γαλλίας. Ισχυρό, ασφαλές και «συνδεδεμένο», φέρνει το χαρακτηριστικό του στυλ στην premium κατηγορία των σκούτερ.

Οι μέρες που πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα στο σχεδιασμό, την απόδοση, την ασφάλεια και την τεχνολογία έχουν περάσει. Η Peugeot Motocycles παρουσιάζει την πιο πρόσφατη έκφραση της τεχνογνωσίας στα εργαστήρια στο Mandeure, την ιστορική έδρα της μάρκας: το τρίτροχο Peugeot Metropolis. Μια νέα έκδοση για το 2020 του πιο τεχνολογικά προηγμένου τρίκυκλου premium σκούτερ στην αγορά.

Ο 100% γαλλικός κινητήρας του, ο οποίος πληροί τις νέες Euro 5 προδιαγραφές, είναι αποτέλεσμα άνω των 120 ετών τεχνογνωσίας, που αναπτύχθηκε από την Peugeot Motocycles. Όσον αφορά στη δυνατότητα συνδεσιμότητας τελευταίας γενιάς, προσφέρει άνεση και ασφάλεια. Από την κυκλοφορία του το 2013, η Peugeot Metropolis συνεχώς ωθεί τα όρια της απόδοσης.

Το λιοντάρι επέστρεψε για το 2020, ισχυρότερο, πιο δυνατό και έτοιμο να βρυχηθεί μέσα στην αστική ζούγκλα. Το κομψό «συνδεδεμένο» τρίτροχο θα κερδίσει τους μελλοντικούς οδηγούς με το συνδυασμό της απόλυτης ελευθερίας να ταξιδεύει, στην πόλη και έξω απ’ αυτή, πάντα σύμφωνα με τους κανόνες κοινωνικής απόστασης.

Το DNA ενός λιονταριού, έτοιμο να ξεχυθεί

Με την αιχμηρή και γωνιώδη του σχεδίαση, το Peugeot Metropolis είναι έτοιμο να αναστατώσει την κατηγορία και να μεταμορφώσει τους κανόνες της. Η περίπλοκη σιλουέτα και οι γραμμές του αντικατοπτρίζουν το οικογενειακό DNA της μάρκας που ενισχύονται από πρωτοφανείς τεχνολογίες προερχόμενες από την κατηγορία των αυτοκινήτων.

Η μάσκα του που τονίζεται από σπορ, κομψούς αεραγωγούς αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Τα φώτα LED τονίζονται από μαύρες και χρωμιωμένες λωρίδες , δημιουργώντας την εμφάνιση μιας γάτας που είναι έτοιμη να αναπηδήσει, ενώ τα φώτα ημέρας (DRL) έχουν τοποθετηθεί και στις δύο πλευρές των μπροστινών φώτων, σαν τους κυνόδοντες του λιονταριού, όπως και στο Peugeot 508.

Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα έρχεται μέσα από τα φώτα LED "3 claw", κατευθείαν από το πρωτότυπο αυτοκίνητο Peugeot Instinct. Και στις δύο πλευρές της ποδιάς, μια γαλλική σημαία υπενθυμίζει την προέλευση των τρίτροχων.

Όσον αφορά τα πλαϊνά καλύμματα του σκούτερ, είναι διακοσμημένα με νέα σήματα "Peugeot Metropolis" και "400i". Επίσης, το αυτοκινητιστικό DNA είναι παρόν, με έναν πλήρως επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων.

Η κεντρική οθόνη LCD και δύο κλασικοί δείκτες με βελόνες έχουν δώσει χώρο σε μια νέα μονάδα τελευταίας γενιάς. Η οθόνη TFT 5 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο περιβάλλεται από τα φημισμένα αναλογικά ανεστραμμένα όργανα του Peugeot 308, το οδόμετρο και το στροφόμετρο.

Τεχνολογία σχεδιασμένη για την πόλη

Σε συνεργασία με τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας της Peugeot, αυτό το τρίτροχο κληρονόμησε τον υπερσύγχρονο σχεδιασμό οχημάτων της μάρκας, καθώς και τεχνολογίες αιχμής, σχεδιασμένες ειδικά με γνώμονα τα αστικά και περιαστικά ταξίδια.

Η τελευταία γενιά Peugeot Metropolis είναι κατασκευασμένη για να προσφέρει ασφάλεια. Για το σκοπό αυτό, η Peugeot Motocycles εξοπλίζει το όχημά της, το μόνο τρίτροχο στην αγορά που γεννήθηκε από μια μάρκα αυτοκινήτων, με όλη την τεχνογνωσία της στον τομέα ασφάλειας. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από εμπρόσθια δισκόφρενα, σε συνδυασμό με ένα πίσω δισκόφρενο με βελτιστοποιημένη διάρκεια ζωής των υλικών τριβής.

Όπως και στην προηγούμενη έκδοση, το νέο Peugeot Metropolis ενσωματώνει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος (ABS) τελευταίας γενιάς, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental. Η πέδηση ενισχύεται και με ένα ισχυρό και ασφαλές σύστημα συνδυασμένης πέδησης SBC (Synchro Braking Concept) που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο.

Το Peugeot Metropolis διαθέτει ένα σύστημα διακοπής και εκκίνησης που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό ανεξάρτητα από τις συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου του φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, για άλλη μια φορά που απεικονίζει τα οφέλη των τριών τροχών σε σχέση με τους δύο, ειδικά όταν πρόκειται για την πρόσφυση.

Για να παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια οδηγού και επιβατών, το φρένο έκτακτης ανάγκης ενεργοποιεί αυτόματα τα προειδοποιητικά φώτα εκτός από τα φώτα στάσης, κάνοντας το όχημα πιο ορατό. Αυτό το σύστημα, το οποίο λειτουργεί κάθε φορά που το ταχύμετρο περνάει το όριο των 50 km / h, ενεργοποιείται επίσης όταν το σκούτερ επιβραδύνει σε περισσότερα από 6 m/s και, στη συνέχεια, σβήνει τα φώτα κινδύνου όταν η επιβράδυνση πέσει κάτω από τα 2 m/s.

Αυτός ο μηχανισμός, που αναπτύχθηκε αρχικά για αυτοκίνητα, προσφέρεται για πρώτη φορά σε τρίκυκλα. Η Peugeot Metropolis επωφελείται επίσης από ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που εγγυάται τη μη ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών (Urban, Sport ή Off) ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και το στυλ οδήγησης

Για να προσφέρει μια πιο ξέγνοιαστη οδηγική εμπειρία, το Peugeot Metropolis είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία Smart Key και έτσι μπορεί να εκκινήσει χωρίς επαφή. Η ευαισθησία του είναι τέτοια που το όχημα συνδέεται με το κλειδί από απόσταση έως και 1,5 m. Επιπλέον, το σύστημα καθιστά δυνατή τη λειτουργία χωρίς κλειδαριές εντελώς, ιδίως όταν ανοίγετε το κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης ή του ρεζερβουάρ καυσίμου και αποσυνδέετε το ηλεκτρικό χειρόφρενο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Χωρίς αμφιβολία, το νέο Peugeot Metropolis είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση σε σχέση με το αυτοκίνητο, και εγγυάται ότι οι οδηγοί μπορούν επίσης να τηρούν τις προτάσεις για την αποφυγή διάδοσης ιών!

Κορυφαία συνδεσιμότητα, που ταιριάζει σε ένα premium σκούτερ

Το νέο Peugeot Metropolis διαθέτει νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας, το i-Connect, καθώς και νέα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν εργονομία που έχει σχεδιαστεί για οδήγηση με το κεφάλι ψηλά.

Ο πίνακας οργάνων έχει αλλάξει πλήρως και επανασχεδιαστεί. Τα όργανα είναι εμπνευσμένα από τις τεχνολογίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, με ένα αριστερόστροφο στροφόμετρο και μεγεθυμένη έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει πρόσβαση στις δυνατότητες i-Connect, μέσω της εφαρμογής Peugeot Motocycles. Ένα ολοκληρωμένο πακέτο που κάνει αυτό το τρίτροχο ένα premium μοντέλο όπως κανένα άλλο.

Η εφαρμογή επιτρέπει στους αναβάτες να συνδέουν το smartphone τους στον πίνακα οργάνων και να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις πριν φτάσουν στο σκούτερ, με αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και ευκολία. Οι αναβάτες απολαμβάνουν ένα σύστημα διεύθυνσης bend-by-bend, για αυξημένη άνεση και ασφάλεια: αυτό το σύστημα πλοήγησης, σχεδιασμένο ειδικά για την οδήγηση του Peugeot scooter είναι απλοποιημένο σε σύγκριση με το κλασικό GPS, το οποίο εμφανίζει πολλές πρόσθετες πληροφορίες που δεν είναι χρήσιμες για τα 2/3 των οδηγών των οχημάτων.

Μια γρήγορη ματιά στο ταμπλό επιτρέπει στον οδηγό να δει ποια ενέργεια - για παράδειγμα, στρίψτε δεξιά - σε απόσταση που φαίνεται πολύ καθαρά στην οθόνη TFT και η οποία μειώνεται καθώς πλησιάζει η στροφή ή ο κυκλικός κόμβος. Ο πίνακας ελέγχου εμφανίζει επίσης τις κλήσεις και ορισμένα από τα μηνύματα κειμένου που λαμβάνονται, καθώς και πιο παραδοσιακές πληροφορίες όπως αυτονομία, επίπεδο στάθμης καυσίμου, κατανάλωση, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας ή ημερομηνία και ώρα.

Αυτές οι πληροφορίες, άμεσα ορατές από το ταμπλό, επιτρέπουν στον οδηγό να παραμένει εστιασμένος στον δρόμο μπροστά, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου και την ασφάλεια στη μετακίνηση. Πρόσθετα χαρακτηριστικά είναι επίσης διαθέσιμα, όπως η προσαρμογή του ταμπλό σε τρία χρώματα: ενώ η ένταση προσαρμόζεται αυτόματα, ο πελάτης έχει την επιλογή μεταξύ άσπρου ή μαύρου φόντου με κόκκινες, μπλε ή χρυσές ενδείξεις.

Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ανάμεσα σε πέντε γλώσσες. Η Peugeot Motocycles επέλεξε να τοποθετήσει όσο το δυνατόν σε πιο όρθια θέση τον πίνακα οργάνων, μια επιλογή εμπνευσμένη άμεσα από την τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία καθιστά δυνατή την εστίαση στο δρόμο και δεν απαιτεί παρατεταμένη χρονική περίοδο για την ανάγνωση πληροφοριών.

Ένας συνδυασμός υψηλής απόδοσης χωρίς αλαζονεία

Η Peugeot Metropolis τοποθετείται ως ένα από τα τρίτροχα σκούτερ με την υψηλότερη απόδοση στην αγορά, αλλά χωρίς υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας 400i LFE (Low Friction Engine), κατευθείαν από το γαλλικό εργοστάσιο στο Mandeure, έχει ανακατασκευαστεί ώστε να πληροί όλες τις απαιτήσεις του προτύπου Euro5.

Πραγματοποιήθηκαν σημαντικές εργασίες στα εξαρτήματα τριβής και στο βάρος τους, στο χρονισμό και στη χαρτογράφηση, όλα για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του κινητήρα και τη μείωση των εκπομπών του.

Όσον αφορά στη μηχανική, το μπλοκ διαθέτει έναν συνδυασμό ειδικών εδράνων και στροφαλοφόρου άξονα, εκκεντροφόρου άξονα υψηλής απόδοσης με σκοπό τη μείσωη της τριβής μέσω ειδικής λίπανσης.

Για εκκίνηση, περιλαμβάνεται ένα σύστημα εξάτμισης τριπλού καταλύτη με αισθητήρα οξυγόνου. Εν τω μεταξύ, το σύστημα έγχυσης καυσίμου αναπτύχθηκε ειδικά από την Dell'Orto.

Το Peugeot Metropolis παραμένει το 400cc σκούτερ με κινητήρα που έχει την καλύτερη απόδοση στην αγορά με ισχύ που φτάνει τα 26,2 kW ή 36 hp στις 7,250 rpm και ροπή 38,1 Nm στις 5,750 rpm. Η μονάδα 400i LFE είναι εξαιρετικά αποτελεσματική, καταναλώνει 3,9 L / 100 km και εκπέμπει CO2 89 g / km.

Αυτά τα χαρακτηριστικά του δίνουν αυτονομία έως 300 χλμ. με χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 13,5 λίτρων, σε σύγκριση με τα 285 χλμ αυτονομίας που καταγράφηκαν για την προηγούμενη έκδοση.

Το Peugeot Metropolis προσφέρει επίσης απόλαυση οδήγησης χωρίς κραδασμούς, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Η στήριξη του κινητήρα σε μια ειδική βάση τους διατηρεί τους κραδασμούς στο ελάχιστο ενώ το σύστημα αντι-κλίσης διατηρεί τα πόδια στεγνά σε περίπτωση που ακουμπήσουν κάτω.

Δύο εκδόσεις, πέντε χρώματα και πολλά χαρακτηριστικά

Ενώ ο σχεδιασμός και η τεχνολογία του νέου Peugeot Metropolis έχουν εξελιχθεί, το ισχυρό τρίτροχο σκούτερ έχει τις ίδιες διαστάσεις και χαρακτηριστικά που έκαναν την προηγούμενη έκδοση επιτυχημένη, όπως το επίπεδο δάπεδο και η μεγάλη χωρητικότητα αποθηκευτικού χώρου.

Προσφέρει αποθηκευτικό χώρο 17 λίτρων κάτω από το κάθισμα, καθώς και επιπλέον πίσω χώρο. Κάτω από τη σέλα μπορεί να αποθηκεύσει κράνος τύπου jet ή φορητό υπολογιστή, ενώ ο πίσω χώρος προσφέρει δυνατότητα αποθήκευσης full-face κράνους ή άλλα ογκώδη αντικείμενα. Και οι δύο χώροι είναι εξοπλισμένοι με ηλεκτρικό σύστημα ανοίγματος.

Η θήκη για γάντια έχει χωρητικότητα αποθήκευσης ενός λίτρου και δυνατότητα αποθήκευσης κινητού τηλεφώνου με υποδοχή 12V ή USB, ανάλογα με την επιλογή έκδοσης.

Για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της στο έπακρο, το Peugeot Metropolis πρόσφερε αρχικά δύο εκδόσεις: την Active και την Allure που κατέχει και τις καλύτερες πωλήσεις μέχρι σήμερα. Περισσότερες εκδόσεις αναπτύσσονται στο Mandeure, όπως για παράδειγμα μια πιο σπορ έκδοση, που έχει προγραμματιστεί για το 2021.

Οι εκδόσεις Active και το Allure ξεχωρίζουν για πολύ διαφορετικούς λόγους. Το πρώτο είναι το entry-level μοντέλο. Είναι εξοπλισμένο με όλες τις νέες δυνατότητες, όπως μαύρους τροχούς 13 ιντσών, ABS-SBC, τροφοδοτικό 12V, ταμπλό με οθόνη TFT 5 ιντσών, χειροκίνητο ρυθμιζόμενο παρμπρίζ, επίπεδο δάπεδο, ρυθμιζόμενη πλάτη αναβάτη, νέο πεντάλ φρένου και μαύρα αντίβαρα τιμονιού . Διατίθεται σε ένα χρώμα, μεταλλικό Varnish Technium grey.

Η ακριβότερη έκδοση Allure διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά της Active έκδοσης, και επιπλέον αντίβαρα χρωμίου στο τιμόνι, θύρα USB, μαύρες γυαλιστερές ζάντες, ταμπλό με λειτουργίες i-Connect και premium καθρέφτες. Προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα: μεταλλικό Snow White, μεταλλικό Midnight Blue, Sideral Mat Black και Amazonite Satin Blue.

Εκτός από αυτές τις δύο εκδόσεις, η Peugeot Motocycles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για τους αναβάτες που επιθυμούν να εξατομικεύσουν το σκούτερ τους. Όσον αφορά την άνεση, μπορούν να προσθέσουν ποδιά αναβάτη, κιτ υποστήριξης πλάτης, κάλυμμα δαπέδου από ανοξείδωτο ατσάλι καθώς και άλλα αξεσουάρ στο σκούτερ τους.

Επιπλέον, μπορούν να επιλέξουν μια αντικλεπτική σύστημα ειδικά σχεδιασμένο για το τρίτροχο, κάλυμμα προστασίας καθίσματος, αδιάβροχο κάλυμμα, κεντρική μπαγκαζιέρα χωρητικότητας 47 λίτρων στο χρώμα του σκούτερ που περιλαμβάνει πλάτη καθίσματος συνεπιβάτη καθώς και βάση για smartphone.

Τα νέα Peugeot Metropolis Active & Allure αναμένονται στην Ελληνική αγορά σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

 

 

Σχετικά με την Peugeot Motocycles

Με παρουσία σε 70 χώρες παγκοσμίως και διανομή σε 3.000 σημεία πώλησης, η Peugeot Motocycles, που ανήκει κατά 100% στον Όμιλο Mahindra, συνεχίζει την ανάπτυξή της και να αναπτύσει την εταιρεία στις ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Η χρήση του ονόματος της μάρκας Peugeot κατέχει στρατηγική θέση όσον αφορά στο σχεδιασμό και στην έρευνα και ανάπτυξη της μάρκας. Προσφέροντας "Motion" & "Emotion", αλλά καιξεχωρίζοντας σαν οραματιστής με την κομψότητά της, η μάρκα Peugeot Motocycles, πέρα από την αναγνωρισμένη γαλλική τεχνογνωσία της, απευθύνεται σε έναν πραγματικό αστικό τρόπο ζωής, για να απολαύσει αυτό που έχει να προσφέρει η πόλη στο μέγιστο.

Κάθε προϊόν της πραϋντικής της σειράς αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα των οδηγών τους οποίους συνοδεύει έτσι ώστε να απολαύσουν μια αστική ζωή στην οποία η κίνηση είναι απλούστερη και συνεπώς πιο έντονη.

Η Peugeot Motocycles προχωρά μπροστά από την κινητικότητα του μέλλοντος και καθένα από τα μοντέλα της καθοδηγείται από ην αναζήτηση καινοτομίας για την εξυπηρέτηση χρηστών που βιώνουν τους μετασχηματισμούς των αστικών κέντρων.

Έτσι, η Peugeot Motocycles δείχνει τη δέσμευσή της να βοηθήσει τους χρήστες της σε όλο τον κόσμο να ανακαλύψουν ξανά την πόλη, με γνώμονα την υπόσχεσή της και τον ισχυρισμό της μάρκας: "Αναμορφώστε την πόλη σας".

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Yamaha R6: Φονέας γιγάντων

« Προηγούμενο άρθρο

Η Suzuki με ειδικό GSX-R1000 για τα 100 χρόνια της

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ