• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Misano test: O Vinales πάλι ταχύτερος
Δοκιμές ρυθμίσεων για το MotoGP
Νέα 15/09/2020 - 19:45

Έγιναν οι προγραμματισμένες Ελεύθερες Δοκιμές σήμερα στο Μιζάνο, με τον Maverick Vinales (Monster Energy Yamaha MotoGP) να σημειώνει – όπως και στις Κατατακτήριες – τον ταχύτερο χρόνο με 1:31.532, πολύ κοντά στο ρεκόρ πίστας που έκανε πριν λίγες μέρες. 

Ο Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) έφερε τη μοτοσυκλέτα του κοντά στην Ισπανό, με ταχύτερο γύρο στο 1:31.803. Πολύ κοντά του ο Γάλλος Johann Zarco (Esponsorama Racing Ducati) που έδειξε δυνατός το απόγευμα, μετά το μεσημεριανό διάλειμμα. 

Για την Red Bull KTM Factory Racing ο Pol Espargaro πήρε την 4η θέση της ημέρας με χρόνο 1:32.054 που σημείωσε το πρωί πριν το διάλειμμα. Οι οδηγοί της Team Suzuki Ecstar, ακολούθησαν στις θέσεις 5 και 6, με τον Alex Rins να είναι ελάχιστα μπροστά από τον Joan Mir. Ο Francesco Bagnaia (Pramac Racing) έδειξε τη δύναμή του το πρωί και πήρε στα συνδυασμένα αποτελέσματα την 7η θέση, αλλά το απόγευμα προτίμησε να ξεκουράσει το τραυματισμένο πόδι του. Ο Andrea Dovizioso (Ducati Team), επίσης δεν οδήγησε το απόγευμα και έμεινε στην 8η θέση. 

H Suzuki είχε και πάλι πολύ καλή παρουσία
H Suzuki είχε και πάλι πολύ καλή παρουσία

Η Petronas Yamaha SRT είχε εκτός τον νικητή του San Marino GP Franco Morbidelli με πρόβλημα στο στομάχι του. Δεν οδήγησε και ο Iker Lecuona (Red Bull KTM Tech3), χωρίς να ανακοινωθεί το γιατί, ενώ απόντες όλη την ημέρα ήταν και οι Stefan Bradl & Cal Chrutchlow.

Ο Fabio Quartararo σημείωσε ίδιο χρόνο πρωί και απόγευμα και πήρε την 9η θέση της ημέρας. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing).

 

O Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP) δοκίμασε την περισσότερη ώρα μια περίεργη εξάτμιση και στις δύο μοτοσυκλέτες του, μια εξάτμιση σε παλιομοδίτικο στυλ! To απόγευμα έβαλε και τη νορμάλ, με ακριβώς ίδιο χρόνο ταχύτερου γύρου στο 1:32.946, αρκετά μακριά (1.414) από το χρόνο του ομόσταυλού του. 

Ο Rossi πέρασε σχεδόν όλη την ημέρα με τη νέα εξάτμιση
Ο Rossi πέρασε σχεδόν όλη την ημέρα με τη νέα εξάτμιση

Ο Maverick Vinales δοκίμασε και αυτός την εξάτμιση, μόνο στο τελευταίο μισάωρο, αφού είχε γράψει τον εξαιρετικό χρόνο του με την κανονική της Μ1. Ο έγραψε τελική Rossi 287.2 με τη νορμάλ και 285.7 με την περίεργη, ενώ ο Vinales 290.3 και με τις δύο. 

Στον τομέα των τελικών ταχυτήτων και πάλι κυριάρχησαν οι V4 κινητήρες, αφήνοντας τους εν σειρά στις 6 τελευταίες θέσεις, με διαφορά πάνω από 10χλμ/ώρα στην υψηλότερη τελική. 

Για την Repsol Honda Team ο Alex Marquez επίσης δοκίμασε μια νέα εξάτμιση που του έδωσε πολύ καλή τελική, πλησιάζοντας τις Ducati. Να θυμίσουμε ότι δεν μπορεί να γίνει εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικά, αλλά δοκιμές με εξατμίσεις και άλλα περιφερειακά επιτρέπονται. 

Τεράστια η νέα εξάτμιση της Μ1
Τεράστια η νέα εξάτμιση της Μ1

Επίσης αρκετοί οδηγοί δοκίμασαν την ενδοεπικοινωνία με την Διεύθυνση του Αγώνα, που είχε δοκιμάσει το ΣΚ ο Stefan Bradl (Repsol Honda Team). 

 

Δείτε στο συνοδευτικό αρχείο τα αποτελέσματα αναλυτικά.

 

 

Νέα εξάτμιση και για την Honda
Νέα εξάτμιση και για την Honda

Επόμενο άρθρο »

Fabio: Καλό τεστ αλλά…

« Προηγούμενο άρθρο

Miller: Κάθε έναν που περνούσα…

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα