• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Vinales: Αλλαγή πλεύσης!
Από το πίσω μέρος, στρέφει το ενδιαφέρον στο μπροστά
Νέα 18/09/2020 - 22:10

Ο Maverick Vinales και η ομάδα του προσπάθησαν να βρουν λύσεις στα προβλήματα με την πρόσφυση του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας τους.

 

Δούλεψαν πολύ όλη την ημέρα σήμερα, ωστόσο – όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ισπανός – δεν βρήκαν απολύτως  τίποτα.

 

«Δυστυχώς δεν βρήκαμε τίποτα. Προσπαθήσαμε να προσομοιώσουμε τις ίδιες συνθήκες, με γεμάτο ντεπόζιτο και ίδιες ρυθμίσεις και πάλι είχαμε τα ίδια προβλήματα».

 

Εδώ να σημειώσουμε ότι σε αντίθεση με το τεστ της Τρίτης, όταν στην πίστα υπήρχε πολλή πρόσφυση, σήμερα αυτή ήταν λιγότερη αφότου είχαν περάσει οι μοτοσυκλέτες της Moto2 και της Moto3.

 

«Ρίξαμε πολύ το βάρος στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας για να βρούμε περισσότερη πρόσφυση. Τρία χρόνια τώρα το παλεύουμε και τίποτα!»

 

«Πλέον δεν θέλω να χάσω άλλο χρόνο στο πίσω μέρος. Ξέρουμε ότι έτσι δουλεύει και θα πρέπει να ζήσουμε με αυτό».

 

«Έτσι από αύριο θα ρίξουμε το βάρος στο μπροστά μέρος, ώστε να αποκτήσουμε μεγαλύτερη σταθερότητα για τις στροφές».

 

Ο Vinales ήταν τέταρτος σήμερα με το τέλος της ημέρας, αλλά ο ένας γύρος δεν είναι κάτι που τον απασχολεί ιδιαίτερα.

 

«Το πρόβλημα είναι ότι όταν υπάρχει πρόσφυση οι χρόνοι έρχονται εύκολα. Όταν δεν υπάρχει όμως όλα αλλάζουν… δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε στο μπροστινό».

 

«Γι’ αυτό και θέλω τώρα να δουλέψω με το μπροστινό. Δουλεύοντας τρία χρόνια με το πίσω δεν βρήκαμε λύσεις».

 

«Τώρα θα δουλέψουμε με το μπροστινό μέρος και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε χρόνο μπαίνοντας καλύτερα στις στροφές και με περισσότερη ταχύτητα μέσα στη στροφή».

 

«Σήμερα είδα ότι κάθε φορά που πίεζα με γεμάτο ντεπόζιτο κλείδωνα το μπροστινό μέρος, ειδικά με τη σκληρή γόμα και δεν είχα ευστάθεια και έχανα στις στροφές».

 

«Γι’ αυτό και θα δουλέψουμε διαφορετικά αυτό το Σ/Κ για να δούμε αν θα βρούμε λύσεις».

 

Ο Vinales, όπως και οι υπόλοιπες Yamaha, είχαν κάποια νέα εξαρτήματα από το τεστ και στα ελεύθερα σήμερα, όπως για παράδειγμα πλαίσιο, carbon ψαλίδι και εξάτμιση.

 

Ωστόσο ενώ στο τεστ, με τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης όλα δούλευαν, σήμερα δεν πρόσφεραν κάτι το ιδιαίτερο με αποτέλεσμα:

 

«Δεν θα τα έχω και θα επιστρέψω στην στάνταρ μοτοσυκλέτα, δουλεύοντας με το μπροστινό για να βρούμε μέσω αυτού παραπάνω δέκατα».

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul Βαρκελώνη: ΕΔ1-ΕΔ2

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2 Misano 2: ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα