• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SYM NH-T 200
Η “mini” Adventure μοτοσυκλέτα της SYM
Τεστ-Μοντέλα 23/09/2020 - 00:48

SYM NH-T 200 – Η “miniAdventure μοτοσυκλέτα της SYM

Κείμενο: Μπάμπης Κελάφης 

Εξοπλισμός αναβάτη: Κράνος SHOEI NXR SHOREBREAK TC-2, μπουφάν IXON, γάντια Hebo  

.

 

Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες με κινητήρες 150 - 200 κυβικά είναι συνήθως οι μεγάλες εκδόσεις των 125, μιας κατηγορίας που οι επιδόσεις με τα σημερινά στάνταρ της κυκλοφορίας είναι οριακές, ειδικά όταν μιλάμε για περιαστικές μετακινήσεις.

Οι μεσαίες – μεγάλες (650+ κ.εκ.) andventure είναι πραγματικά εντυπωσιακές αλλά είναι μεγάλες, δυσκίνητες για μετακίνηση μέσα στην πόλη και απλησίαστες (δίπλωμα – τιμή) για αρκετούς.

Οπότε η ιδανική λύση για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη αλλά και με δυνατότητες για άνετη μετακίνηση σε εκδρομές ή επαγγελματικές διαδρομές γύρω από την πόλη φαντάζουν οι μοτοσυκλέτες 250 – 500 κυβικά.

Δυστυχώς οι περισσότερες προτάσεις της αγοράς στη μεσαία κατηγορία έχουν στόχο αυτούς που ψάχνουν ένα πιο προσιτό οικονομικά “υποκατάστατο” των μεγάλων adventure με αποτέλεσμα, πέρα από το μικρότερο κυβισμό και κατά συνέπεια τη μειωμένη απόδοση, να είναι στο μέγεθος – διαστάσεις και βάρος ουσιαστικά στην ίδια κατηγορία με αυτό των μεγάλων μοτοσυκλετών.

Μια πολύ καλή λύση είναι η μεσαία κατηγορία 250 κ.εκ. άλλα εκεί αλλά οι προτάσεις είναι περιορισμένες.

Από την άλλη πλευρά τα μικρά 125 παρά το ότι έχουν την απαραίτητη ευελιξία και το μικρό βάρος είναι οριακά σε ότι αφορά τις επιδόσεις ακόμη και για την μετακίνηση μέσα στην πόλη, ειδικά αν οι διαδρομές περιλαμβάνουν δρόμους ταχείας κυκλοφορίας όπως Κηφισός - Αττική Οδός.

Προφανώς στο ίδιο συμπεράσματα κατέληξαν και στην SYM οπότε ακολουθώντας την παλιά καλή συνταγή, βάζουμε ένα μεγαλύτερο κινητήρα στο 125, δημιούργησαν την NH-T 200 που συνδυάζει το μέγεθος της NH-T 125 με τον κινητήρα κινητήρα των 183 κ. εκ. του VF 185

Έτσι συνδύασαν το χαμηλό βάρος και την ευελιξία του 125 με τις επιδόσεις που προσφέρει ο μεγαλύτερος σε κυβισμό και τεχνολογικά πιο σύγχρονος κινητήρας, δημιουργώντας μια νέα εξαιρετική και ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα.

 

Κινητήρας

Ο κινητήρας των 183 κ.εκ , ουσιαστικά ο ίδιος με του SYM VF185, είναι ένας σύγχρονος 4 βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας εφοδιασμένος με σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης (τροφοδοσία – ανάφλεξη) της Continental. Αποδίδει 18,8 ίππους στις 8,500 σ.α.λ. και μετάδοση είναι με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, χειροκίνητο συμπλέκτη και αλυσίδα.

Η εκκίνηση, όπως σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες, είναι αποκλειστικά ηλεκτρική (με μίζα) και η κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής είναι στο εντυπωσιακό 2,4 λίτρα στα 100 χιλ.

Ο κινητήρας προστατεύεται από μια ποδιά – καρίνα στο κάτω μέρος του και έχει μπάρες προστασίας δεξιά αριστερά στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

Πλαίσιο - αναρτήσεις - τροχοί - φρένα

Το πλαίσιο είναι ανοικτού τύπου (diamond frame), μια δοκιμασμένη διάταξη με τον κινητήρα να “κρέμεται” από αυτό και ουσιαστικά να αποτελεί, σε ένα ποσοστό, ενεργό μέρος του.

Οι αναρτήσεις είναι εμπρός συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 140 χιλ. και πίσω με με μονό αμορτισέρ.

Οι τροχοί με ακτίνες είναι διαστάσεων 19'' και 17'' εμπρός πίσω αντίστοιχα και φοράνε ελαστικά on off της CST.

Τα φρένα είναι δισκόφρενα με wave (μαργαρίτα) δικόπλακες διαμέτρου εμπρός 288 χιλ και πίσω 222 χιλ. με διπίστονες δαγκάνες και ABS της Continental.

 

Εξοπλισμός

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, πέρα από το υποχρεωτικό από την ευρωπαϊκή νομοθεσία ABS, βρίσκουμε φωτιστικά σώματα LED, οθόνη οργάνων LCD και θύρα φόρτισης USB.

 

Στο δρόμο

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, που από ότι αναφέρει η SYM έχει γίνει από ευρωπαϊκό γραφείο σχεδιασμού, είναι σύγχρονη σίγουρα εντυπωσιακή και η μοτοσυκλέτα δείχνει μεγαλύτερη και ακριβότερη.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότεροι (και ήταν αρκετοί) που μας ρώτησαν στο δρόμο, πιο είναι αυτό φίλε, εκδήλωσαν έκπληξη όταν άκουσαν ότι είναι 185 και ακόμα μεγαλύτερη όταν άκουσαν την τιμή γιατί σαφέστατα δείχνει μεγαλύτερο και ακριβότερο.

Η θέση οδήγησης είναι άνετη και σωστή για ευρωπαϊκών διαστάσεων αναβάτες η σέλα άνετη και με ύψος από το έδαφος στα 812 χιλ. όλοι (ή σχεδόν όλοι) φτάνουν να πατήσουν άνετα κάτω. Η οθόνη LCD είναι πλήρης σε ενδείξεις και είναι ευανάγνωστη, επίσης οι διακόπτες είναι κλασικής διάταξης κάτι που καταχωρούμε στα θετικά.

Η συμπεριφορά και το κράτημα στο δρόμο είναι εύκολα και χωρίς εκπλήξεις. Οι αναρτήσεις είναι αρκετά μαλακές για να απορροφούν τις ατέλειες των δρόμων μέσα στην πόλη άλλα όχι τόσο που να θυσιάζουν τη σταθερότητα, τουλάχιστον στις ταχύτητες (περίπου 120 k/h) που αναπτύσσει η NH-T 200.

Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση, είναι επαρκέστατα και το ABS της Continental λειτουργεί μια χαρά.

Ο κινητήρας είναι εύστροφος και με επαρκή δύναμη σε όλο τα φάσμα χωρίς να κρεμάει ψηλά, ο συμπλέκτης είναι μαλακός και δεν δείχνει να επηρεάζατε από τη σκληρή χρήση.

Το μόνο θέμα που είχαμε ήταν με τον κοντό σε μήκος επιλογέα που σε ορισμένες περιπτώσεις δεν βοηθούσε στη σωστή εκμετάλλευση του πολύ καλού κιβωτίου 6 ταχυτήτων.

Στο χώμα, μια και η έκδοση Τ – adventure είναι εφοδιασμένη με εμπρός τροχο 19'' και λάστιχα on-off, η συμπεριφορά της είναι καλύτερη από ότι περιμέναμε από μια adventure μοτοσυκλέτα και σίγουρα σε αυτό βοηθάει το σχετικά μικρό βάρος.

H τελική ταχύτητα ήταν στα 120 χιλ/ώρα, με τα 100 χιλιόμετρα να έρχονται γρήγορα και άνετα σε κάθε συνθήκη δρόμου, η κατανάλωση ήταν περίπου στα 3,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία, με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων, φτάνει σχεδόν τα 300 χιλιόμετρα.

Η συνολική συμπεριφορά της NH-T 200 δικαιώνει την θέση μας στον πρόλογο ότι τα “μεγαλωμένα” 125 σε 150 – 200 κ. εκ. είναι πάντα καλύτερες μοτοσυκλέτες από την βασική έκδοση των 125κ.εκ. και συνήθως πιο ευχάριστες από τις μεγαλύτερες 250 κ.εκ. αντίστοιχες μοτοσυκλέτες.

 

Τιμή - Ανταγωνισμός

Η πολύ καλή τιμή των 2,795€ τοποθετεί, τιμολογιακά, την SYM NH-T 200 ανάμεσα στα φθηνά κινεζικής προέλευσης 125 (περίπου στα €2.000) και στα σημαντικά ακριβότερα (€4.000+) ευρωπαϊκά 125, με τα επώνυμα 250, η τιμή της Suzuki V-Strom 250 είναι στα 5.395€, να ξεφεύγουν.

Οπότε για αυτούς που θέλουν ένα επώνυμο (SYM) ποιοτικό σύγχρονο μίνι adventure με επαρκείς επιδόσεις, υποστήριξη μετά την αγορά και τιμή κάτω από τα 3.000€ η επιλογή της NH-T 200 θα λέγαμε ότι είναι μονόδρομος.

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με 4 βαλβίδες.

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ – ΑΝΑΦΛΕΞΗ: Ηλεκτρονική EFI Continental

ΙΣΧΥΣ: 18.4 ps/ 8500rpm

ΡΟΠΗ: 15.7Nm/ 7500rpm

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 6 Ταχύτητες αλυσίδα

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός δίσκος 288 mm – Πίσω δίσκος 222 mm + ABS

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Εμπρός 100/90-19 – Πίσω 130/80-17

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 11lt

 

NHT200 TITANIUM

.

NHT200 RED

.

NHT200 BLACK

.

 

Επόμενο άρθρο »

DAYTONA U125 By ZONTES

« Προηγούμενο άρθρο

Daytona F5

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ