• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το «ευχαριστώ» της Aprilia!
Στους υπόλοιπους Κατασκευαστές στο MotoGP
Νέα 05/10/2020 - 11:28

Ένας από τους περιορισμούς που συμφωνήθηκε από όλους τους Κατασκευαστές, προκειμένου να κρατηθούν χαμηλά τα κόστη, ήταν η παύση στην εξέλιξη φέτος.

 

Συγκεκριμένα τα εργοστάσια στη μεγάλη κατηγορία συμφώνησαν – λόγω της πανδημίας του Covid-19 – να μην εξελίξουν μοτέρ και αεροδυναμικά βοηθήματα για το 2021.

 

Ένα μέτρο το οποίο στοιχίζει αρκετά στην Aprilia, η οποία φέτος παρουσίασε την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της.

 

Η αρχική απόφαση τροποποιήθηκε εν μέρει όταν οι Κατασκευαστές αποφάσισαν να δώσουν χρόνο μέχρι το τέλος του Ιουνίου σε KTM και Aprilia να συνεχίσουν την εξέλιξη.

 

Τα υπόλοιπα εργοστάσια – που δεν έχουν και προνόμια φέτος – είχαν ως την 25η Μαρτίου για να παρουσιάσουν και να σφραγίσουν τα μοτέρ τους για φέτος και του χρόνου.

 

Πολύ μεγάλο θέμα το προηγούμενο διάστημα έγινε με την Yamaha, η οποία ζήτησε έγκριση από την Ένωση Κατασκευαστών να ανοίξει τα μοτέρ της.

 

Τα προβλήματα των μπλε ήταν πολλά, με την Yamaha να χάνει τρεις κινητήρες ήδη από τα δυο πρώτα Grand Prix της ιδιαίτερης φετινής σεζόν.

 

Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζει και η Aprilia, αφού η μοτοσυκλέτα της είναι καινούργια και χρειάζεται χρόνο και χιλιόμετρα για να εξελιχθεί.

 

Τα προβλήματα αξιοπιστίας ανάγκασαν τους ανθρώπους της Aprilia να ζητήσουν έγκριση από την Ένωση Κατασκευαστών να ανοίξουν και αυτοί τα μοτέρ τους.

 

Ένα τέτοιο αίτημα – όπως διαπίστωσε η Yamaha που δεν της δόθηκε άδεια τελικά – δεν είναι εύκολο να περάσει από την Ένωση.

 

Ωστόσο η Aprilia, σε αντίθεση με την Yamaha που είχε ξεκινήσει με το διπλό στην Jerez, είναι τελευταία στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.

 

Χωρίς να αποτελεί απειλή, οι υπόλοιποι Κατασκευαστές δέχτηκαν να δώσουν άδεια και έτσι το Ιταλικό εργοστάσιο προχώρησε στο άνοιγμα και την αντικατάσταση των πιστονιών στα μοτέρ.

 

«Δυστυχώς, όμως, δεν έχουμε δει μέσα στις πίστες το αποτέλεσμα που θέλαμε και πιστεύαμε ότι θα πάρουμε από αυτή την αλλαγή», έλεγε άνθρωπος της ομάδας.

 

Η αιχμή του δόρατος της Aprilia, ο Aleix Espargaro, δεν έχει καταφέρει να πάρει καλύτερη θέση από την 10η ενώ μετά το Montmelo δήλωνε ότι δεν το ευχαριστιέται όταν οδηγεί την RS-GP.

 

Επιπλέον η Aprilia έχει και τη μεγάλη απώλεια του Andrea Iannone που θα βοηθούσε στην εξέλιξη, ενώ και η πανδημία δεν έχει βοηθήσει καθόλου το εργοστάσιο.

 

Η ομάδα προσπαθεί να κάνει αρκετά τεστ κατά τη διάρκεια του Σ/Κ, ωστόσο αυτό αναπόφευκτα επηρεάζει και την απόδοση των αναβατών της στην πίστα.

 

Η Aprilia θα είναι το μοναδικό εργοστάσιο που – εκτός απροόπτου – θα μπορέσει να εξελίσσει τον κινητήρα της (δεν θα ισχύεει το πάγωμα εξέλιξης δλδ) κατά τη διάρκεια του 2021 για το 2022.

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Είναι νωρίς ακόμα!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK-Motul Γαλλία: Αγώνας 2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα