• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati V4 Granturismo
Περισσότερα νέα από τη σημερινή παρουσίαση
Νέα Αγοράς 15/10/2020 - 18:48
Μετά την online παρουσίαση, που τελικά έγινε με μια μικρή καθυστέρηση, η Ducati ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες για το νέο κινητήρα V4 Granturismo που θα φοράει, η επίσης νέα, Multistrada V4 της οποίας η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στις 4 Νοεμβρίου.
.
 
 
.
Τα σημαντικά στοιχεία του νέου κινητήρα είναι
  •    - Σέρβις (βαλβίδες) κάθε 60.000 χιλιόμετρα.
  •    - Απόδοση 170 ίππων με ροπή 125 Nm (12.7 Kgm)
  •    - Στρόφαλος με φορά περιστροφής αντίθετη προς αυτή των τροχών
  •    - Βάρος 66,7 κιλά, 1,2 κιλά ελαφρύτερος από τον δικύλινδρο Testastreta 1260
  •    - Μικρότερο μήκος και ύψος κατά 85 χιλ. και 95 χιλ. αντίστοιχα με αύξησή του πλάτους κινητήρα μόνο κατά 20χιλ σε σχέση με τον Testastreta.
  •    - Βαλβίδες με ελατήρια (οχι Desmo) 

.

.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου ο νέος κινητήρας έχει δανεισθεί πολλά στοιχεία των V4 κινητήρων που χρησιμοποιεί η Ducati στη σπορ σειρά Panigale και στην Streetfighter και φυσικά δεδομένα από την εξέλιξη των V4 κινητήρων της Ducati του MotoGP και αυτό φαίνεται από την απόδοση των 170 ίππων στις 10,500 σαλ.
 
Φυσικά τα χαρακτηριστικά απόδοσης, ισχύς και ροπή, προσαρμοσμένα ανάλογα για τη χρήση σε ταξίδια με έμφαση στη ροπή, την απαλή λειτουργία και φυσικά τα απίστευτα μεγάλα διαστήματα 60.000 χιλιόμετρα για τη ρύθμιση βαλβίδων.
.
 
.
 
Χάρη στις ουσιαστικά μικρότερες διαστάσεις σε ύψος και μήκος ο νέος κινητήρας ειναι πιο εύκολο, χωροταξικά, να τοποθετηθεί στο πλαίσιο με αποτέλεσμα την καλύτερη κατανομή βάρους.
 
H τεχνολογια "Twin Pulse" χρονισμού σειράς ανάφλεξης και στροφάλου προσφέρει χαρακτηριστικά απόδοσης και ήχου που προσομοιάζουν με αυτά ενός V2 κινητήρα διατηρώντας παράλληλα την ελαστικότητα και την ευστροφία - ταχυστροφία του V4.
Επίσης  όταν ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί η πίσω σειρά κυλίνδρων απενεργοποιείται, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης άλλα και της τοπικής κοντά στον αναβάτη ενοχλητικής, ειδικά μέσα στην πόλη, θερμοκρασίας.
 
Τελευταίο, αλλά σημαντικό για κινητήρα της Ducati, η επιστροφή των βαλβίδων ειναι με ελατήρια, δηλαδή ειναι ο πρώτος κινητήρας χωρίς Desmo από την εποχή της πρώτης GT 750. Κατά την Ducati αυτή η επιλογή έγινε για να μειωθούν οι δυνάμεις που εφαρμόζονται στην κίνηση των βαλβίδων. Αυτό σε συνδυασμό με τα νέα υλικά και την προσεκτική κατεργασία, επέτρεψε την αύξηση του ορίου για έλεγχο διάκενου στις βαλβίδες στα 60.000 χιλιόμετρα.
 
.
 
.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά κινητήρα V4 Granturismo
  • 1158 cc 4-cylinder 90° V DOHC
  • Διάμετρος Χ Διαδρομή: 83 x 53,5 mm
  • Συμπίεση: 14:1
  • Μέγιστη ισχύς: 125 kW (170 hp) at 10,500 rpm
  • Ροπή: 125 Nm (12,7 Kgm) at 8,750 rpm
  • Μετάδοση κίνησης στους εκκεντροφόρους : Μικτή με γρανάζια και αλυσίδα.
  • Στρόφαλος: Αντίστροφα περιστρεφόμενος με κομβία στις 70°
  • Λίπανση: Στεγνός στοφαλοθάλαμος με 1 αντλία τροφοδοσίας και 2 επιστροφής.
  • Τροφοδοσία: Τέσσερα σώματα ψεκασμού με οβάλ διατομή αντίστοιχη με διάμετρο 46 χιλ.
  • Μετάδοση: Μονόδρομος συμπλέκτης, κιβώτιο 6 ταχυτήτων με Ducati Quick Shift (DQS).
  • Ρύθμιση βαλβίδων: κάθε 60,000 χιλιόμετρα
.
 
 Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες σε αναλυτική παρουσίαση που θα έχουμε σύντομα.
.
 

Επόμενο άρθρο »

Για περισσότερη απόδοση - Γνήσια Αξεσουάρ ΥΑΜΑΗΑ ΧΜΑΧ 400

« Προηγούμενο άρθρο

ΤΟ GT-VELOCE TXT ΤΗΣ AGV ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ