• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Ducati παρουσίασε τη νέα Multistrada V4
Είναι η 4η γενιά του δημοφιλούς μοντέλου
Τεστ-Μοντέλα 05/11/2020 - 12:01

Το να κυριαρχείς σε όλους τους δρόμους δεν ήταν ποτέ κάτι τόσο εύκολο, λέει η Ducati και οι επιδόσεις της Ducati συνδυάζονται με το σπορ χαρακτήρα και δίνουν απίστευτη οδηγική άνεση και προσαρμοστικότητα που της επιτρέπει να είναι αποτελεσματική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο κινητήρας V4 Granturismo της Multistrada V4 έχει το ρεκόρ στα διαστήματα σέρβις, ενώ υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πλοήγησης και είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο εφοδιασμένη με ραντάρ μπροστά και πίσω.

Σε 18 χρόνια πάνω από 110,000 κομμάτια βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής και από το 2003 και την πρώτη Multistrada, περάσαμε το 2010 στην έκδοση που ήταν “4 μοτοσυκλέτες σε μία”, το 2015 εμφανίστηκε με τον πρώτο κινητήρα με μεταβαλλόμενο χρονισμό και τώρα η 4η γενιά Multistrada είναι μια μοτοσυκλέτα με μεγαλύτερη απόδοση, αλλά ακόμη πιο εύκολη στην οδήγηση. Πιο εύρωστη και συγχρόνως πιο ελαφριά. Πιο ευέλικτη και άνετη, αλλά αποτελεσματική σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Με άλλα λόγια η Ducati ήθελε την Multistrada V4 να είναι η καλύτερη "Multi" που φτιάχτηκε ποτέ. Αυτά είναι τα λόγια των ανθρώπων του Ιταλικού εργοστασίου παρουσιάζοντας την πολυαναμενόμενη μοτοσυκλέτα.


Η Multistrada V4 είναι "Sport" γιατί είναι ελαφριά και “μαζεμένη”, έχει 170 ίππους, ηλεκτρονικά από το MotoGP και ένα πλαίσιο που συνδυάζει επιδόσεις σε άσφαλτο και χώμα. Είναι "Touring" χάρις στο σέρβις κάθε 60,000 km, χάρις στην άνεση π[ου προσφέρει, στο σύστημα ραντάρ, στο σύστημα πλοήγησης και τα φώτα που φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής. Είναι "Enduro" χάρις στις εξαιρετικές ικανότητες off-road, τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, την ομαλή απόδοση της δύναμης και την κλιμάκωση του κιβωτίου. Είναι "Urban" γιατί εγγυάται μεγάλη ευκολία σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά και χάρις στη συνδεσιμότητα με το smartphone και την προσεκτική μελέτη της θερμικής άνεσης. Είναι όλοι οι τομείς στους οποίους το νέο μοντέλο του Μπόργκο Πανιγκάλε θέλει να εντυπωσιάσει. 


Το design κρατά όλα τα στοιχεία της οικογένειας Multistrada και πάει παραπέρα, προσπαθώντας να συνδυάσει το περίφημο – από την αρχιτεκτονική - “form follows function”, δηλαδή η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία. 

Για το νέο κινητήρα V4 Granturismo που ζυγίζει μόλις 66.7 κιλά και είναι μικρότερος σε διαστάσεις από τον V2 1260, έχουμε αναφερθεί αναλυτικά εδώ!. Από 1,158 cc αποδίδει 170 hp (125 kW) στις 10,500 rpm με τη μέγιστη ροπή των 125 Nm (12.7 kgm) στις 8,750 rpm. Η Multistrada V4 πάει για αλλαγή λαδιών κάθε 15,000 km και για βαλβίδες κάθε 60,000 km. Απίστευτα νούμερα. 

Στο πακέτο ηλεκτρονικών η IMU διαχειρίζεται το ABS Cornering, το Ducati Wheelie Control (DWC), το Ducati Traction Control (DTC), τα Cornering Lights (DCL).
Στάνταρ στην Multistrada V4 S είναι το Vehicle Hold Control (VHC), που βοηθάει σε εκκινήσεις σε ανηφόρα. Στην S επίσης οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις του Ducati Skyhook Suspension (DSS) ρυθμίζουν το ύψος. 

Mε την Μultistrada V4 η Ducati παρουσιάζει άλλη μια πρωτιά, το επαναστατικό σύστημα ραντάρ που επιτρέπει τη χρήση του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD). Τα ραντάρ αυτά αναπτύχθηκαν με την Bosch και προσφέρουν άνεση και ασφάλεια. 

Η Μultistrada V4 έχει αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, 19 ιντσών μπροστινό τροχό, διπλό ψαλίδι που επιτρέπει τη χρήση τροχών με ακτίνες, το μεταξόνιο είναι στα 1,567 mm, οι διαδρομή είναι 170 mm για τον μπροστινό και 180 mm για τον πίσω τροχό, η απόσταση από το έδαφος είναι 220 mm και το βάρος κενή στα 215 kg. 

Για την άνεση στο ταξίδι υπάρχει το Noise, Vibration, Harshness (NVH), που μειώνει τους κραδασμούς και συμβάλει στην άνεση του οχήματος. Φυσικά δόθηκε μεγάλη σημασία στην αεροδυναμική. 

Η Multistrada V4 έχει αρκετές εκδόσεις, το στάνταρ μοντέλο V4 σε κόκκινο χρώμα, το κύριο μοντέλο V4 S, που προσφέρεται και με ακτινωτές ζάντες και η Multistrada V4 S Sport, με στάνταρ το πακέτο με την εξάτμιση Akrapovič και carbon μπροστινό φτερό.

Επόμενο άρθρο »

Νέα 2021 Yamaha NMAX 125 & 155 και D'elight 125

« Προηγούμενο άρθρο

Nέα μοντέλα BMW R nineT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ