• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα 2021 Kawasaki Ninja ZX-10R & ZX-10RR
Με νέα εμφάνιση και αεροδυναμική
Νέα Αγοράς 23/11/2020 - 21:45
Νέα Kawasaki ZX-10R με νέα εμφάνιση, σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική και άλλες βελτιώσεις
 
Η νέα εμφάνιση μαζί με τα ενσωματωμένα πτερύγια στο εμπρός μέρος του φέρινγκ είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στη νέα ZX 10R, νέα είναι και τα διπλά φώτα LED εμπρός, επίσης η εισαγωγή του ram-air  είναι ανασχεδιασμένη και η ζελατίνα του φέρινγκ είναι 40 χιλιοστά πιο ψηλή.
 
Οι αλλαγές στο φέρινγκ με την προσθήκη ενσωματωμένων πτερυγίων και η νέα ουρά της σέλας προσφέρουν, σύμφωνα με την Kawasaki, αυξημένη κατά 17% κάτωση (δύναμη προς το δρόμο). 
 
Η θέση οδήγησης τώρα είναι πιο σπορ με την σέλα να είναι ψηλότερα τοποθετημένη και ο πίνακας οργάνων είναι με οθόνη TGT 4.3" με δυνατότητα συνδεσιμότητας  με Bluetooth, στα ηλεκτρονικά για το 2021 θα υπάρχει και cruise control.
 
 
Ο τετρακύλινδρος 998 κ.εκ κινητήρας με απόδοση τώρα 203 ίππων (από 200) παραμένει ουσιαστικά ο ίδιος με σημαντικότερη αλλαγή τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro5, το νέο ψυγείο λαδιού και τη νέα εξάτμιση με μεγαλύτερο τελικό,  η κλιμάκωση των ταχυτήτων είναι διαφορετική (με κοντύτερες τις 3 πρώτες σχέσεις) επίσης αλλαγές έχουν γίνει και στα riding modes.
 
Το ψαλίδι είναι 8 χιλιοστά μακρύτερο και μαζί με την αλλαγή στο όφσετ του μπροστινού τώρα το μεταξόνιο είναι κατά 10 χιλιοστά μεγαλύτερο στα 1,450 χιλιοστά για αυξημένη σταθερότητα.

Νέες ειναι και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων BFF (Balance Free Front Fork) και  BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) της Showa με προσανατολισμό στην οδήγηση στην πίστα.

Η περιορισμένης παραγωγής (500 τεμάχια) έκδοση RR, που θα είναι και η βάση της αγωνιστικής kawasaki που θα συμμετέχει στο WorldSBK 2021 με τον Jonathan Rea, είναι προσανατολισμένη για χρήση στην πίστα και ο κινητήρας της θα έχει νέο εκκεντροφόρο εισαγωγής, ελατήρια βαλβίδων και ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες της Pankl με στόχο την αύξηση του ορίου περιστροφής στις 14,700 σ.α.λ. (από τις 14,300).

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Η Piaggio Fast Forward, ξεκίνησε πιλοτικά τη δοκιμή του ρομπότ μεταφορέα gita

« Προηγούμενο άρθρο

Προσφορές Öhlins για ΜΤΒ

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ