• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nέα Honda CMX1100 Rebel 2021
Με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα
Τεστ-Μοντέλα 27/11/2020 - 19:22

Παρουσιάστηκε η νέα μεγάλη Rebel της Honda

 

  •   - Η νέα CMX1100 Rebel συνδυάζει κλασική εμφάνιση με κορυφαία τεχνολογία

  •   - Μία μοτοσυκλέτα ιδανική για ξεκούραστα ταξίδια με συναρπαστικό ήχο

  •   - Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με έντονο χαρακτήρα, ροπή 98Nm και ισχύ 87 ίππων (64 kW)

  •   - Πλαίσιο σχεδιασμένος για άψογη συμπεριφορά στο δρόμο με υψηλού επιπέδου αναρτήσεις και φρένα

  •   - 4 προγράμματα οδήγησης, σύστημα Honda Selectable Torque Control τριών σταδίων και Wheelie Control

  •   - Μοναδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda, προαιρετικό

 

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την προσθήκη ενός νέου μοντέλου στην γκάμα της για το 2021: την CMX1100 Rebel. 

 

Η δικύλινδρη CMX500 Rebel των 500 κ.εκ. του 2017, μία μοτοσυκλέτα ιδανική για κατόχους διπλώματος Α2, έδωσε μία άλλη διάσταση στην κατηγορία των custom μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας την παράδοση των χειροποίητων “bobber” κατασκευών με καινοτόμες ιδέες. Μοτοσυκλέτα εντυπωσιακή στην όψη, διασκεδαστική στην οδήγηση και εύκολη στην καθημερινότητα, η Rebel κέρδισε μία θέση στις καρδιές των Ευρωπαίων αναβατών με αποτέλεσμα το 2019 να αναδειχθεί η τρίτη πιο δημοφιλής custom μοτοσυκλέτα της αγοράς.

Για το 2021, η CMX500 Rebel αποκτά μία μεγαλύτερη, ακόμη πιο εντυπωσιακή ‘αδελφή’, την CMX1100 Rebel, η οποία υιοθετεί όλα τα στοιχεία που κατέστησαν τη μικρή μία τόσο σημαντική μοτοσυκλέτα, με καλύτερες όμως επιδόσεις, πιο έντονο χαρακτήρα και την πιο προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει σήμερα η Honda. Η μεγάλη Rebel συνιστά το επόμενο βήμα, τόσο για τους αναβάτες του μικρότερου μοντέλου της οικογένειας, όσο και για κατόχους μοτοσυκλετών διαφορετικών κατηγοριών που ψάχνουν το κάτι παραπάνω και διαφορετικό. Η Rebel έχει σχεδιαστεί σαν μία μοτοσυκλέτα με διπλή προσωπικότητα, ιδανική, τόσο για χαλαρά ταξίδια όσο και για απολαυστική οδήγηση σε δρόμο με στροφές.

Οι αναβάτες που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες θα εκτιμήσουν τις συμπαγείς διαστάσεις της Rebel με τη χαμηλή σέλα στα 700 χλστ. από το έδαφος και βάρος 223 κιλών με υγρά. Οι πιο έμπειροι θα απολαύσουν την big Rebel από την πρώτη στιγμή χάρη στις δυνατότητες του σωληνωτού ατσάλινου σκελετού, το πιρούνι τύπου φυσιγγίου των 43 χλστ., τα πίσω διπλά αμορτισέρ και τα πανίσχυρα φρένα με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός. Όλοι οι αναβάτες, έμπειροι και λιγότερο έμπειροι, θα εκτιμήσουν το χαρακτήρα και τις επιδόσεις του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 1.084 κ.εκ., ο οποίος προέρχεται από την CRF1100L Africa Twin. Με ισχύ 87 ίππων (64kW) και ροπή 98Nm, ο δικύλινδρος Honda διακρίνεται για τη ροπή του στο χαμηλό φάσμα περιστροφής και την απόκρισή του στο μεσαίο, αλλά και για το απολαυστικό, μουσικό κρεσέντο που παράγει η εξάτμιση.

Η απέριττη σχεδίαση της Rebel εντυπωσιάζει με το μινιμαλισμό της. Τα μεταλλικά φτερά εμπρός και πίσω καλύπτουν τους φαρδείς τροχούς, ενώ ο στρογγυλός προβολέας συνδυάζει κλασική εμφάνιση με LED τεχνολογία, αναπαράγοντας τη σχεδίαση του ψηφιακού LCD οργάνου με τις φωτεινές ενδείξεις σε μαύρο φόντο. Η σέλα του συνεπιβάτη ξεβιδώνεται και αφαιρείται εύκολα ενώ κάτω από την custom εμφάνιση κρύβεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας: ο ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού Throttle By Wire (TBW) περιλαμβάνει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης και ένα τέταρτο που μπορεί να ρυθμίσει πλήρως ο αναβάτης. Όσο για το σύστημα Selectable Torque Control της Honda (HSTC) ρυθμίζεται επίσης σε τρία στάδια. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Wheelie Control για τον έλεγχο ανύψωσης του τροχού στην επιτάχυνση και cruise control, ενώ προαιρετικά η μοτοσυκλέτα διατίθεται με το μοναδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) 6 σχέσεων της Honda.

Αυτός ο ιδιαίτερος συνδυασμός κλασικής εμφάνισης και σύγχρονης τεχνολογίας καθιστά τη νέα CMX1100 Rebel μία μοναδική και φρέσκια πρόταση στην αγορά και μοναδική σε μία κατηγορία όπου η καινοτομία σπανίζει.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Δυκυλινδρος παράλληλος υγρόψυκτος με 1 Ε.Ε.Κ (SOHC) και 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο, στρόφαλος με κομβία στις 270° , προδιαγραφών EURO5

Κυβισμός – Διάμετρος x Διαδρομή

1084cc – 92mm x 81.5mm

Απόδοση

87 Hp @ 7,000rpm και 98 NM ροπής @ 4,750rpm

Τροφοδοσία

PGM-FI electronic fuel injection

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

13.6L

Κατανάλωση

4.9L/100km – MT - 5.3L/100km - DCT

Εκκίνηση

Ηλεκτρική (μίζα)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Συμπλέκτης

MT:Υγρός πολύδισκος - DCT: Διπλός υγρός πολύδισκος

Κιβώτιο

MT: 6-ταχυτήτων - DCT: 6 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Tύπος

Diamond

Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)

ΜΤ 2240mm x 853mm x 1115mm - DCT 2240mm x 834mm x 1115mm

Μεταξώνιο

1,520mm

Γωνία Caster / Trail

28° / 110mm

Υψος σέλας

700mm

Απόστση από το έδαφος

120mm

Βάρος λειτουργίας

MT: 223kg / DCT 233kg

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

 

Εμπρός

Preload adjustable 43mm cartridge style

Πίσω

Preload adjustable twin piggyback rear shock

ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΛΑΣΤΙΚΑ

 

Εμπρός

Αλουμινίου – 130/70Β18 M/C

Πίσω

Αλουμινίου – 180/65B 16 M/C

ΦΡΕΝΑ

 

ABS System Type

Δικάναλο ABS

Εμπρός

Ακτινική monoblock τετραπίστονη δαγκάνα με πλευστό δίσκο 330mm

Πίσω

Δίσκος 256mm

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

Πίνακας οργάνων

Οθόνη LCD 120mm

Σύστημα ασφάλειας

HISS

Φώτα

LED

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ducati seamless κιβώτιο ταχυτήτων

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα 2021 Honda CB1000R και CB1000R Black Edition

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ