• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Suzuki παρουσίασε τη νέα GSX1300 RR Hayabusa 2021
Τεστ-Μοντέλα 05/02/2021 - 09:14

Νέα Suzuki Hayabusa 2021

Όταν ξεκίνησε το 1999, η πρώτη γενιά Hayabusa σόκαρε τον κόσμο της μοτοσικλέτας, παρέχοντας ένα εντελώς νέο επίπεδο ταχύτητας, ισχύος και απόδοσης. Κέρδισε αμέσως τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσικλέτας παραγωγής στον κόσμο και γέννησε την απόλυτη κατηγορία. Η εξαιρετική απόδοση του Hayabusa σε όλες τις μετρήσεις σε συνδυασμό με τον εύκολο έλεγχο και την εντυπωσιακή εμφάνισή του έχει καταφέρει να το κρατήσει στην νούμερο ένα θέση της κατηγορίας για τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Το πρώτο Hayabusa ήταν πολλά περισσότερα από μία μοτοσικλέτα . Η άφθονη ισχύς του κινητήρα του προσέφερε ένα ευρύτερο φάσμα επιλογής ταχυτήτων με αποτέλεσμα την ευχαρίστηση στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. Το αεροδυναμικό στυλ που υιοθέτησε το Hayabusa με έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές αντίστασης που επιτεύχθηκαν σε μοτοσικλέτα παραγωγής όχι μόνο συνέβαλε στον έλεγχο, τη σταθερότητα και την άνεση του αναβάτη, ο εντυπωσιακός νέος σχεδιασμός του βοήθησε στην υλοποίηση της εμβληματικής παρουσίας του Hayabusa. Οι πωλήσεις της πρώτης γενιάς ξεπέρασαν τις 115.000 μονάδες.

Μια πλήρης αλλαγή μοντέλου το 2008 διατήρησε όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αρχικού Hayabusa, αυξάνοντας παράλληλα τη μετατόπιση του κινητήρα και εισάγοντας νέα χαρακτηριστικά που περιελάμβαναν ένα τολμηρό νέο σχεδιασμό των fairing. Περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων το 2013 αναβάθμισε τα φρένα μπροστά και εισήγαγε ένα σύστημα φρένων ABS. Αυτά τα νέα χαρακτηριστικά βοήθησαν στην πώληση 74.100 μονάδων κατά τη διάρκεια ζωής της δεύτερης γενιάς, φέρνοντας τις συνολικές πωλήσεις του Hayabusa σε περισσότερες από 189.100 μονάδες.

Η ομάδα των μηχανικών και των σχεδιαστών της Suzuki έχουν εργαστεί χωρίς κούραση από τότε, για να βελτιώσουν αμέτρητες πτυχές της μοτοσικλέτας και για να δημιουργήσουν και να προωθήσουν μια εντελώς νέα γενιά Hayabusa για όλους τους αναβάτες στο μέλλον. Η τρίτη γενιά Hayabusa αξιοποιεί τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες για να παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο και άνεση, και τελικά να βοηθήσει τους αναβάτες να αποκτήσουν εμπιστοσύνη, καθώς απολαμβάνουν την απόλυτη Ultimate Sport μοτοσικλέτα.

 

Αριστερά η νέα Hayabusa - Κέντρο η Hayabusa 2ης γενιάς - Δεξιά η πρώτη Hayabusa

.

Χαρακτηριστικά κινητήρα:

Κληρονομεί το θρυλικό υψηλής απόδοσης 1.340cm υγρόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα του Hayabusa, ενώ εφαρμόζει updates για την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και της αντοχής.

• Το νέο αποκλειστικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης συμβάλλει στη βελτίωση της χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας ισχύος και της ροπής, καθώς και στην ικανοποίηση των προτύπων εκπομπών Euro 5.

• Τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του κινητήρα οδηγούν σε ομαλότερη, πιο σταθερά ισχυρή απόδοση του κινητήρα στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών που χρησιμοποιούνται συχνότερα στην καθημερινή οδήγηση.

 

Γενικά χαρακτηριστικά:

• Πλήρως βελτιωμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπροστά με KYB 43mm.

• Οι μπροστινές δαγκάνες φρένων Brembo Stylema 4 εμβόλων® σε συνδυασμό με δίσκους εξωτερικής διαμέτρου 320 mm βελτιώνουν την απόδοση πέδησης (310mm στη δεύτερη γενιά).

• Τα πρώτης τοποθέτησης ελαστικά Bridgestone S22 παρέχουν καλύτερη πρόσφυση.

• Νέες ζάντες 7 ακτινών.

• 50:50 κατανομή βάρους εμπρός-πίσω.

• Το τιμόνι τοποθετημένο 12 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη βελτιώνει σημαντικά την άνεση, μειώνει την κούραση και επίσης ενισχύει τον έλεγχο όταν απολαμβάνετε μια γρήγορη βόλτα.

 

Advanced electronic (controllability) features:

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) με 3 εργοστασιακά ρυθμισμένες επιλογές και 3 διαθέσιμα προς ρύθμιση modes ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.

- Motion Track Traction Control System (10 modes + OFF)

- Power Mode Selector (3 modes)

- Bi-directional Quick Shift System (2 modes + OFF)

- Anti-lift Control System (10 modes + OFF)

- Engine Brake Control System (3 modes + OFF)

Active Speed Limiter

Launch Control System (3 modes)

Emergency Stop Signal

Suzuki Easy Start System

Low RPM Assist

Cruise Control System

Combined Brake System

Motion Track Brake System

Slope Dependent Control System

Hill Hold Control System

Electric Equipment Features

Νέος πίνακας οργάνων TFT LCD panel ανάμεσα σε μεγάλα αναλογικά ταχύμετρο/στροφόμετρο.

Κάθετα τοποθετημένος Multi-LED προβολέας.

• Φώτα θέσης με ενσωματωμένα φλας.

• LED φώτα πίσω.

• Νέα ανασχεδιασμένη τιμονόπλακα με νέους διακόπτες.

 

 

Κινητήρας

 

Ο βελτιωμένος κινητήρας του νέου Hayabusa επικεντρώνεται στους ακόλουθους στόχους σχεδιασμού.

1. Βελτιώσεις στη διάρκεια και τη μακροζωία του.

2. Μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στο φάσμα των χαμηλών και μεσαίων στροφών.

3. Χρήση των τελευταίων ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου που βοηθούν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης του αναβάτη και παρέχουν μια ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία οδήγησης.

4. Ικανοποιεί τα πρότυπα εκπομπών Euro 5 χωρίς να θυσιάσει την τελική ταχύτητα.

 

 

 

 

 

1st generation

Hayabusa

2nd generation

Hayabusa

New Hayabusa

Displacement

1,298cm3

1,340cm3

Bore x Stroke

81.0mm x 63.0mm

81.0mm x 65.0mm

Compression ratio

11.0:1

12.5:1

Maximum power

129kW

(175PS)/9,800rpm

145kW (197PS)/9,500rpm

140kW (190PS)/9,700rpm

Maximum torque

138N-m/7,000rpm

155N-m/7,200rpm

150N-m/7,000rpm

0-200m time (seconds)*

7.1

6.9

6.8

0-100km/h time

(seconds)*

3.3

3.4

3.2

Top speed (km/h)

299

299

299

Emissions compliance

-

Euro 3

Euro 5

Fuel consumption (WMTC) (km/l)

-

17.6

14.9


* Suzuki’s internal test results. Figures may vary by rider’s skill or riding conditions.

.

 

Σύστημα εξάτμισης

Ένας νέος σωλήνας που συνδέει τους κυλίνδρους #1 και #4 βοηθά στην παροχή πιο ισχυρής ισχύος και ροπής σε ταχύτητες χαμηλής έως μεσαίας κατηγορίας. (Οι κύλινδροι #2 και #3 συνδέθηκαν στο προηγούμενο σχέδιο.) Ο καταλυτικός μετατροπέας ενός σταδίου της προηγούμενης γενιάς αντικαθίσταται από ένα νέο σύστημα δύο σταδίων που τοποθετεί έναν ελλειπτικό μετατροπέα στον συλλέκτη ακολουθούμενο από κυλινδρικό σε καθένα από τα δύο τελικά των εξατμίσεων. Αυτό συνδυάζεται με την προσθήκη ενός δεύτερουαισθητήρα O2 για την ικανοποίηση των προτύπων εκπομπών Euro 5.

Επετεύχθη μείωση των τελικών κατά 1,98 λίτρα, ενώ, η αλλαγή σε μονούς σωλήνες στο πίσω μέρος και η υιοθέτηση μιας απλούστερης δομής σιγαστήρα πετυχαίνει μείωση 2.054 γραμμάρια από το βάρος του συστήματος εξάτμισης. Επιπλέον, οι σιγαστήρες υιοθετούν ένα εσωτερικό σχέδιο 2 επιπέδων που αντικαθιστά το προηγούμενο των 3 επιπέδων. Αυτή η αλλαγή απλοποιεί την εσωτερική δομή, μειώνοντας το βάρος των τελικών και επιτρέποντας μεγαλύτερη ελευθερία ώστε να δημιουργηθεί ένα ελκυστικότερο εξωτερικό σχέδιο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

Ride-by-Wire Electronic Throttle System

Εκτός από τη νέα μονάδα ECM το νέο Hayabusa εξοπλίζεται με ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου γκαζιού και παρέχει ελαφριά, φυσική απόκριση με γραμμικό έλεγχο παρόμοιο με αυτόν της συμβατικής λειτουργίας του γκαζιού.

.

 

 

 

Φιλτροκούτι

Οι αλλαγές στο σχήμα των σωμάτων του γκαζιού κατέστησαν δυνατή την αύξηση της χωρητικότητας του κουτιού αέρα από 10,3 λίτρα σε 11,5 λίτρα. Το καπάκι υιοθετεί ένα νέο κυματοειδές σχήμα που αυξάνει τη δομική ακαμψία του. Ο σχεδιασμός που προκύπτει βελτιώνει την ποιότητα του ήχου εισαγωγής, ενώ επιτρέπει επίσης την εξάλειψη των εσωτερικών θέσεων υποστήριξης.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

Suzuki Ram Air Direct (SRAD)

Η ανάλυση ροής που εφαρμόζεται στους αγωγούς εισαγωγής Suzuki Ram Air Direct (SRAD) μειώνει την απώλεια πίεσης και αυξάνει τη ροή του αέρα υπό πίεση στο φιλτροκούτι.

Πρόσθετα οφέλη αυτού του νέου σχεδιασμού περιλαμβάνουν τη συμβολή του στην εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση και την παραγωγή ενός ικανοποιητικού ήχου κατά την εισαγωγή του αέρα.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B5L (Glass Sparkle Black / Candy Burnt Gold)

B5M (Metallic Mat Sword Silver / Candy Daring Red)

B5N (Pearl Brilliant White / Metallic Mat Stellar Blue)

.

 

 

Συνολικό μήκος

2,180 mm

Συνολικό πλάτος

735 mm

Συνολικό ύψος

1,165 mm

Μεταξόνιο

1,480 mm

Απόσταση από το έδαφος

125 mm

Ύψος σέλας

800 mm

Βάρος

264 kg

Τύπος κινητήρα

4-κύλινδρος σε σειρά, Υγρό-ψυκτος DOHC

Διάμετρος x Διαδρομή

81.0 mm x 65.0 mm

Κυβισμός

1,340 cm3

Σχέση συμπίεσης

12.5:1

Τροφοδοσία Καυσίμου

Ψεκασμός

Σύστημα εκκίνησης

Ηλεκτρικό

Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

Μετάδοση

6 Σχέσεων, Bi-directional Quick Shifter

Ανάρτηση

Μπροστά

USD πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο ΚΥΒ 43mm

Πίσω

Link type, πλήρως ρυθμιζόμενη ΚΥΒ

Γωνία κάστερ / Ίχνος

23° 00’ / 90 mm (3.54 in.)

Φρένα

Μπροστά

Brembo Stylema®, 4-πίστονες, διπλοί δίσκοι, ABS

Πίσω

Nissin, 1-πίστονη, μονός δισκος, ABS

Ελαστικά

Μπροστά

120/70ZR17M/C (58W), tubeless

Πίσω

190/50ZR17M/C (73W), tubeless

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

20.0 L

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Δείτε τα 4 Video με τη νέα Hayabusa

« Προηγούμενο άρθρο

Παρουσιάστηκε η νέα Moto Guzzi V9

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ