• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MAXSYM 400 ABS / TCS Euro 5
Με νέο κινητήρα και πλούσιο high tech εξοπλισμό
Τεστ-Μοντέλα 09/02/2021 - 15:48

MAXSYM 400 ABS / TCS Euro 5  -  κίνηση… MAX

 

Μόνο το όνομα παρέμεινε το ίδιο. Ολοκαίνουρια σχεδίαση κινητήρα, πλαισίου, πληθώρα high tech εξοπλισμού. Καθαρές και απαλές γραμμές σχεδίασης οι οποίες ταυτόχρονα εκφράζουν την εταιρική κουλτούρα τελειότητας της SYM. Εκτός από την εμφάνιση, έμφαση έχει δοθεί στην πρακτικότητα, στην εργονομία και την ευελιξία. Η καλύτερη κατανομή βάρους, επιτρέπει τον καλύτερο έλεγχο στην οδήγηση, ακόμη και με συνεπιβάτη. Η μεγάλη ψηλή ζελατίνα, προσφέρει άριστη κάλυψη, και ρυθμίζεται εύκολα σε δύο θέσεις χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Ασφάλεια

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, όπου εκτός από ABS το Maxsym 400 διαθέτει:
TCS - Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) βοηθά στην αποφυγή ολίσθησης.

EBL (Emergency brake light system) – Σύστημα που αναβοσβήνει τα οπίσθια φλας σε περίπτωση απότομης πέδησης.
 

Εξοπλισμός

Ο πλούσιος εξοπλισμός του Maxsym 400 θα σας συναρπάσει.

  •   -  Full LED - Το ενιαίο εμπρός φανάρι με τα Full LED φώτα, δένει άριστα με τον επιβλητικό του χαρακτήρα.

  •   -  Keyless Σύστημα Ελέγχου.

  •   -  Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι - 2 χρηστικά ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι και έναν χώρο κάτω από τη σέλα, με άνοιγμα σε γωνία 45º, δίνοντας ευκολότερη πρόσβαση στο φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο. Θα φιλοξενήσει άνετα ένα full face και ένα ανοιχτού τύπου κράνος.

  •   -  LCD οθόνη και αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο. Η LCD οθόνη προβάλλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης.

  •   -  Ψηλή ρυθμιζόμενη ζελατίνα - Η ψηλή ζελατίνα του MAXSYM 400 προσφέρει άριστη κάλυψη και ρυθμίζεται εύκολα σε δύο θέσεις χωρίς τη χρήση εργαλείων.

  •   -  Αυτόματο Χειρόφρενο - Η στάθμευση γίνεται ευκολότερη με αυτόματο χειρόφρενο με τη χρήση του πλαϊνού σταντ.

  •   -  Ρυθμιζόμενες Μανέτες - Οι μανέτες των φρένων ρυθμίζονται σε 4 θέσεις για ευκολία στο χειρισμό.

  •   -  USB θύρα ταχείας φόρτισης QC 3.0

  •   -  Αναδιπλούμενοι καθρέπτες

 

 

Πλαίσιο

Τα νέα υλικά στο πλαίσιο του MAXSYM 400 προσθέτουν ακαμψία και μειώνουν το βάρος. Το εμπρόσθιο τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και τα διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση προσφέρουν σίγουρο κράτημα και ποιότητα κίνησης.

 

Πέδηση

Άριστη πέδηση χάρη στο πίσω μεγάλο δισκόφρενο 275mm και το εμπρός διπλό δισκόφρενο (275mm x 2) με ακτινωτές 4πίστονες αντικριστές δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης σε συνδυασμό με το σύστημα ABS του MAXSYM 400 να εξασφαλίζουν μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης του οχήματος.
Οι μεγάλοι τροχοί με όμορφες ζάντες ελαφρού κράματος και ελαστικά 120/70R15 εμπρός και 160/60R14 πίσω, παρέχουν εξαιρετικό κράτημα, άνεση και σιγουριά ξεπερνώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

 

Κινητήρας

Εξελιγμένος κινητήρας 34 ίππων και 39.5Nm ροπής. Με προσήλωση στις λεπτομέρειες, η SYM είχε σαν αποτέλεσμα, την επίτευξη χαμηλότερων απωλειών ισχύος από τριβές σε υψηλές θερμοκρασίες. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη μείωση του βάρους του εκκεντροφόρου, στο σχεδιασμό της εξάτμισης και στο φίλτρο αέρος εξασφαλίζοντας δυναμική απόδοση του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ικανοποιώντας παράλληλα τα αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων Euro 5.

 

Χίλιοι λόγοι να προχωρήσετε στη κίνηση…MAX

Τώρα η επιλογή στα 400cc είναι καθαρά υπόθεση της SYM.

Κίνηση MAT στον ανταγωνισμό από τη SYM.

 

Μάθετε περισσότερα για το νέο MAXSYM 400 στο www.sym.gr

.

Πίνακας Τεχνικών Χαρακτηριστικών

MAXSYM 400 ABS / TCS EURO5

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

83.0mm Χ 73.8mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

34 PS / 6750 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

39.5 Nm / 5250 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

KEIHIN E.F.I.

ΚΙΒΩΤΙΟ

V-belt CVT

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

13.0 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.5 lit/100km (EURO5)

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1555 mm

ΠΛΑΤΟΣ

820 mm

ΜΗΚΟΣ

2232 mm

ΥΨΟΣ

1417 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

800 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

215 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

27.5 ∘

ΙΧΝΟΣ

103 mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

120 / 70 - 15

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

160 / 60 - 14

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm – 120mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ – 108mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

2 X ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS (4ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS (1ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

.

Επόμενο άρθρο »

Video: Οδηγούμε Honda CBR650R στα Μέγαρα

« Προηγούμενο άρθρο

Video: Honda CBR650R

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ