• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall’Igna: Όλοι θέλουν να κερδίζουν!
Το θέμα είναι όμως να κατανοείς που πρέπει να βελτιωθείς!
Νέα 10/02/2021 - 15:51

Ο Gigi DallIgna δεν είναι από αυτούς που κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους. «Στο κάτω-κάτω όλοι θέλουν να κερδίζουν. Αυτή είναι η αλήθεια».

 

Αυτός ακριβώς είναι και ο στόχος για την Ducati, που ξεκινά ακόμα μία σεζόν με την ελπίδα να ζήσει τη χαρά επί εποχής Casey Stoner.

 

Φέτος η μοτοσυκλέτα των κόκκινων θα είναι σχεδόν ίδια με την περσινή. Πιστεύει, άραγε, ο Dall’Igna ότι μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω;

 

«Μια μοτοσυκλέτα ποτέ δεν θα είναι αρκετά γρήγορη και πάντα πρέπει να δουλεύεις, ανεβάζοντας τον πήχη όσο το δυνατόν ψηλότερα. Σε κάθε τομέα της μοτοσυκλέτας».

 

«Αυτός είναι ο στόχος των μηχανικών και των οδηγών μας».

 

Αυτό ακριβώς, το να βελτιώσεις τη μοτοσυκλέτα κατανοώντας που χωλαίνει για να βρεις λύσεις, είναι εκείνο που μετρά περισσότερο.

 

«Θα βελτιωθούμε… τόσο σε ό,τι αφορά στο οδηγικό στυλ, όσο και στα νέα εξαρτήματα που θα έχουμε στο Qatar. Δεν θα είναι μεγάλες όμως αναβαθμίσεις».

 

«Θα πρέπει να έχουμε τον κινητήρα του 2020, αλλά νομίζω ότι είναι αρκετό για να κάνουμε ένα βήμα εμπρός και να βελτιώσουμε τη συνολική απόδοση της μοτοσυκλέτας».

 

Τον ρώτησαν γιατί όλα αυτά τα χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, μόνο μία φορά Ευρωπαίος Κατασκευαστής πήρε τον Τίτλο στους Οδηγούς.

 

«Δεν είναι απλό να απαντηθεί ένα τέτοιο ερώτημα. Ένας λόγος είναι ότι παλιότερα, στα 500cc, ήταν σχεδόν μόνο Γιαπωνέζοι στο Πρωτάθλημα».

 

«Από την άλλη, το MotoGP απαιτεί ένα τεράστιο budget και οι Ιάπωνες με τη δομή που είχαν μπόρεσαν να επενδύσουν σε οδηγούς και τεχνολογικές αναβαθμίσεις. Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι».

 

Μιλώντας για τεχνολογική εξέλιξη, ο DallIgna στάθηκε σ’ αυτό το σημείο, καθώς εκεί είναι που η Ducati έχει δείξει ότι τα πηγαίνει περίφημα.

 

«Χρειάζεσαι μια καλή μοτοσυκλέτα για να νικήσεις. Η Suzuki την είχε, αλλά με διαφορετική προσέγγιση και φιλοσοφία από εμάς».

 

«Εγώ πιστεύω ότι μπορούν να συνδυαστούν και τα δύο: να υπάρχει μια καλή βάση στη μοτοσυκλέτα, μαζί με καινοτόμες λύσεις που κάνουν τη διαφορά σε ορισμένες περιπτώσεις».

 

«Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι όλοι, συμπεριλαμβανομένης της Suzuki, υιοθέτησαν λύσεις που πρώτοι εμείς ενσωματώσαμε στη μοτοσυκλέτα μας».

 

Είναι ένα θέμα, η τεχνολογική εξέλιξη, άμεσα συνυφασμένο με το κόστος και την προσπάθεια που γίνεται να κρατηθεί σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.

 

«Ένα πρόβλημα που υπάρχει πάντα στο MotoGP. Ειδικά για τους Ευρωπαίους είναι σημαντικό να μείνει χαμηλά το κόστος, χωρίς όμως να σημαίνει ότι εμποδίζεται η εξέλιξη».

 

«Θα χρειαστεί να βρούμε την καλύτερη δυνατή ισορροπία ανάμεσα στη μείωση του κόστους και στην ανάγκη για τεχνολογική εξέλιξη».

Επόμενο άρθρο »

Pernat: Θα υπάρχει θέμα!

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφικό: Miller και Bagnaia στα κόκκινα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ