• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Harley-Davidson Pan America 1250
Η πρώτη Adventure της Harley
Τεστ-Μοντέλα 23/02/2021 - 14:10

H Harley-Davidson παρουσίασε την Pan America 1250

Η Pan American 1250 είναι η πρώτη Adventure μοτοσυκλέτα της Harley-Davidson μια νέα πρόταση σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες στην αγορά.

Η νέα μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις τη στάνταρ  Pan America 1250 και την πιο πλούσια εξοπλισμένη Pan America 1250 Special.

Τις δυο εκδόσεις θα κινεί ο εντελώς νέος κινητήρας Revolution Max, σε διάταξη V-twin (60 μοίρες) υγρόψυκτος με κυλινδρισμό 1.250cc και με 2 εκκεντροφόρους (DOHC). Η απόδοση φτάνει τους 150 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 127 Nm στις 6.750 σ.α.λ.

Ο κινητήρας που είναι εξοπλισμένος με το σύστημα VVT (Variable Valve Timing) έχει διάμετρο εμβόλων 105 mm με διαδρομή 72mm διαστάσεις που εγγυώνται την ταχυστροφία του κινητήρα σε συνδυασμό με μια απλωμένη μπάντα απόδοσης. Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι το ότι οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες (υδραυλικές). Τέλος, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 ταχυτήτων και ο συμπλέκτης μονόδρομος .

Σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά και οι δυο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αδρανιακή μονάδα (IMU) και πέντε προκαθορισμένες λειτουργίες οδήγησης (Road, Sport, Rain, Off-Road και Off-Road Plus) που προσαρμόζουν τα επίπεδα παρέμβασης του Cornering ABS και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (anti spin) ανάλογα με την επιλογή, τις συνθήκες και το στύλ οδήγησης. Στα στάνταρ βοηθήματα περιλαμβάνονται τα Hill-hold assist και cruise control. Ο στάνταρ εξοπλισμός της 1250 Special περιλαμβάνει επίσης σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και προβολέα που φωτίζει αυτόματα το εσωτερικό των στροφών τη νύχτα. Η  μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,8 ιντσών (στάνταρ και για τις δυο εκδόσεις) μπορεί να συνδυαστεί με Smartphone   (με Bluetooth) για προβολή οδηγιών πλοήγησης και άλλες λειτουργίες, επίσης η οθόνη διαθέτει αντιανακλαστική επίστρωση.

Το πλαίσιο χωρίζεται σε τρία ξεχωριστά τμήματα, το μπροστινό, το μεσαίο και το πίσω τμήμα - όλα βιδωμένα απευθείας στον κινητήρα που αποτελεί ενεργό μέρος του πλαισίου για να δημιουργήσουν ένα στιβαρό και άκαμπτο σύνολο.  Η επιλογή αυτή έχει πλεονέκτημα και στη συγκράτηση του βάρους σε λογικά επίπεδά με τη 1250 να είναι στα 228 κιλά και τη 1250 Special στα 239 κιλά

Οι αναρτήσεις είναι που κάνουν, ουσιαστικά, τη διαφορά ανάμεσα στη στάνταρ 1250 και τη Special. 

H 1250 διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενες συμβατικές ανάρτησης της Showa εμπρός και πίσω με διαδρομή 190 χιλιοστά.  Η 1250 Special είναι εφοδιασμένη με ημι-ενεργή ανάρτηση της Showa που προσαρμόζει αυτόματα τις ρυθμίσεις και τη λειτουργία της (μαζί και την προ φόρτιση) ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης και το φορτίο της μοτοσυκλέτας. Επίσης σαν έχτρα εξοπλισμός μόνο για τη Special υπάρχει και το σύστημα Adaptive Ride Height (ARH) που χαμηλώνει αυτόματα τη μοτοσυκλέτα μέχρι 5 εκατοστά όταν σταματάει, επιτρέποντας στους αναβάτες με μικρότερο ύψος να πατάνε κάτω άνετα και μόλις ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα η ανάρτηση επιστρέφει στο φυσιολογικό ύψος. Με το παραπάνω σύστημα το ελάχιστο ύψος σέλας φτάνει στα μόλις 770 χιλιοστά!

Οι χυτοί τροχοί με διαστάσεις 19” και 17 “ εμπρός και πίσω αντίστοιχα είναι εφοδιασμένοι με ειδικά, για την Pan America 1250, εξελιγμένα ελαστικά της Michelin.

Τα φρένα, με ακτινικές monoblock 4-πίστονες δαγκάνες και 2 δισκους 320 χιλ. εμπρός και ένα 280 χιλ. πίσω είναι της Brembo και συνεργάζονται με το στάνταρ Cornering ABS.

Το μεταξόνιο είναι στα 1560 χιλιοστά η γωνία κάστερ στις 25⁰ και το ίχνος στα 157χιλιοστά, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21,2 λίτρα και η ζελατίνα του φέρινγκ είναι ρυθμιζόμενη.

Οι χρωματικές επιλογές είναι: 1250 - Vivid Black και River Rock Gray και 1250 Special - Vivid Black, Gauntlet Gray Metallic και Deadwood Green

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα: Υγρόψυκτος, εγκάρσιος 60 μοιρών V-twin, OHV, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο 1,252cc.

Μετάδοση: 6 ταχύτητες - υγρός πλύδισκος μονόδρομος συμπλέκτης - O-ring αλυσίδα

Μεταξόνιο: 1560 χιλ.

Ύψος σέλας: 869 – 894 χιλ (Special 848 – 873 χιλ)

Βάρος πλήρες: 228 κιλά (Special 239 κιλά)

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: 21,2 Λίτρα.

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Video Suter MMX500 στα Μέγαρα!

« Προηγούμενο άρθρο

Video: Με Yamaha YXZ 1000R στα χιόνια!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ