• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας 2021, Πορτογαλία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η HONDA ανανεώνει τη σειρά CR-V E:HEV
Και προσθέτει τη νέα έκδοση SPORT LINE
4auto 01/03/2021 - 12:17

Η HONDA ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ CR-V E:HEV ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ SPORT LINE

 

  • Νέα έκδοση Sport Line με σοφιστικέ, σπορ στυλ για το CR-V

  • Το CR-αποκτά νέο λογότυπο e:HEV και ενισχύει τη θέση του στην προϊοντική οικογένεια e:TECHNOLOGY της Honda

  • Το CR-και το νέο Jazz διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει όλα τα mainstream μοντέλα της στην Ευρώπη μέχρι το 2022

  • Οι αναβαθμίσεις σε όλη την γκάμα CR-V e:HEV περιλαμβάνουν νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου και σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο εσωτερικό

 

Η Honda διευρύνει την απήχηση της οικογένειας CR-V για το 2021 με τη προσθήκη μιας νέας έκδοσης Sport Line, προσφέροντας ένα σπορ και σοφιστικέ στυλ. Το ανανεωμένο CR-V, το οποίο υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό, αποκτά επίσης νέο λογότυπο e:HEV και γίνεται μέλος της οικογένειας e:TECHNOLOGY, δίπλα το νέο Jazz e:HEV.

Η νέα έκδοση Sport Line παρουσιάζεται με αρκετές αναβαθμίσεις για όλη τη σειρά της πέμπτης γενιάς CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει ανανεωθεί με τη χρήση ενός μοντέρνου ασημί φινιρίσματος στην κεντρική κονσόλα, στα πάνελ των θυρών και στη χαρακτηριστική γραμμή που διατρέχει το κάτω τμήμα του ταμπλό, πάνω από το ντουλαπάκι. Ένα νέο, κομψό σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” και φιμέ κρύσταλλα διατίθενται τώρα για τα μοντέλα Elegance (SE), ενώ ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου έχει προστεθεί στις κορυφαίες εκδόσεις Executive (EX).

Η νέα, εντυπωσιακή έκδοση Sport Line – που διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, Crystal Black ή Platinum White – ενσωματώνει σκουρόχρωμα στιλιστικά στοιχεία που επιτείνουν τη γοητεία του CR-V e:HEV. Ανάμεσα στα κομψά μαύρα στοιχεία είναι το ένθετο των προβολέων, οι εξωτερικοί καθρέπτες και τα πλαίσια των παραθύρων, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται επίσης στις ζάντες αλουμινίου και τα μπουλόνια.

Τα μοντέλα Sport Line ξεχωρίζουν ακόμα περισσότερο με ένα σκούρο, χρωμιωμένο φινίρισμα γύρω από τα φώτα ομίχλης και τη μάσκα, και αντίστοιχες πινελιές στον προφυλακτήρα, τις πόρτες και την πίσω πόρτα. Φυμέ κρύσταλλα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των FWD και AWD εκδόσεων του Sport Line, ολοκληρώνοντας τη σοφιστικέ εμφάνιση.

Τα  μοντέλα Sport Line επωφελούνται από μία σειρά μέτρων αισθητικής αναβάθμισης στο εσωτερικό που προάγουν την αίσθηση πολυτέλειας και ποιότητας για την τελευταία γενιά CR-V. Σκούρο ξύλο αντικαθιστά την ασημί επένδυση στην κονσόλα, τα πάνελ των θυρών και πάνω από το ντουλαπάκι, ενώ piano black χρησιμοποιείται στα πλαίσιο του πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment και στη στεφάνη των αεραγωγών. Το τιμόνι, ο επιλογέας σχέσεων και οι χειρολαβές θυρών φέρουν επίσης piano black φινίρισμα, ενώ η μαύρη επένδυση οροφής, η επένδυση στις κολόνες και τα δερμάτινα καθίσματα ολοκληρώνουν την εμπειρία Sport Line.

Μετά το νέο Jazz e:HEV και το Honda e που λανσαρίστηκαν το 2020, το CR-V είναι τώρα το επόμενο μέλος της οικογένειας e:TECHNOLOGY, μέσω της οποίας η Honda στοχεύει να εξηλεκτρίσει το 100% της mainstream Ευρωπαϊκής γκάμας της μέχρι το 2022. Εκτός από το νέο λογότυπο e:HEV, τα μοντέλα CR-V εφοδιάζονται επίσης με το οικολογικό σήμα της Honda με το μπλε περίγραμμα, ως διαπιστευτήριο των χαμηλών εκπομπών ρύπων τους.

Το CR-V e:HEV διατηρεί την πολύ αποδοτική, άμεσης απόκρισης προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, ένα καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες.

Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 6,6l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στα προσθιοκίνητα μοντέλα, και εκπομπές CO2 από 161g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 7.1l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στις AWD εκδόσεις. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.

Το ανανεωμένο CR-V e:HEV συνεχίζει να απολαμβάνει τα οφέλη μιας προηγμένης σχεδίασης πλαισίου που εξασφαλίζει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλή οδηγική άνεση. Η ελαφριά και άκαμπτη δομή έχει χαμηλό κέντρο βάρους, με βελτιωμένα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης και σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System™’ – σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στα μοντέλα AWD γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’, τα κορυφαία συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας CR-V περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων. Η ισχυρή πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις από Όλες τις Κατευθύνσεις’.

Η σχεδίαση της πλατφόρμας ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος επόμενης γενιάς ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης.

Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του CR-V συμπληρώνονται από τις τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing™, που θεωρείται από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα τεχνολογιών ασφάλειας στην κατηγορία.

Επόμενο άρθρο »

“Bialbero”: Το «φετίχ» της Alfa Romeo

« Προηγούμενο άρθρο

To Jeep Gladiator στην κατηγορία των pick-up

Χορηγοί
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΣΤΟ ΠΟΡΤΙΜΑΟ
  • ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ
  • ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ
  • ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ
  • ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ (15ος)
  • ΑΠΛΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ