• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μια Aprilia RSV4 Factory στην παρέα μας!
Η κορυφαία Aprilia θα μας συντροφεύει μέχρι το τέλος του 2010!
Τεστ-Μοντέλα 16/03/2010 - 01:00

 

φωτογραφία: Ιωσήφ Βάγγερ - Race Photo

 

Παραλάβαμε στις 15 Μαρτίου το πρωί την Aprilia RSV4 Factory, που θα μείνει μαζί μας μέχρι να τελειώσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2010, δηλαδή το Νοέμβριο. Είχε στο κοντέρ της 10,900 δημοσιογραφικά χιλιόμετρα, δηλαδή μιλάνε για πολύ σκληρά χιλιόμετρα, τουλάχιστον τα διπλάσια θεωρούνται σε σχέση με τη νορμάλ χρήση μιας μοτοσυκλέτας, αλλά βρισκόταν σε άψογη κατάσταση.

 

Από την πρώτη στιγμή η ζωηράδα του κινητήρα και η απόκριση στις χαμηλο-μεσαίες στροφές δείχνουν ότι πρόκειται να «περάσουμε καλά»! Λίγο αργότερα σε ανοικτό δρόμο τα χιλιόμετρα ανέβηκαν σχεδόν μέχρι τα 300 και η πίστα των Μεγάρων εμφανίστηκε σε χρόνο «ντε-τε» μπροστά μας.

 

Η τέντα της Pirelli – Metzeler ήταν εκεί και τα Racetec K3 φορέθηκαν στις πανάλαφρες ζάντες της Factory. Το πρώτο μας Fast & Safe Track Day με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ξεκίνησε αμέσως μετά, αρχικά σε ρόλο «Leader» (πλοηγού), δείχνοντας γραμμές σε μέλη του ΜotoGrandPrix Club.

H RSV4 με τα Metzeler Racetec M3
H RSV4 με τα Metzeler Racetec M3

 

Αργότερα μας χάρισε ωραίες εμπειρίες στο γκρουπ των πιο γρήγορων αναβατών, τη στιγμή που προσπαθούσαμε να ρυθμίσουμε τις καταπληκτικές αναρτήσεις της Ohlins, ώστε να αποδώσουν όσο καλύτερα γίνεται στις συγκεκριμένες συνθήκες.

 

Η RSV4 δούλεψε άψογα, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τον οδηγό μας, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικότατο! Πάντως το επόμενο Σάββατο στις 20 Μαρτίου, στα πλαίσια του 2ου Fast & Safe Track Day, θα γίνουν περαιτέρω ρυθμίσεις της εντελώς νορμάλ Aprilia Factory.

 

Η «περιπέτειά» μας ξεκίνησε και θα σας ενημερώνουμε από το site μας, αλλά και από το περιοδικό MotoGP World, για την πορεία της κυρίως σε πίστες, αλλά και σε μερικές όμορφες διαδρομές της Ελλάδας.

Τρέμε Biaggi!!

Επόμενο άρθρο »

Στην πίστα με το νέο Michelin Power Pure

« Προηγούμενο άρθρο

AΠΟΣΤΟΛΗ PORTIMAO: Δοκιμάζουμε τα METZELER SPORTEC M5

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ