Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo η πίστα Losail International Circuit βρίσκεται στην κατηγορία μέτριας δυσκολίας για τα φρένα. Από το 1 έως το 5, βρίσκεται στο 3 του δείκτη δυσκολίας, μαζί με άλλες 8 πίστες από τις 18 που θα γίνει φέτος το Πρωτάθλημα.
Μια και το συγκεκριμένο GP γίνεται κάτω από τα φώτα, είναι δυνατό να δει κανείς τα φρένα πυρακτωμένα, σε κάποιες στροφές. Το φαινόμενο είναι σχετικά συχνό σε πολλές πίστες, αλλά δεν μπορεί να το δει κανείς στο φως της ηέρας, γιατί ο ήλιος αλλάζει χρωματικά τους δίσκους.
Σε κάθε γύρο υπάρχουν 12 σημεία φρεναρίσματος, κάτι που συμβαίνει μόνο στο Misano
Μόνο 4 από τις 16 στροφές (οι 3, 8, 11 και 13) δεν χρειάζονται φρενάρισμα: μόνο το Misano Adriatico είναι η πίστα που επίσης έχει 12 σημεία φρεναρίσματος σε κάθε γύρο. Έτσι από το ξεκίνημα μέχρι το τέλος του αγώνα ο κάθε οδηγός φρενάρει 264 φορές, τις περισσότερες από κάθε άλλη πίστα στην Ασία.

Όπως θα γίνεται στο KymiRing και όπως γίνεται στο Motegi, τα φρένα χρησιμοποιούνται για 34'' σε κάθε γύρο, που δίνει συνολικά 12 και μισό λεπτά, δηλαδή το 30% του αγώνα.
Από τα 350 km/h σε λιγότερα από 100 km/h
Από τα 12 σημεία φρεναρίσματος, 3 θεωρούνται πολύ προκλητικά, 5 είναι μέτριας δυσκολίας και 4 “ελαφριά”.
Μετά τα 1,068μ. της ευθείας το φρενάρισμα στην 1η στροφή είναι από τα δυσκολότερα ολόκληρου του πρωταθλήματος: οι μοτοσυκλέτες του MotoGP φθάνουν στην στροφή με πάνω από 346 km/h και πρέπει να μειώσουν την ταχύτητα στα 98 km/h, πιέζοντας τη μανέτα του φρένου με δύναμη 5.1 kg. Το φρενάρισμα διαρκεί 4.9 sec σε μια απόσταση 263μ. Η Πίεση στο σύστημα των φρένων φθάνει τα 10.9 bar.

