• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας 2021, Le Mans
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο Daytona Motors DY125RS
Face lift, Euro 5 και άλλες βελτιώσεις
Τεστ-Μοντέλα 23/04/2021 - 23:22

Daytona Motors DY125RS - Face lift για το Best Seller παπί και με προδιαγραφές Euro 5!

Το best seller παπί της ελληνικής αγοράς, αναβαθμίστηκε έτσι ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και έρχεται βελτιωμένο.

Σχεδιασμός

Το νέο DY125RS φέρει νέα μάσκα με νέας σχεδίασης φωτιστικό σώμα μπροστά, με λαμπτήρα τύπου HS1, φώτα ημέρας DRL LED και νέα φλας. Αντίστοιχα, το οπίσθιο φωτιστικό σώμα επανασχεδιάστηκε με σύγχρονη ευρωπαϊκή αισθητική. Ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων παραμένει λιτός και ευανάγνωστος. Συναντάμε νέους εύχρηστους διακόπτες και Carbon φινίρισμα στα πλαστικά γύρω τους.

Νέος Κινητήρας Euro 5

Η αλλαγή στις προδιαγραφές Euro 5, έδωσε το έναυσμα για βελτιώσεις στον κινητήρα της νέας γενιάς DY125 RS, προκειμένου να μην περιοριστούν οι επιδόσεις του. Ο ανανεωμένος σχεδιαστικά κινητήρας διατηρεί τα κυβικά του στα 120cc, αποδίδοντας ιπποδύναμη 8,5 ps, με μειωμένη κατανάλωση σε μόλις 1,4L/100Km (WMTC3).

Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που κατέστησαν το DY125 RS πρώτο στις προτιμήσεις του Ελληνικού κοινού παραμένουν απαράλλαχτα, όπως και η τιμή του.

 

  •  - Εξαιρετικό σύστημα πέδησης με δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα 240mm - 190mm, διπίστονες δαγκάνες και CBS
  •  - Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 85mm
  •  - Διπλές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις διαδρομής 62mm
  •  - Τροχοί 17’’
  •  - Ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών

 

Το DY125, διατίθεται και σε ειδική επαγγελματική έκδοση με ειδική σχάρα φόρτωσης και ικανότητα ανεφοδιασμού καυσίμου χωρίς την αφαίρεση φορτίου.

 

Διαθέσιμο σε 4 χρώματα

BLACK – WHITE – MAT BLUE – WHITE/BLACK

 

Μάθετε περισσότερα για το νέο DY 125RS Euro 5 στο www.daytonamotors.gr

 

DY125 RS EURO5

 

 

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 2V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

52.4mm x 55.5mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

9:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

8,5ps /8000rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

8.3Nm / 5500rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I.

ΚΙΒΩΤΙΟ

4 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ-ΜΑΝΙΒΕΛΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

3.5 L

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

1.4 l/100km (WMTC3)

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1220mm

ΠΛΑΤΟΣ

715mm

ΜΗΚΟΣ

1905mm

ΥΨΟΣ

1060mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

770 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

101kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

26,50

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

2.50-17

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

2.75-17

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 85mm -26mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ 62mm - 30mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 240mm + ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 190mm + ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ + CBS

 

Επόμενο άρθρο »

BMW S1000RR @ Portimao

« Προηγούμενο άρθρο

Yamaha MT-07: την οδηγούμε στην πίστα (Video)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
Η ΔΙΠΛΗ ΝΙΚΗ ΤΗΣ DUCATI ΣΤΗΝ JEREZ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ:
  • ΦΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
  • Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥ 2021 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
  • ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ