• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας 2021, Le Mans
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Vespa γιορτάζει τα 75 χρόνια και τα 19 εκατομμύρια Vespa
Νέα Αγοράς 27/04/2021 - 01:35

 

Η Vespa γιορτάζει τα 75 χρόνια και φτάνει στο εξαιρετικό ορόσημο των 19 εκατομμυρίων μονάδων που παρήχθησαν, ξεκινώντας από την άνοιξη του 1946.

Η Vespa που έφτασε τα 19 εκατομμύρια μονάδες Vespa είναι μια GTS 300 στην ειδική έκδοση 75th Anniversary (75η επέτειος) και συναρμολογήθηκε στο εργοστάσιο , στην Pontedera όπου η Vespa κατασκευάζεται χωρίς διακοπή από το 1946.

Δεκανέα εκατομμύρια Vespa μεταφράζονται σε τόσες ιστορίες για νέους και νέες παγκοσμίως που έχουν νιώσει την ελευθερία επάνω σε ένα από τα πιο αγαπημένα δίκυκλα στον κόσμο.

Η Vespa τους συνόδευσε στη ζωή τους και ενίσχυσε το συναίσθημα και την επιθυμία για ελευθερία. Η Vespa είναι μέρος του πολιτισμού μας, είναι πρωταγωνιστής στη ζωή μας, στη φαντασία πολλών γενεών Ιταλών, Ευρωπαίων, Αμερικανών, Αφρικανών και Ασιάτων. Σήμερα, η Vespa είναι ένα από τα σπάνια προϊόντα που αποτελούν μέρος της καθημερινής μας ζωής. Η Vespa πωλείται σε 83 χώρες σε κάθε ήπειρο και είναι το πιο διάσημο και αναγνωρισμένο δίτροχο όχημα στον κόσμο.

Στην αυγή των 75 ετών της, η Vespa είναι περισσότερο μια παγκόσμια μάρκα από ποτέ, ένα από τα πιο γνωστά προϊόντα «Made in Italy», ένας πραγματικός πολίτης του κόσμου που κατασκευάζεται σε τρία εργοστάσια: Στην Pontedera, για την Ευρώπη, την Αμερική και όλες τις δυτικές αγορές. Το Vinh Phuc, στο Βιετνάμ, το οποίο εξυπηρετεί την τοπική αγορά και την Άπω Ανατολή, και την Ινδία, στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο Baramati, άνοιξε τον Απρίλιο του 2012, όπου παράγονται οι Vespa για τις αγορές της Ινδίας και του Νεπάλ.


Για τα 75α γενέθλιά της, η Vespa λανσάρισε μια ειδική σειρά την Vespa 75th, διαθέσιμη για τα μοντέλα Vespa Primavera (σε 50, 125 και 150 cc) και για τη Vespa GTS (σε 125 και 300 cc), μόνο για το 2021.


Η σειρά Vespa 75th είναι βαμμένη στον ειδικό για την έκδοση Giallo 75ο μεταλλικό χρωματισμό, που είναι η “μοντέρνα” έκδοση του χρωματισμού που των Vespa της δεκαετίας του '40. Ο αριθμός 75 εμφανίζεται στα πλαϊνά πάνελ και το μπροστινό φτερό με μια πιο έντονη σκιά, δημιουργώντας μια κομψή τόνο σε τόνο αντίθεση, καθώς και στο μπροστινό μέρος, όπου η παραδοσιακή "γραβάτα" είναι βαμμένη σε ματ κίτρινο χρώμα.


Μια μοναδική ιστορία

Η Vespa γεννήθηκε από την επιθυμία να δημιουργηθεί ένα καινοτόμο όχημα προσωπικής μετακίνησης. Αρχικά δημιουργήθηκε ένα «σκούτερ με κινητήρα» στο στυλ των μικρών μοτοσυκλετών για τους αλεξιπτωτιστές και στη συνέχεια ένα πρωτότυπο που έφερε επανάσταση στο κλασικό στυλ μοτοσυκλετών που επικρατούσε τότε.

Ένα νέο όχημα με αυτοφερόμενο αμάξωμα, με άμεση μετάδοση της κίνησης από τον κινητήρα στον πίσω τροχό και με αλλαγή ταχυτήτων στο χέρι. Το κλασσικό μπροστινό πιρούνι αντικαταστάθηκε από ένα μονόμπρατσο ψαλίδι που έκανε την αλλαγή των τροχών πολύ εύκολη και, πάνω απ 'όλα το αυτοφερόμενο πλαίσιο σχημάτιζε ένα σώμα που προστάτευε τον αναβάτη από τη τις λάσπες των δρόμων και τις καιρικές συνθήκες.

Η ημερομηνία κατάθεσης του διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Vespa είναι στις 23 Απριλίου 1946.

Από την πρώτη εμφάνισή της - σε μια χώρα που μετά από τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο χτιζόταν από την αρχή με νέες ιδέες δημιουργικότητα και ελπίδα - η Vespa αντιπροσώπευε τη χαρά του να ζει και να αγωνίζεται προς το μέλλον και γι 'αυτό σύντομα έγινε σύμβολο ελευθερίας και χειραφέτησης για τους νέους σε όλο τον κόσμο. Αυτός ο πλούτος των αξιών της Vespa συνοδεύτηκε όλα αυτά τα χρόνια με στυλ και τεχνολογία που ήταν πάντα πρωτοποριακά στις διάφορες δεκαετίες της ζωής της.

Μετά τα χρόνια της αναγέννησης, η Vespa εξακολούθησε να ενισχύει την ταυτότητά της μέσα από τις δεκαετίες της οικονομικής ευημερίας και της πληθυσμιακής ανανέωσης της δεκαετίας του '60. Καθώς τα αυτοκίνητα και η μαζική αυτοκινητοβιομηχανία εξαπλώθηκαν, η Vespa προσέφερε ευκολία, από την κυκλοφορία, στην μετακίνηση στην πόλη ιδιαίτερα οι εκδόσεις 50 & 125 που κάλυπταν τις ανάγκες ελεύθερης μετακίνησης της νεολαίας που, ακριβώς εκείνα τα χρόνια, κέρδιζε το χώρο της στην κοινωνία.

Και όταν, στη δεκαετία του '70, έφτασαν τα σημάδια μιας αυξανόμενης οικολογικής συνείδησης, η Vespa ήταν το αντίδοτο της ρύπανσης στην πόλη, ικανή ξεφύγει από την κυκλοφορία και να βρει εύκολα χώρο στάθμευσης.

Σήμερα, τα πιο πρόσφατα μοντέλα Vespa, εξοπλισμένα με οικολογικούς κινητήρες και τεχνικές λύσεις για τη υποστήριξη της σύγχρονης οδήγησης, αντιπροσωπεύουν την εξέλιξη του στυλ που έχει κάνει το σχέδιο Vespa αθάνατο, διασφαλίζοντας ότι παραμένει ένα σύμβολο της ιταλικής κομψότητας σε όλο τον κόσμο.


Σημαντικές στιγμές Vespa

Στις 23 Απριλίου 1946, η Piaggio (που ιδρύθηκε το 1884) καταθέτει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για «μια μοτοσυκλέτα με πλαίσιο - σκελετό από πρεσαριστή λαμαρίνα που ταυτόχρονα είναι και το “σώμα” της και καλύπτει όλα τα μηχανικά μέρη». Ο Vespa γεννιέται. Το μηχανοκίνητο σκούτερ με μονοκύλινδρο κινητήρα 98 cc, 2T έχει κατασκευαστεί στο εργοστάσιο στην Pontedera της Τοσκάνης.

  • 1948. Παρουσιάζεται το μοντέλο Vespa 125 cc.
  • 1949. Το Unione Italiana Vespa Riders, που περιλαμβάνει 30 λέσχες, ιδρύθηκε και διοργανώνει το πρώτο του συνέδριο.
  • 1950. Η Vespa ξεκινά την παραγωγή στη Γερμανία με συμφωνία άδειας παραγωγής από την Hoffman-Werke.
  • 1951. Ξεκινά η παραγωγή της Vespa στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Douglas στο Μπρίστολ και στη Γαλλία από την ACMA στο Παρισι.
  • 1952. Το Vespa Club Europea γεννήθηκε στο Μιλάνο για να ενώσει τους συλλόγους στην Ιταλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία και το Βέλγιο. Η συμμετοχή στο World Vespa Club ξεπερνά τις 50.000. Υπάρχουν πάνω από 10.000 σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης Vespa σε όλο τον κόσμο.
  • 1953. Η Vespa 125 αποθανατίζεται στην ταινία Roman Holiday του William Wyler με τους Gregory Peck και Audrey Hepburn.
  • 1955. Η Vespa GS είναι το πιο κομψό σκούτερ που κατασκευάστηκε ποτέ και σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής για το Vespa, η οποία, για πρώτη φορά, ξεπερνά τα 100 km / h, υιοθετεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων 4 ταχυτήτων και τοποθετεί ζάντες τροχών 10 ιντσών.
  • 1964. Το Vespino γεννιέται – μια Vespa με κινητήρα 50 cc.
  • 1965. Οι πωλήσεις της Vespa ξεπερνούν τα 3,5 εκατομμύρια.
  • 1968. Η εκστρατεία «Chi Vespa mangia le mele» φέρνει επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης.
  • 1968. Η Vespa Primavera είναι ένα από τα πιο μακροχρόνια μοντέλα Vespa και το όχημα νέων γενεών σε όλη την Ευρώπη.
  • 1976. Το Vespa Primavera 125 - ET3 είναι το πρώτο σκούτερ με ηλεκτρονική ανάφλεξη.
  • 1978. Η Vespa PX γεννιέται στις 3 "κλασικές" εκδόσεις 125, 150 και 200 ​​cc. Θα αποδειχθεί το πιο πωλημένο μοντέλο στην ιστορία της Vespa με περισσότερες από 30 εκατομμύρια μονάδες.
  • 1980. Τέσσερις Vespa PX συμμετέχουν στο Παρίσι-Ντακάρ, τον πιο γνωστό και εξαντλητικό αγώνα Rally στον κόσμο. Χάρη στην εκπληκτική οδήγηση του Marc Simonot, μια από αυτές τερματίζει τον αγωνα. .
  • 1984. Η Vespa PK 125 Automatica είναι η πρώτη Vespa με αυτόματο κιβώτιο.
  • 1988. Οι πωλήσεις της Vespa ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια.
  • 1992. Ο Giorgio Bettinelli, συγγραφέας και δημοσιογράφος, φεύγει από τη Ρώμη σε μια Vespa και φτάνει στη Saigon τον Μάρτιο του 1993. Θα συνεχίσει να επιτυγχάνει πολλά άλλα κατορθώματα: το 1994-95, επίσης σε μια Vespa, κάλυψε τα 36.000 χλμ. Από την Αλάσκα έως την Tierra ντελ Φουέγκο. Το 1995-96 ταξίδεψε από τη Μελβούρνη στο Κέιπ Τάουν - πάνω από 52.000 χλμ σε 12 μήνες. Το 1997 ξεκίνησε από τη Χιλή, φτάνοντας στην Τασμανία μετά από τρία χρόνια και οκτώ μήνες, έχοντας ταξιδέψει 144.000 χιλιόμετρα με τη Vespa του και διέσχισε 90 χώρες σε όλη την Αμερική, τη Σιβηρία, την Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και την Ωκεανία. Συνολικά, ο Bettinelli έχει ταξιδέψει 250.000 χλμ σε μια Vespa.
  • 1996. Η νέα γενιά Vespa γεννιέται με το μοντέλο ET4 125 cc. Για πρώτη φορά, η Vespa υιοθετεί τετράχρονο κινητήρα και αυτόματη μετάδοση.
  • 1996. Ο αριθμός των πωληθέντων Vespa ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια.
  • 1997. Κυκλοφορεί η Vespa ET2 (50 cc).
  • 1998. Restyling και μπροστινό δισκόφρενο για τη Vespa PX, το πιο πουλημένο μοντέλο σκούτερ στον κόσμο (πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες από τη στιγμή που κυκλοφόρησε).
  • 2000. Η Vespa επιστρέφει στην αμερικανική αγορά.
  • 2003. Η επιστροφή των Vespone, με τα μοντέλα Vespa GT 125 και Vespa GT 200.
  • 2005. Η Vespa LX σηματοδοτεί την επιστροφή στις πιο κλασικές γραμμές της Vespa.
  • 2006. Η Vespa γιορτάζει 60 χρόνια με την εντυπωσιακή ειδική σειρά Vespa 60 ° που φέρνει πίσω τα χρώματα και το στυλ των πρώτων Vespa.
  • 2008. Η Vespa 300 GTS Super είναι το μοντέλο με την μεγαλύτερη απόδοση στην ιστορία της Vespa.
  • 2011. Το Vespa 946 είναι ένα εξαιρετικά αποκλειστικό μοντέλο αφιερωμένο στην αισθητική και τεχνολογική τελειότητα, το όνομα του οποίου θυμίζει τη χρονιά που γεννήθηκε το σκούτερ σύμβολο της Ιταλικής κομψότητας, το 1946.
  • 2013. Η θρυλική Vespa Primavera επιστρέφει, παράγεται σε 50, 125 και 150cc και ανανεώνει το θρυλικό Vespino.
  • 2018. Η Vespa Elettrica γεννιέται, ένα σύγχρονο έργο τέχνης με τεχνολογική καρδιά, που προορίζεται να αλλάξει την έννοια της προσωπικής κινητικότητας. Πλήρως αθόρυβη και εύκολη στην οδήγηση, παράγεται εξ ολοκλήρου στην Pontedera, αντιπροσωπεύει την επαναστατική και σύγχρονη ψυχή μιας μάρκας που ήταν πάντα μπροστά από την εποχή της.
  • 2021. Η Vespa φτάνει τα 19 εκατομμύρια μονάδες και γιορτάζει τα 75 χρόνια με την 75η ειδική σειρά Vespa που ντύνει τις σειρές GTS και Primavera με νέα κομψότητα.

Επόμενο άρθρο »

Νέο Aprilia SXR 50

« Προηγούμενο άρθρο

Eκδήλωση 2021 Moto Guzzi Experience

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
Η ΔΙΠΛΗ ΝΙΚΗ ΤΗΣ DUCATI ΣΤΗΝ JEREZ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ:
  • ΦΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
  • Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥ 2021 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
  • ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ