• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Tέλος εποχής για την Michelin
Η λήξη της φετινής σεζόν σήμανε και το τέλος της πολύχρονης παρουσίας της Michelin στα motoGP...
Νέα 11/11/2008 - 14:45
Η λήξη της φετινής σεζόν σήμανε και το τέλος της πολύχρονης παρουσίας της Michelin στα motoGP.

Μετά την απόφασή της να μην καταθέσει πρόταση στο διαγωνισμό που ξεκίνησε η Dorna για την επιλογή ενός κοινού προμηθευτή ελαστικών για το 2009, έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο το οποίο ήταν γεμάτο διακρίσεις και τίτλους.

Μετά από 36 χρόνια συνεπούς παρουσίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το άσπρο, φουσκωτό ανθρωπάκι, ο διάσημος Bibendum αποχαιρέτησε τα motoGP.

42 διαφορετικοί νικητές χρησιμοποίησαν τα ελαστικά της γαλλικής φίρμας, ενώ 26 φορές πανηγύρισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Συνολικά στη μεγάλη κατηγορία σημείωσε 360 νίκες.

Δεν χρειάζεται λοιπόν να πούμε ότι έχει συνδέσει την παρουσία της στα MotoGP με τεράστιες επιτυχίες και με κάποιες από τις σημαντικότερες στιγμές του σπορ.

Η πρώτη από τις συνολικά 360 νίκες που πέτυχε στη μεγάλη κατηγορία σημειώθηκε στον αγώνα του Isle of Man το 1973 με τον Jack Findlay, ο οποίος μάλιστα ήταν και ο πρώτος αναβάτης που δοκίμασε την τεχνολογία Slick. Η τελευταία νίκη ήρθε φέτος στον αγώνα της Catalunya με αναβάτη τον Dani Pedrosa.

Για την ιστορία, ο πρώτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής που χρησιμοποιούσε (silck) λάστιχα της Michelin στη μοτοσυκλέτα του ήταν ο αείμνηστος Barry Sheene το 1976. O τελευταίος ήταν ο Nicky Hayden, το 2006.

Η πρωτοποριακή τεχνολογία που χρησιμοποίησε το γαλλικό εργοστάσιο όλα αυτά τα χρόνια βοήθησε κορυφαίους αναβάτες όπως τον Mick Doohan, Kevin Schwantz και τον Valentino Rossi να κατακτήσουν νίκες και Πρωταθλήματα.

Την τελευταία διετία, η Michelin έχασε τα πρωτεία από την Bridgestone, γεγονός που έκανε σημαντικούς αναβάτες όπως ο Valentino Rossi και ο Dani Pedrosa να αποχωρήσουν από την γαλλική εταιρία απαιτώντας τη συνεργασία τους με τους Ιάπωνες.

Τα αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν και ο τρόπος με τον οποίο ο Pedrosa επαναστάτησε κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν ζητώντας επιτακτικά την συνεργασία του με την Bridgestone, σίγουρα δεν άφησαν και τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ωστόσο, δύο δύσκολα χρόνια δεν είναι ικανά να αμαυρώσουν την ιστορία ενός εκ των κορυφαίων κατασκευαστών ελαστικών που πέρασαν ποτέ από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών.

Οι επιτυχίες είναι αρκετές για να μπορέσει με μιας να διαγράψει την ιστορία. Εκτός αυτού υπάρχουν και τα προϊόντα για τους... κοινούς θνητούς που κυκλοφορούν στην αγορά και στα οποία χρησιμοποιείται η τεχνολογία από τα motoGP.

Για παράδειγμα η συνθετική γόμα που παρουσιάστηκε το 2002 και που κυριάρχησε εκείνη τη χρονιά βοηθώντας τον Rossi να στεφθεί Πρωταθλητής. Δύο χρόνια αργότερα (2004), βγήκε στην παραγωγή το Michelin Pilot Power, το πρώτο λάστιχο στο οποίο εφαρμόστηκε τεχνολογία -αυτή της συνθετικής γόμας- προερχόμενη απευθείας από τα motoGP.

Επόμενο άρθρο »

«Ο Rossi θα ήταν εξαιρετικός και στην F1!»

« Προηγούμενο άρθρο

3oς ο Capirex στο ντεμπούτο του στα Ράλι!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ