• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Περιστεράς Misano: ανάλυση της απόδοσης
Δυνατός στο βρεγμένο και στο ρυθμό αγώνα
Νέα 26/05/2021 - 00:57
 

Οι Επίσημες Δοκιμές του Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup 2021 ολοκληρώθηκαν στην πίστα του Misano, η οποία θα φιλοξενήσει στις 11 & 12 Ιουνίου τους δύο πρώτους Αγώνες του νεοσύστατου θεσμού. 

Ο 16χρονος πια Γιάννης Περιστεράς ήταν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές των δοκιμών, με τρεις οδηγούς να ξεχωρίζουν τελικά, με διαφορά μεταξύ τους μικρότερη από μισό δευτερόλεπτο στο στεγνό, ενώ ο 4ος της κατάταξης της ημέρας έμεινε 7 δέκατα πίσω από τον Έλληνα οδηγό που πήρε τελικά την 3η θέση.

Η ανάλυση της απόδοσης όμως έχει να κάνει και με την απόδοση στο βρεγμένο, αλλά και με το ρυθμό αγώνα που είχαν οι τρεις αυτοί πρώτοι οδηγοί, που ξεχώρισαν και είναι ο Maxim Repak από την Σλοβακία και ο Giakomo Mora από την Ιταλία. 

Με την ευκαιρία των φωτογραφιών που πήραμε από τους οργανωτές του θεσμού, πρέπει να πούμε τα εξής: Αρχικά, ότι στα δύο σκέλη δοκιμών που έγιναν στο βρεγμένο ο Γιάννης Περιστεράς με χρόνο 2:03.057 ήταν στην 4η θέση, αλλά αρκετά μπροστά από τους δύο “αντιπάλους” που ήταν 2.7'' και 1.2'' αργότεροι από τον Έλληνα οδηγό. Οι τρεις πρώτοι του βρεγμένου έμειναν αρκετά πίσω στο στεγνό.

Στο στεγνό ο Σλοβάκος έκανε νωρίς έναν γύρο στο 1'54'' και πήρε την 1η θέση, με τον δικό μας οδηγό 2ο και τον Ιταλό 3ο, στο 1'55'' και οι δύο.

Στο επόμενο σκέλος ο Repak κατέβασε στο 1:54.588 και ο Mora που τον ακολουθούσε στο 1:54.787, την ώρα που ο Γιάννης έμεινε στο 1:55.615, αλλά με προβλήματα στο quickshifter και στη ρύθμιση της ανάρτησης.

Με τη βοήθεια του Alex De Angelis της ομάδας Roc 'N' DeA, με την οποία ο Γιάννης αγωνίζεται και στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV, o Νίκος Περιστεράς που εκτελούσε και χρέη μηχανικού, ρύθμισε τέλεια τη μοτοσυκλέτα και στο τελευταίο σκέλος των δοκιμών οι τρεις κορυφαίοι οδηγοί της ημέρας έδωσαν τη δική τους άτυπη μάχη, με τελικό νικητή τον Έλληνα οδηγό. Ο Γιάννης Περιστεράς με τρία προσπεράσματα επί του Repak και άλλα δύο επί του Mora, κατέβασε χρόνο στο 1:55.033, που ήταν και ο ταχύτερος γύρος αυτού του σκέλους! 

Κοιτώντας προσεχτικά τους χρόνους και γνωρίζοντας την τακτική του οδηγού μας που κάθε φορά που προσπερνούσε, στον επόμενο γύρο έκοβε και τους άφηνε και πάλι μπροστά, ώστε να τους “διαβάζει”, μπορούμε να πούμε ότι και οι τρεις οδηγοί ήταν δυνατοί και σε ρυθμό αγώνα, με τον δικό μας να έχει σαφώς το πάνω χέρι σε αυτό το τελευταίο σκέλος, στο οποίο μάλιστα τα σλικ της Pirelli σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 140/70-17 πίσω, άρχισαν να δείχνουν αρκετή φθορά. Ο Γιάννης φαίνεται ότι διαχειρίστηκε καλύτερα αυτήν τη φθορά.

Με τη μόνη κοπέλα του θεσμού, την Αμερικανίδα Kayla Yaacov
Με τη μόνη κοπέλα του θεσμού, την Αμερικανίδα Kayla Yaacov

Έτσι μπορούμε να πούμε ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο ως προς το ξεκίνημα της πραγματικής μάχης που θα είναι οι δύο Αγώνες του πρώτου Γύρου του Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup 2021, που έχει ως μεγάλο έπαθλο για το νικητή τη θέση στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300, το οποίο είναι μέρος του WSBK!

Ελπίζουμε η πορεία να είναι ανάλογη αυτού του ξεκινήματος και του ευχόμαστε καλή επιτυχία, για τον ίδιο, την οικογένειά του, τους χορηγούς του και φυσικά για το σλόγκαν #racing4greece

Eξαιρετικός στο βρεγμένο ο #John41
Eξαιρετικός στο βρεγμένο ο #John41

 

Δείτε στο συνοδευτικό αρχείο τα αποτελέσματα των δοκιμών:

73 Mora, 16 Repak, 41 Περιστεράς
73 Mora, 16 Repak, 41 Περιστεράς
Υπερωρίες έκανε η Pirelli με αλλαγές σλικ και βρόχινων
Υπερωρίες έκανε η Pirelli με αλλαγές σλικ και βρόχινων
Οι 25 οδηγοί του τεστ
Οι 25 οδηγοί του τεστ
Σε πρώτο πλάνο η Yamaha R3
Σε πρώτο πλάνο η Yamaha R3
Η ομάδα της οργάνωσης του Πανευρωπαϊκού μαζί με τους οδηγούς
Η ομάδα της οργάνωσης του Πανευρωπαϊκού μαζί με τους οδηγούς
Αποφασισμένοι οι οδηγοί που προέρχονται από 13 χώρες
Αποφασισμένοι οι οδηγοί που προέρχονται από 13 χώρες
Γιάννης John41 Περιστεράς
Γιάννης John41 Περιστεράς

Επόμενο άρθρο »

Η πίστα του Mugello στην ιστορία των MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Marc Marquez: Δύσκολο να είμαι κοντά στην κορυφή σε ένα στεγνό Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα