• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στην Ducati η μάχη δεν είναι μόνο με τον Quartararo
Ποιός θα είναι ο καλύτερος αναβάτης της ιταλικής εταιρίας;
Νέα 02/08/2021 - 18:20

Με το καλοκαιρινό διάλειμμα να έχει σχεδόν τελειώσει, οι αναβάτες επιστρέφουν την Παρασκευή στην δράση με τον πρώτο από τους δύο αγώνες της Αυστρίας. Μέχρι τώρα, στο φετινό πρωτάθλημα ο βασικός αναβάτης που πρέπει να κερδίσουν όλοι οι άλλοι είναι ο Fabio Quartararo. Ο Γάλλος αναβάτης βρίσκεται αυτή την στιγμή στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, έχοντας κερδίσει τους 4 από τους 9 αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι τώρα, ενώ σε αυτό το σκορ θα είχε προστεθεί και ο αγώνας της Jerez, αν ο Quartararo δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα arm pump.

O Fabio δεν είναι απλά γρήγορος αλλά είναι και σταθερός. Είναι ο μόνος αναβάτης φέτος που έχει τερματίσει σε κάθε αγώνα. Μέχρι τώρα κανένας άλλος αναβάτης δεν μπορεί να τον πλησιάσει και είναι πλέον ένας πολύ σκληρός αντίπαλος.

Αν κοιτάξουμε πίσω του στην βαθμολογία, ο Johann Zarco βρίσκεται 34 βαθμούς πιο κάτω, ενώ ο Francesco Bagnaia 47 και ο Joan Mir 55, τρεις αναβάτες που δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν σε κάποιον αγώνα ακόμα φέτος. Πίσω τους βρίσκεται ο Jack Miller (-56), o οποίος έχει κερδίσει δύο αγώνες φέτος και μετά ο Maverick Viñales (-61) και ο Miguel Oliveira άλλους 10 βαθμούς κάτω. Είναι φανερό ότι, με την σταθερότητα που επιδεικνύει φέτος ο Quartararo (σε πλήρη αντίθεση με πέρυσι), το κυνήγι του τίτλου φαίνεται μια δύσκολη υπόθεση για τους υπόλοιπους διεκδικητές (εκτός κάποιου απροόπτου - βρισκόμαστε στα MotoGP άλλωστε).

O Jack Miller, αν βρεθεί σε καλή μέρα, είναι ένας πολύ επικίνδυνος αντίπαλος.

Την Παρασκευή λοιπόν, επιστρέφουμε στο Red Bull Ring, μια πίστα που ευνοεί κυρίως τις Ducati και της KTM και λιγότερο τις Yamaha, αν και ο Quartararo είχε ανέβει στο βάθρο εκεί το 2019. Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα δύο Σαββατοκύριακα θα μπορούσαν να αποδειχθούν Σαββατοκύριακα σχετικού "πόνου" για τον Fabio και ευκαιρία για τις κόκκινες μοτοσυκλέτες να μειώσουν την διαφορά τους και να κρατήσουν την μάχη για τον τίτλο ζωντανή, καθώς τα μαθηματικά αυτή τη στιγμή τάσσονται ξεκάθαρα υπέρ του Quartararo. 

Η Ducati έχει φέτος τουλάχιστον τρεις αναβάτες που έχουν καλές πιθανότητες να κερδίσουν (Jack Miller, Johann Zarco, Francesco Bagnaia) και πρέπει να το κάνουν, ιδανικά ανεβαίνοντας όλοι στο βάθρο και αφήνοντας τον Quartararo εκτός. Ακόμα και η KTM ή η Suzuki θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτό και δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Viñales, ο οποίος ήταν εκπληκτικός στο Assen και σε αυτό το σημείο είναι εξαιρετικά απίθανο να ακολουθήσει κάποια οδηγία της ομάδας που θα θέλει τον Fabio μπροστά. Το πραγματικό πρόβλημα για την Borgo Panigale είναι ότι με όλα αυτά τα "αν" το πρωτάθλημα δεν κερδίζεται, οπότε η θεωρία πρέπει να μετουσιωθεί σε πράξη και η στιγμή για να γίνει είναι τώρα. Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, σαν ιδανική αρχή στο δεύτερο μισό της σεζόν και σε δύο αγώνες σε μια πίστα που θεωρητικά ευνοεί τα πλεονεκτήματα της δικής τους μοτοσυκλέτας έναντι των πλεονεκτημάτων της Yamaha.

Η σταθερότητα του Johann Zarco είναι σημαντική, καθώς όπως απέδειξε περίτρανα πέρυσι ο Joan Mir "η σταθερότητα μπορεί να κερδίσει πρωταθλήματα".

Επίσης, με την διαφορά που έχει χτίσει ο Quartararo, μια δεύτερη μάχη έχει αρχίσει να εκτυλίσσεται μέσα στην Ducati για το ποιός από τους αναβάτες της θα αναδειχθεί ο κορυφαίος.  Στα χαρτιά θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε. Ο Bagnaia βελτιώνεται συνεχώς και, αν εξαιρέσουμε το λάθος που έκανε στο Mugello, έχει καταφέρει να έχει καλή απόδοση ακόμα και σε πίστες όπου συνήθως η Desmosedici υποφέρει. Ο Miller είναι ο μόνος που έχει καταφέρει να κερδίσει, αλλά ακόμα παλεύει με την έλλειψη σταθερότητάς του, κάτι το οποίο δεν λείπει καθόλου από τον Zarco και πράγματι, ο Γάλλος της Ducati βρίσκεται αυτή την στιγμή δεύτερος στην βαθμολογία. Αυτό που φαίνεται να λείπει από τον Zarco και να τον κρατάει μακρυά από το ψηλότερο σκαλί του βάθρου είναι η έλλειψη εκρηκτικότητας την δεδομένη χρονική στιγμή που χρειάζεται για να ξεφύγει (όπως όταν δεν προσπέρασε τον Jorge Martin στο Qatar στην αρχή της χρονιάς).

Με λίγα λόγια και οι τρεις αυτοί αναβάτες έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το θέμα τώρα είναι να απαλείψουν τα δεύτερα, όπως έκανε ο Quartararo, που πραγματικά φέτος φαίνεται να είναι εντελώς διαφορετικός άνθρωπος σε σχέση με πέρυσι. Με τους αναβάτες να μπαίνουν στην τελική ευθεία για την επιστροφή τους στο πρωτάθλημα, δεν έχουμε παρά να περιμένουμε λίγες μέρες για να μάθουμε ποιός θα είναι τελικά ο κόκκινος βαρώνος που θα ξεχυθεί πίσω από τον νέο ήρωα της Yamaha. Όλα αυτά υποθέτοντας ότι το Red Bull Ring θα συνεχίσει να προσφέρει πλεονέκτημα στην Ducati, ερώτημα στο οποίο, όπως είδαμε και φέτος στο Qatar, μόνο η ίδια η πίστα μπορεί να απαντήσει. 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Valentino Rossi: Θέλουμε και περιμένουμε περισσότερα

« Προηγούμενο άρθρο

Βάθρο στην Χερέθ για τον Σπύρο-Μάριο Φουρθιώτη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ