• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Suzuki επιτέλους φτάνει τους ανταγωνιστές της
Αναπτύσσοντας συσκευή holeshot
Νέα 04/08/2021 - 14:53

Η περσινή πρωταθλήτρια στο πρωτάθλημα ομάδων, Suzuki, έκανε επιτέλους το βήμα που ,σύμφωνα με τον Joan Mir, τους κρατούσε πίσω και θα παρουσιάσει στην Αυστρία αυτή την εβδομάδα την δική της holeshot συσκευή. Υπενθυμίζουμε ότι η Suzuki ήταν ο μόνος κατασκευαστής το 2021 που δεν είχε εξελίξει δική του συσκευή holeshot.

Με πρωτοπόρους την Ducati στα τέλη του 2018, αυτές οι συσκευές "κλειδώνουν" την ανάρτηση ώστε να ελέγξουν το πίσω μέρος, διασφαλίζοντας ότι δεν χάνεται καθόλου ισχύς με την συμπίεση του ψαλιδιού. Οι πρώτες χρήσεις ήταν στην μπροστινή ανάρτηση ώστε να βοηθούν στην εκκίνηση του αγώνα, αλλά η Ducati αργότερα προσέθεσε μια άλλη έκδοση στην πίσω ανάρτηση ώστε να βοηθάει στην έξοδο των στροφών σε ολόκληρο το μήκος της πίστας.

Σιγά σιγά όλοι οι κατασκευαστές αντέγραψαν αυτό το σύστημα, αλλά η Suzuki δεν είχε μέχρι τώρα αναπτύξει την δική της συσκευή. Η Suzuki ανακοίνωσε τα νέα στο περιοδικό της, με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Ken Kawauchi, να αναφέρει ότι το καλοκαιρινό διάλειμμα έδωσε την ευκαιρία ώστε να ασχοληθούν επιτέλους με την αναβάθμιση.

"Σε γενικές γραμμές έχουμε μια πολύ ισορροπημένη μοτοσυκλέτα, είναι κάτι για το οποίο προσπαθούμε καθ όλη την διάρκεια εξέλιξης της GSX-RR. Γνωρίζουμε ότι αν βελτιωθείς σε έναν τομέα μπορεί να χάσεις σε κάποιον άλλο, οπότε πάντα προσπαθούμε να έχουμε μια καλοστημένη μοτοσυκλέτα που αποδίδει καλά στις περισσότερες πίστες".

"Παρόλο που είμαστε ευχαριστημένοι με την μοτοσυκλέτα μας του 2021, υπάρχει πάντα χώρος για βελτιώσεις και θεωρούμε ότι αυτή η συσκευή θα βοηθήσει τους αναβάτες μας να προοδεύσουν. Το να βρίσκεσαι σε ένα τόσο απαιτητικό σπορ σημαίνει ότι συνεχώς καλείσαι να αναπτύσσεις νέες λύσεις που ταιριάζουν στην μοτοσυκλέτα σου. Το σημαντικό είναι να κρατήσεις την ορμή της εξέλιξης, Πιστεύω ότι η συνεχής εξέλιξη στην σωστή κατεύθυνση είναι μια φιλοσοφία νίκης σε ένα τόσο απαιτητικό πρωτάθλημα".

"Το μεγάλο διάλειμμα του Ιουλίου μας επέτρεψε να κάνουμε μια ενδελεχή ανάλυση για το που είμαστε και να βρούμε νέες λύσεις που ελπίζουμε να είναι αποτελεσματικές για το δεύτερο μισό της σεζόν".

Μετά την περσινή χρονιά όπου ο Mir πήρε το πρωτάθλημα οδηγών και η Suzuki Ecstar το πρωτάθλημα ομάδων, η υπεράσπιση των τίτλων μέχρι τώρα ήταν χαμηλής έντασης. Η Suzuki δεν έχει κερδίσει ακόμα κάποιον αγώνα το 2021, με τον Joan Mir να βρίσκεται 55 βαθμούς πίσω από τον Fabio Quartararo, στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, ενώ η Suzuki είναι τέταρτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και πέμπτη στο πρωτάθλημα ομάδων.

Η κατάσταση της Suzuki έχει χειροτερέψει και μετά από μια σειρά λαθών και άτυχων στιγμών του ομόσταυλου του Mir, Αlex Rins, με αποκορύφωμα τον τραυματισμό του στην Βαρκελώνη όταν τράκαρε το ποδήλατό του διαβάζοντας ένα μήνυμα στο κινητό.

Αλλά επίσης, υπολείπεται ρυθμού για να προκαλέσει τους αναβάτες της Yamaha και της Ducati, ειδικά στις κατατακτήριες, όπου πάντα ήταν αδύναμη, ακόμα και την χρονιά που πήρε το πρωτάθλημα. 

Ο Rins είχε εκτιμήσει, πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, ότι η απουσία συσκευής holeshot κοστίζει στην Suzuki 2-3 δέκατα σε κάθε γύρο, ενώ ο Mir είχε αναφέρει: "Πρέπει να αναπτύξουμε την συσκευή όσο πιο γρήγορα γίνεται, ώστε να αρχίσουμε να δουλεύουμε με τα ίδια εργαλεία με τους άλλους".

 

Επόμενο άρθρο »

Quartararo: Δεν επικεντρώνομαι στην βαθμολογία

« Προηγούμενο άρθρο

Παγκόσμιο Junior Motocross 2021, Μεγαλόπολη, 31/7 – 1/8

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ