• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι συνεντεύξεις των τεχνικών διευθυντών
Των Υamaha, Suzuki, Aprilia
Νέα 07/08/2021 - 21:11

Tην Παρασκευή στο Red Bull Ring έλαβε χώρα μια συνέντευξη των τεχνικών διεθυντών των ομάδων κατά την οποία οι ίδιοι έδωσαν την γνώμη τους για το πρώτο μισό της σεζόν και απάντησαν σε ερωτήσεις δημοσιογράφων. Η συνέντευξη θα έχει και δεύτερο μέρος, όπου θα μιλήσουν οι υπόλοιποι τεχνικοί διευθυντές. Οι τρεις πρώτοι (Yamaha, Suzuki, Aprilia) μίλησαν χθες και σας μεταφέρουμε τα πιο ενδιαφέροντα σημεία.

Takahiro Sumi, Yamaha YZR-M1 Project Leader

"Είμαστε χαρούμενοι προφανώς. Τελειώσαμε το πρώτο μισό της σεζόν στην κορυφαία θέση, αλλά περισσότερο από αυτό, είμαστε χαρούμενοι γιατί επιβεβαιώσαμε ότι κατεύθυνση και οι δράσεις μας τα τελευταία δύο χρόνια μέχρι αυτή τη σεζόν ήταν σωστές. Οπότε επικεντρωθήκαμε στην εξέλιξή μας όπως ήταν προγραμματισμένο, χωρίς μπερδέματα και αυτό είναι το καλύτερο πράγμα".

"Έχουμε βελτιωθεί σε όλους τους τομείς σε σχέση με πέρυσι, στον κινητήρα, στο πλαίσιο, στα αεροδυναμικά, αλλά το βασικό που βελτιώσαμε από πέρυσι ήταν το πλαίσιο, ειδικά ο Fabio έχει πολύ καλύτερη αίσθηση της μοτοσυκλέτας οπότε μπορεί να πιέσει περισσότερο στο όριο. Οπότε αυτό είναι βασικό για την επίδοσή του".

Ken Kawauchi, Team Suzuki Ecstar Technical Manager

"Το 2020 ήταν μια πολύ καλή χρονιά και η μοτοσυκλέτα μας εξελίχθηκε από το 2020 στο 2021, βελτιωθήκαμε, σίγουρα, αλλά ο τρόπος εξέλιξής μας δεν είναι μεγάλα βήματα, αλλά σίγουρα βήματα. Βελτιωθήκαμε από πέρυσι, αλλά φαίνεται ότι οι άλλοι κατασκευαστές έκαναν μεγαλύτερα βήματα. Οπότε ζοριστήκαμε λίγο στο πρώτο μισό της σεζόν αλλά δεν νομίζω ότι τα αποτελέσματα μέχρι τώρα αντικατοπτρίζουν την απόδοσή μας οπότε ανυπομονώ για το δεύτερο μισό της σεζόν".

"Τελειώσαμε ήδη τα τεστ στην Ιαπωνία για την νέα μας συσκευή (lowering device) και την στείλαμε εδώ, οπότε αν έχουμε την ευκαιρία θα την δοκιμάσουμε, αλλά το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο (να την δοκιμάσουμε). Πάντως είμαστε έτοιμοι και, στα πλαίσια της εξέλιξης για το δεύτερο μισό της σεζόν, ετοιμάζουμε κάποια αεροδυναμικά μέρη και για κάθε κομμάτι της μοτοσυκλέτας, όχι μεγάλα βήματα αλλά μικρές βελτιώσεις".

Romano Albesiano, Aprilia Racing Technical Director

"Είμαι αρκετά περήφανος, επιτέλους έχουμε φτάσει σε ένα καλό επίπεδο απόδοσης σχεδόν σε κάθε πίστα. Επικεντρωνόμαστε σε κάποια αδύναμα σημεία που είχαμε στο παρελθόν και τα επιδιορθώνουμε, το 90% το έχουμε διορθώσει, και τώρα έχουμε μια σταθερή και καλή βάση για το μέλλον".

"Πιστεύω ότι είναι βασικό (να έχουμε κάνει αυτό το βήμα) για το μέλλον. Τα τελευταία δύο χρόνια κάναμε μεγάλες αλλαγές στον κινητήρα, για παράδειγμα για λόγους διάταξης... όχι άμεσα συνδεδεμένες με την απόδοση και την ισχύ αλλά έπρεπε να τις κάνουμε. Αλλά κάθε φορά που κάνεις μια αλλαγή, κάνεις ένα βήμα μπροστά...αλλά καμιά φορά κάνεις δύο βήματα πίσω. Στο τέλος, καταφέραμε λιγότερο ή περισσότερο να κρατήσουμε το ίδιο επίπεδο απόδοσης του κινητήρα, ίσως χάσαμε κάτι, αλλά ότι χάσαμε έκανε την μοτοσυκλέτα πιο εύκολα διαχειρίσιμη. Οπότε ίσως αυτός είναι ο λόγος για την βελτίωσή μας και επιτέλους έχουμε μπροστά μας δύο ή τρεις σεζόν χωρίς μεγάλες αλλαγές στην μοτοσυκλέτα και γνωρίζουμε ότι η απόδοση μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας προέρχεται από φινιρίσματα και όχι επαναστάσεις. Οπότε είμαι αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον".

Η Ducati, η KTM και η Ηοnda θα πάρουν μέρος στην δεύτερη συνέντευξη τεχνικών διευθυντών το επόμενο Σαββατοκύριακο.

 

Επόμενο άρθρο »

Martin: Νιώθω πιο σίγουρος αυτό το Σαββατοκύριακο

« Προηγούμενο άρθρο

Petrucci: Με απέλυσαν ενώ φορούσα ακόμα τα δερμάτινά μου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ