Η Triumph με την modern classic σειρά Bonneville έχει ήδη αποδείξει ότι το έχει με τη δημιουργία σύγχρονων μοτοσυκλετών που παράλληλα κρατάνε το στυλ και τις σχεδιαστικές γραμμές του παρελθόντος και η νέα Speed Triple 1200 RR δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.
Η νέα σπορ μοτοσυκλέτα, που έχει σαν βάση την super naked Speed Triple 1200 RS, ακολουθεί το café racer στυλ με προσθήκη μισού φέρινγκ που στηρίζεται στο πλαίσιο και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης άλλα αφήνει ορατό τον κινητήρα όπως τα πρώτα φέρινγκ των μοτοσυκλετών παραγωγής της δεκαετίας του 80. Tα clip-ons τιμονια πιάνουν κάτω από την πλάκα του μπροστινού συστήματος και τα μαρσπιέ αναβάτη είναι σχετικά πίσω τοποθετημένα για να προσφέρουν μια θέση οδήγησης πιο σπορ από αυτή της γυμνής (super naked) έκδοσης.

Ο τρικύλινδρος 1.160 κ. εκ. κινητήρας αποδίδει 180 ίππους (132,4kw) στις 10.750 σ.α.λ. και το αλουμινένιο πλαίσιο με 2 δοκούς έρχονται αυτούσια από την super naked Speed Triple 1200 RS. Από την γυμνή έκδοση είναι και τα συνδυασμένα φρένα της Brembo με ακτινικές δαγκάνες Stylema που πιάνουν σε δίσκους 320 χιλ. με ABS στροφής. Οι αναρτήσεις της RR είναι oi ηλεκτρονικά ελεγχόμενες (semi-active) της Öhlins με λειτουργία που διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Οι αλουμινένιοι χυτοί τροχοί 17” της ρρ φοράνε τα πολύ καλά Pirelli Supercorsa SP V3.
Τα ηλεκτρονικά περιλαμβάνουν αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων που σε συνδυασμό με τους αισθητήρες του ABS και ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, Rain, Road, Sport, Track και ρυθμιζόμενο, ελέγχει τον τρόπο αντίδρασης του ABS του traction και του wheelie control.

Η οθόνη του πίνακα οργάνων είναι έγχρωμη TFT 5 ιντσών, οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι, ο κεντρικός διακόπτης είναι keyless και τα φώτα LED με φώτα ημέρας DRL.
Η 1200 RR θα είναι διαθέσιμη σε 2 χρωματικούς συνδυασμούς Red Hopper και Crystal White.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Speed Triple 1200 RR
Κινητήρας
Υγρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά
Χωρητικότητα 1160 cc (90.0 mm X 60.8 mm)
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 180 PS @ 10,750 σαλ
Μέγιστη ροπή EC 125 Nm @ 9,000 σαλ
Σύστημα τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού

Εξάτμιση Ανοξείδωτοι ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με χαμηλά τοποθετημένο πρωτεύον τελικό και πλαϊνά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό
Τελική μετάδοση Αλυσίδα X-ring
Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθισης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Αλουμινένιο διπλού σωλήνα, βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο
Ψαλίδι Αλουμινένιο, μονόμπρατσο
Τροχοί Εμπρός 17x3.50” - Πίσω 17x6.00” (Χυτοι αλουμινένιοι)
Ελαστικά Εμπρός 120/70 ZR 17 (58W) – Πίσω 190/55 ZR 17 (75W)
Εμπρός Ανάρτηση Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins 43χιλ, 120χιλ διαδρομή τροχού. Ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς Öhlins S-EC 2.0 OBTi
Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ ανάρτηση Öhlins με σύνδεσμο, 120χιλ διαδρομή τροχού. Ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς Öhlins S-EC 2.0 OBTi
Εμπρός Φρένα Διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, OC-ABS, ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο, πλήρως ρυθμιζόμενη.
Πίσω Φρένο Μονός δίσκος 220χιλ. Διέμβολη δαγκάνα Brembo, OC-ABS. Πίσω ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο.
Όργανα Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5"
Διαστάσεις
Πλάτος (Τιμόνι) 758 mm
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1120 mm
Ύψος Σέλας 830 mm
Μεταξόνιο 1439 mm
Γωνία Κάστερ 23.9 º
Ίχνος 104.7 mm
Γεμάτο Βάρος 199 kg
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 15.5 L
Κατανάλωση Καυσίμου 6.3 λ/100χλμ