• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας 2021, Misano (Emilia-Romagna)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τεστ Misano: 2η μέρα
Στην κορυφή ο Aleix Espargaro - Η Honda συμπληρώνει κομβικό τεστ για το 2022
Νέα 22/09/2021 - 22:14

Προς μεγάλη χαρά όλων ο καιρός στο Misano σήμερα ήταν καλός, επιτρέποντας στις ομάδες να αποκτήσουν πολύτιμο χρόνο σε γύρους στην πίστα του Misano, με νέα εξαρτήματα να εμφανίζονται σήμερα. O Aleix Espargaro βρέθηκε στην κορυφή, χωρίς όμως να ξεπεράσει τον χθεσινό χρόνο του Bagnaia, με  1:31.584.

Oι δύο αυτές μέρες τεστ ήταν κομβικές για την Honda. Oι αλλαγές στην μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησαν την Τρίτη ο Stefan Bradl και ο Marc Marquez αναφέρθηκαν χθες. Σήμερα, ο Pol Espargaro δοκίμασε και αυτός την νέα μοτοσυκλέτα, με τον Marquez επίσης να βγαίνει στην πίστα με μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του 2022, αλλά λίγο διαφορετική (διαφορετική εισαγωγη αέρα. Όσο για τα αεροδυναμικά, ο Marquez χρησιμοποίησε τα ίδια που χρησιμοποιεί η Honda από το Sachsenring, ενώ ο Pol δοκίμασε καινούρια.

Ο Lucio Cecchinello αποκάλυψε ότι ο Alex Marquez δούλεψε κυρίως στην κατανομή του βάρους στην μοτοσυκλέτα του και βρήκαν ένα σετ ρυθμίσεων με το οποίο ο Ισπανός αναβάτης αισθάνεται πιο άνετα. Επίσης, ο Αlex άλλαζε συνεχώς μεταξύ του καρμπόν συνηθισμένου πλαισίου και του πλαισίου που χρησιμοποιούν από το Assen οι Pol Espargaro και Marc Marquez. Ο Τakaaki Nakagami δούλευε με τα αεροδυναμικά που πρωτοείδαμε στο Sachsenring, ενώ και οι δύο του μοτοσυκλέτες είχαν το κλασσικό καρμπόν πλαίσιο του HRC.

H Ducati αποκάλυψε χθες δύο νέα αεροδυναμικά πακέτα. Το πρώτο είναι πολύ παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν το 2021, αλλά το δεύτερο χωρίζει τα δεύτερα φτεράκια σε δύο σημεία. O Jack Miller και ο Francesco Bagnaia τα δοκίμαζαν εναλλάξ, με την χθεσινή πτώση του Bagnaia να μην επηρεάζει το πρόγραμμα. Ο Ιταλός αναβάτης σταμάτησε τις δοκιμές σήμερα το μεσημέρι, ενώ ο Johann Zarco γύρισε πίσω μετά την πρώτη μέρα για να υποβληθεί σε εγχείρηση arm pump (επιτυχημένη). Την θέση του πήρε ο Michele Pirro. 

O Jorge Martin επίσης δοκίμασε τα νέα φτεράκια, ενώ ο Luca Marini είχε ένα επιτυχημένο τεστ, καθώς οι χρόνοι του ήταν καλύτεροι από ότι όλο το Σαββατοκύριακο. Τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά για τον Εnea Bastianini, καθώς είχε πτώση και τις δύο μέρες.

Η Υamaha είχε ένα νέο πλαίσιο να δοκιμάσει, αλλά όπως παραδέχτηκε ο Massimo Meregali, το 2022 δεν ήταν ο βασικός τους στόχος αυτό το διήμερο. O Franco Morbidelli δοκίμασε το πρωτότυπο του 2022 για λίγο πριν γυρίσει στην μοτοσυκλέτα του και προσπαθήσει να βρει ρυθμίσεις για τον δεύτερο αγώνα του Misano. Συμπληρώνοντας 70 γύρους, ο Morbidelli ένιωθε καλύτερα στην μοτοσυκλέτα (ιδίως στο μπροστινό) παρά τις δύο πτώσεις του την δεύτερη μέρα. 

Ο Valentino Rossi πήρε μέρος στο τελευταίο του τεστ σαν αναβάτης πλήρους απασχόλησης και ασχολήθηκε κυρίως με τα ηλεκτρονικά, ώστε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα πρόσφυσης που τον ταλανίζουν. Όσο για τον Andrea Dovizioso, κύριος σκοπός του παραμένει να προσαρμοστεί πάνω στην μοτοσυκλέτα, αν και δοκίμασε ένα νέο καρμπόν ψαλίδι την δεύτερη μέρα, συμπληρώνοντας συνολικά 130 γύρους.

Ο Cal Crutchlow θα βρεθεί στην Aragon για δύο μέρες ώστε να δοκιμάσει την μοτοσυκλέτα του 2022, πριν από ένα τριήμερο τεστ στην Jerez λίγες μέρες μετά.

Οι Alex Rins και Joan Mir ενθουσιάστηκαν με το νέο πλαίσιο που έφερε η Suzuki την δεύτερη μέρα των δοκιμών. Το συγκεκριμένο πλαίσιο έχει μια συγκόλληση κάρμπον στην κορυφή, σε αντίθεση με το τωρινό. Επίσης, η Suzuki δοκίμαζε την κινητήρα του 2022, που πρωτοείδαμε στα τεστ του Qatar πριν το ξεκίνημα της σεζόν. Ο Sylvain Guintolli συνόδευσε τους δύο αναβάτες της Suzuki σήμερα. Ο Mir κατάφερε να βελτιώσει κάτι στα φρένα, το οποίο τον ταλαιπωρούσε σε όλη την σεζόν, ενώ ο Rins επιβεβαίωσε ότι ο κινητήρας του 2022 είναι πιο δυνατός, αλλά τα αεροδυναμικά χρειάζονται ρυθμίσεις για να φτάσουν την νέα απόδοση. Επίσης, ο Rins βγήκε δύο φορές για ώρα στην πίστα, την μία με την rear height συσκευή και φαίνεται να τα πήγε καλύτερα με αυτήν.

Μετά από μια ήσυχη πρώτη μέρα, η δεύτερη μέρα ήταν πολυάσχολη για την KTM. Νέα αεροδυναμικά μέρη και νέος αεραγωγός παρουσιάστηκαν από τους Αυστριακούς. Ο νέος αεραγωγός είναι μεγαλύτερος, ενώ για τα αεροδυναμικά 2 νέα φτεράκια έκαναν την εμφάνισή τους πιο χαμηλά στην RC16. Επίσης, ο Miguel Oliveira είχε μια πλήρως μαύρη μοτοσυκλέτα, αλλά τα αεροδυναμικά, ο αεραγωγός και το σχήμα του πλαισίου ήταν τα ίδια με του 2021. Ίσως υπάρχει κάποια διαφορά στο εσωτερικό αλλά είναι δύσκολο να εντοπιστεί. 

 

Ακόμη, σήμερα έκαναν το ντεμπούτο τους με την KTM, ο Remy Gardner και ο Raul Fernandez. Και οι δύο είχαν εντυπωσιακό ρυθμό, πέρα από μια πτώση του Gardner, με τον Fernandez να τελειώνει την μέρα μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Aleix Espargaro. 

Τέλος, η Aprilia εισήγαγε νέα, μικρότερα και πιο λεπτά αεροδυναμικά μέρη στην μοτοσυκλέτα του Lorenzo Savadori την πρώτη μέρα των τεστ, με τον Maverick Viñales να βγαίνει πρώτος στην πίστα καθώς προσπαθεί ακόμα να προσαρμοστεί στην νέα του μοτοσυκλέτα, δοκιμάζοντας διαφορετικές ρυθμίσεις. Ο Ισπανός κατάφερε να βελτιωθεί κατά 7 δέκατα, χωρίς όμως να δοκιμάσει κάτι για το 2022.

Ο Aleix Espargaro δοκίμασε κάποια καινούρια αεροδυναμικά και άλλα εξαρτήματα για το 2022, όπως κάποιες βελτιώσεις στο πλαίσιο. Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι αυτός και η Aprilia έκαναν ένα βήμα μπροστά. 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Οι Gardner και Fernandez είναι ενθουσιασμένοι

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: O Bastianini οδηγούσε σαν τον διάβολο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O BAGNAIA ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΖΑΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ;
  • ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΤΙΜΑΟ
  • ΟΧΙ, ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΑΡΤΑΡΑΡΟ ΑΠΌ ΤΟ ΜΙΖΑΝΟ