• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda αποκάλυψε τη νέα touring NT1100
Νέα Αγοράς 22/10/2021 - 02:03
 
Η νέα NT 1100 που χρησιμοποιεί το πλαίσιο και τον κινητήρα της CRF1100L Africa Twin είναι μια sport touring μοτοσυκλέτα που απευθύνεται στους αναβάτες που θέλουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι adventure μοτοσυκλέτες στα ταξίδια αλλά προτιμούν μια μοτοσυκλέτα με πιο συμμαζεμένες διαστάσεις και σχετικά σπορ χαρακτήρα.
 
Ο δικύλινδρος παράλληλος SOHC 1.084cc κινητήρας, με σειρά ανάφλεξης στις 270°, αποδίδει 100 ίππους (75kW) στις 7.500 σ.α.λ.και ροπή 104Nm στις 6.250 σ.α.λ. με έμφαση στην ομαλή λειτουργία και την οικονομία που κατά την Honda δίνει αυτονομία που φθάνει τα 400 χιλιόμετρα από το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων.
 
Το στάνταρ κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις με χειροκίνητο συμπλέκτη, η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη και με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων DCT διπλού συμπλέκτη της Honda.
 
Το ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο προφέρει σταθερότητα και το σχετικά κοντό, για την κατηγορία, μεταξόνιο των 1,535 χιλ. προσφέρει σχετική ευελιξία. Οι αναρτήσεις, με διαδρομή στα 150 χιλιοστά, είναι της Showa με τηλεσκοπικό USD σύστημα διαμέτρου 43 χιλ. εμπρός και μόνο αμορτισέρ με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου πίσω. Τα δυο εμπρός δισκόφρενα διαμέτρου 310 χιλ. έχουν τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και φυσικά υπάρχει δικάναλο ABS. Οι αλουμινένιοι τροχοί φοράνε ελαστικά διαστάσεων 20/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.
 
Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνει 3 στάνταρ προγράμματα οδήγησης (URBAN, RAIN and TOUR) καθώς και 2 προσαμοζόμενα (USER) από τον αναβάτη. . Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό Throttle By Wire (TBW) και το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχει 3 επίπεδα λειτουργίας όπως και το Wheelie Control
 
Η έγχρωμη TFT οθόνη αφής 6.5-inch έχει δυνατότητα προσαρμογής σε 3 βασικές διαμορφώσεις ενδείξεων και συνδεσιμότητας με Apple CarPlay, Android Auto και Bluetooth.
 
Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις και με τη βοήθεια των εκτροπέων δεξιά και αριστερά δείχνει να προσφέρει πολύ καλή προστασία στον αναβάτη.
 
Στον στάνταρ εξοπλισμό είναι επίσης: οι πλαϊνές βαλίτσες, τα θερμαινόμενα γκριπ, το κεντρικό σταντ, το σύστημα cruise control, οι υποδοχές USB και ACC για φόρτιση συσκευών, τα φλας με αυτόματο κλείσιμο και το αυτόματο στοπ ανάγκης. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED όπως και ο προβολέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας DRL.
 
Η σέλα είναι σχετικά χαμηλή στα 820 χιλιοστά, το βάρος είναι στα ίδια επίπεδα με αυτό της Africa Twin στα 238 κιλά (248 κιλά για την έκδοση DCT).
 
H νέα NT 1100 θα είναι διαθέσιμη σε 3 χρώματα - Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White και Graphite Black.
 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Liquid-cooled 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and uni-cam

Κυβισμός

1084cc

Διαμ. Χ Διαδρομή

92mm x 81.5mm

Συμπίεση

10.1:1

Ισχύς

100 hp (75kW) at 7,500rpm

Ροπή

104Nm at 6,250rpm

Στάθμη θορύβου

L-urban73.6dB, L-wot78.4dB - MT;
L-urban 73.6dB, L-wot 79.4dB - DCT

Τροφοδοσία

PGM-FI electronic fuel injection

Ρεζερβουάρ

20.4L

Κατανάλωση

5L/100km (20km/L)

Μπαταρία

12V/11.2AH

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης

Wet, multiplate clutch

Σχέσεις

MT: 6-speed Manual Transmission
DCT: 6-speed Dual Clutch Transmission

Τελική μετάδοση

Chain

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Semi double cradle

Διαστάσεις ΜxΠxΥ

2240mm x 865mm x 1360mm (low screen position)

Μεταξόνιο

1,535mm

Γωνία Caster

26.5°

Ίχνος

108mm

Ύψος σέλας

820mm

Απόσταση από το έδαφος

175mm

Βάρος πλήρες

238Kg - MT
248Kg - DCT

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμπρός

Showa 43mm SFF-BP type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster, 150mm stroke.

Πίσω

Monoblock aluminium swing arm with Pro-Link with SHOWA gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster, 150mm axle travel.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Εμπρός

120/70R17 M/C

Πίσω

180/55R17 M/C

ΦΡΕΝΑ

ABS System Type

2-channel ABS

Εμπρός

Radial mounted four-piston brake caliper, 310mm floating double disc

Πίσω

Single piston caliper, 256mm single disc

 

 
 

Επόμενο άρθρο »

Η Ducati αποκλειστικός κατασκευαστής των μοτοσυκλετών της MotoE

« Προηγούμενο άρθρο

Twin Air η επιλογή όλων των εργοστασίων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ