• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ισχύς ρεκόρ 11 bar στη μανέτα της Brembo
Στην πρώτη στροφή στο Misano
Νέα Αγοράς 23/10/2021 - 00:18

Ισχύς ρεκόρ στη μανέτα με την Ακτινική Τρόμπα Φρένου σχεδιασμένη και για Μοτοσυκλέτες Δρόμου

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, η ιταλική πίστα Misano Marco Simoncelli είναι μέτρια απαιτητική για τα φρένα. Στην κλίμακα από 1 έως 5, έχει βαθμό δυσκολίας 3, καθώς δεν έχει ευθείες μεγαλύτερες των 600 μέτρων.

Ακτινική Τρόμπα Φρένου Brembo χωρίς τριβές ή κλείδωμα

Και οι 22 αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν ακτινική τρόμπα φρένου Brembo. Τόσο η κίνηση του χεριού του αναβάτη, όσο και η κίνηση της μανέτας κατευθύνονται προς το ίδιο σημείο, δηλ. ακτινικά του σημείου που στερεώνεται η τρόμπα στο τιμόνι χωρίς να δημιουργείται τριβή ή κλείδωμα. Αυτό εξασφαλίζει ότι δεν χάνεται ενέργεια.
 
Η Brembo κατοχύρωσε για πρώτη φορά την ευρεσιτεχνία για την ακτινική τρόμπα το 1985. Η τρόμπα αυτή σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες των αγώνων. Τοποθετήθηκε στο Yamaha YZR OW του Eddie Lawson τον επόμενο χρόνο, δηλ. τη χρονιά που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 500cc.

Οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους 12 φορές για συνολικά 31 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, που ισοδυναμεί με το 34% ολόκληρου του Grand Prix. Από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, κάθε αναβάτης ασκεί συνολική δύναμη 1200kg στη μανέτα του φρένου, την υψηλότερη σε ολόκληρο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2021.​

11 bars στην πρώτη στροφή

Από τα 12 τμήματα φρεναρίσματος στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, τα 3 χαρακτηρίζονται ως απαιτητικά για τα φρένα, τα 3 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 6 είναι ήπια

Στην πρώτη στροφή η απόσταση φρεναρίσματος είναι πάνω από 200 μέτρα, όπως ακριβώς και στη στροφή 8: οι αναβάτες επιβραδύνουν με 1,5G από τα 272 km/h στα 116 km/h σε μόλις 4 δευτερόλεπτα. Η πίεση στη μανέτα είναι 5,3 kg και η πίεση του υγρού φρένων φτάνει τα 11,4 bar.


Aκτινική τρόμπα φρένου R19RCS Corsa Corta

Αντλώντας έμπνευση από την μεγάλη εμπειρία της στο MotoGP, η Brembo δημιούργησε την ακτινική τρόμπα φρένου R19RCS Corsa Corta, ιδανική τόσο για αγωνιστική όσο και για καθημερινή χρήση. Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της είναι η δυνατότητα του αναβάτη να προσαρμόζει το σημείο ενεργοποίησής της με τρεις διαφορετικές επιλογές: Normal (N), Sport (S), Race (R).

Μάθετε ΕΔΩ περισσότερα για την Corsa Corta

ΑΓΟΡΑΣΤΕ CORSA CORTA ΕΔΩ

Επόμενο άρθρο »

Μοτοσυκλετιστική "παρέλαση" από την EXTREME TRACK DAYS στα Μέγαρα

« Προηγούμενο άρθρο

Δείτε από κοντά το νέο ηλεκτρικό Scooter, BMW CE 04.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ