• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: «Στόχος μας η μείωση των ηλεκτρονικών»
Η επιβολή κοινού προμηθευτή ελαστικών είναι η πρώτη από μια σειρά σημαντικών αλλαγών στις οποίες σκοπεύει να προχωρήσουν οι άνθρωποι των motoGP με στόχο τη μείωση του κόστους, την αύξηση της ασφάλειας και τη βελτίωση του θεάματος.
Νέα 20/11/2008 - 00:00
Η επιβολή κοινού προμηθευτή ελαστικών είναι η πρώτη από μια σειρά σημαντικών αλλαγών στις οποίες σκοπεύει να προχωρήσουν οι άνθρωποι των motoGP με στόχο τη μείωση του κόστους, την αύξηση της ασφάλειας και τη βελτίωση του θεάματος.

Ο ισχυρός άνδρας της Dorna Carmelo Ezpeleta, σε συνέντευξη που παραχώρησε το ιταλικό περιοδικό μοτοσικλέτας, Motosprint, επανέλαβε την πρόθεση που υπάρχει από μέρους του αλλά και από την πλευρά των κατασκευαστών και των αναβατών για μείωση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

«Πρέπει να κάτσουμε κάτω και να συζητήσουμε το θέμα όπως γίνεται σε κάθε άλλο Πρωτάθλημα. Είπα στους κατασκευαστές να βρουν μια λύση για να αρχίσουμε τις συζητήσεις, αλλά οτιδήποτε και αν αποφασίσουμε δεν πρόκειται να είναι για το 2009. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο. Όπως και να χει πάντως ο έλεγχος των ηλεκτρονικών είναι το επόμενο βήμα που θα κάνουμε», είπε χαρακτηριστικά ο Ezpeleta.

Πολλοί είναι οι αναβάτες που θεωρούν ότι οι σημερινές μοτοσικλέτες είναι πολύ εύκολες στην οδήγηση λόγω των πολλών ηλεκτρονικών βοηθημάτων που έχουν με πρώτο και καλύτερο το traction control (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης).

Αναφερόμενος στη φετινή σεζόν, ο Ισπανός τόνισε πως παρά τα όσα λέγονται σχετικά με το επίπεδο του θεάματος, είδαμε πολλές και εντυπωσιακές μάχες μέσα στις πίστες.

«Το 2008 είδαμε ένα εξαιρετικό Πρωτάθλημα: Ο Valentino, ο Casey και ο Dani έκαναν εκπληκτικά πράγματα. Δεν πρέπει να το βλέπουμε ότι ο Valentino νίκησε εύκολα. Έκανε απίστευτη προσπάθεια και στέφθηκε Πρωταθλητής χάρη στην ιδιοφυία του. Και το έδειξε σε όλο τον κόσμο προσφέροντας εκπληκτικό θέαμα με τους άλλους αναβάτες. Θυμηθείτε μόνο τι έγινε στη Laguna Seca. Αυτή ήταν η σεζόν στην οποία μέτρησε πολύ η στρατηγική του Valentino. Και νίκησε γιατί άσκησε μεγάλη πίεση στον Casey. Και σε όλα αυτά προσθέστε τον Πεντρόσα, που μέχρι τα μέσα ήταν επικεφαλής. Το επίπεδο φέτος ήταν εξαιρετικά υψηλό», δήλωσε.

Τέλος, αναφέρθηκε και στην απόφαση για επιβολή μονομάρκας με την Bridgestone να αναλαμβάνει από το 2009 και για συνολικά τρία χρόνια την προμήθεια ελαστικών σε όλες τις ομάδες που μετέχουν στα motoGP: «Μίλησα με τους αναβάτες και μου είπαν ότι είναι ικανοποιημένοι. Πραγματικά πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην επιλογή της μονομάρκας γιατί πιστεύω ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες και θα βλέπουμε περισσότερα προσπεράσματα στους αγώνες. Εκτός λοιπόν από τη μείωση του κόστους, πιστεύω ότι θα έχουμε και βελτίωση του θεάματος».

Επόμενο άρθρο »

Rossi: «Για ακόμα πέντε χρόνια στα motoGP!»

« Προηγούμενο άρθρο

Χάνει τις δοκιμές της Jerez o de Puniet

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ