• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση της νέας Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
Τεστ-Μοντέλα 31/10/2021 - 11:44

Στις 28/10 κατά τη διάρκεια του 3ου επεισοδίου του Ducati World Première 2022, η Ducati αποκάλυψε τη νέα Multistrada V4 Pikes peak.

Κατά την Ducati η νέα Multistrada V4 Pikes Peak είναι η πιο σπορ Multistrada όλων των εποχών.

Απο την πλευρά μας μελετώντας τα δεδομένα από το αναλυτικό ενημερωτικό δελτίο της Ducati θα λέγαμε ότι συμφωνούμε απόλυτα με αυτό.   


Η Ducati αποκαλύπτει τη νέα V4 Pikes Peak, την πιο σπορ Multistrada όλων των εποχών

Το τρίτο επεισόδιο της Ducati World Première 2022 αφιερώθηκε από τον κατασκευαστή με έδρα το Borgo Panigale στην online αποκάλυψη της νέας Multistrada V4 Pikes Peak, δηλαδή το μοντέλο που αντιπροσωπεύει καλύτερα, από το ντεμπούτο του στη γκάμα, την πεμπτουσία του σπορ DNA στην οικογένεια των dual μοτοσυκλετών Ducati. Η νέα Multistrada V4 Pikes Peak απευθύνεται στους παθιασμένους φίλους των δύο τροχών, όχι μόνο ως η πιο σπορ Multistrada που έχει φτιαχτεί ποτέ, αλλά και ως η πιο ισχυρή σε ολόκληρη την κατηγορία crossover.

Η Multistrada V4 Pikes Peak βασίζεται στην εξαιρετική πλατφόρμα Multistrada V4 όπου οι επιδόσεις, η ομαλή λειτουργία και η αξιοπιστία που προσφέρει ο κινητήρας V4 Granturismo, μαζί με το περιορισμένο βάρος, την ευκολία χειρισμού, την άνεση για αναβάτη και επιβάτη, τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό και τα κορυφαία ηλεκτρονικά, αποτελούν μέρος των ακρογωνιαίων λίθων της γκάμας. Ξεκινώντας από αυτά τα γερά θεμέλια, η νέα V4 Pikes Peak εισάγει σημαντικές αλλαγές όσον αφορά τη ρύθμιση του πλαισίου, την εργονομία, τα ηλεκτρονικά χειριστήρια καθώς και πολλά ειδικά εξαρτήματα, που δίνουν στη μοτοσυκλέτα μια σαφώς πιο σπορ συμπεριφορά σε σύγκριση με τη Multistrada V4, με στόχο να ικανοποιήσει μια μεγάλη γκάμα αναβατών που αναζητούν δυναμικές επιδόσεις στον κόσμο των dual μοτοσυκλετών.

Τα δύο στοιχεία που προσδιορίζουν κυρίως την έκδοση Pikes Peak από αισθητική και λειτουργική άποψη, είναι ο μπροστινός τροχός 17 ιντσών και το μονόμπρατσο ψαλίδι. Η αγωνιστική ψυχή της μοτοσυκλέτας ενισχύεται από τα γραφικά “Pikes Peak”, εμπνευσμένα πιστά τόσο στα χρώματα όσο και στο σχέδιο από αυτή της Desmosedici GP ’21. Ακόμη και τα special καπάκια και στις δύο πλευρές του ρεζερβουάρ συμβάλλουν στην ανάδειξη της βαθιάς σχέσης με τον κόσμο των αγώνων.

Με στόχο να τονίσει περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα, η νέα Multistrada V4 Pikes Peak διαθέτει σειρά από ανθρακονήματα, επιπλέον του τελικού της εξάτμισης Akrapovič. Άλλα διακριτικά αισθητικά στοιχεία είναι οι ανοδιωμένες χρυσές βάσεις στο μπροστινό πιρούνι της Öhlins, η δίχρωμη μαύρη και κόκκινη πίσω σέλα διακοσμημένη με το λογότυπο V4 και το σήμα Ducati Corse, που εμφανίζεται στο «ράμφος».

Το πλαίσιο της νέας Multistrada V4 Pikes Peak έχει αναπτυχθεί γύρω από τον μπροστινό τροχό 17”, που εξασφαλίζει στον αναβάτη μεγάλη ακρίβεια και άμεση απόκριση. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με σπορ ελαστικά δρόμου (120/70 εμπρός, 190/55-17 πίσω) και σφυρήλατες ζάντες Marchesini, 2,7 κιλά ελαφρύτερες από αυτές της Multistrada V4 S, που κάνουν τη μοτοσυκλέτα πιο άμεση και συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού βάρους κατά 4 κιλά σε σύγκριση με τη Multistrada V4 S. Επιπλέον, η ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0 εγγυάται εξαιρετική ακρίβεια στη σπορ οδήγηση αφού ουσιαστικά πρόκειται για την ίδια που χρησιμοποιείται από την Panigale V4 S και τη Streetfighter V4 S, η οποία προσαρμόζει αυτόματα τη ρύθμιση της ανάρτησης σύμφωνα με το στυλ οδήγησης του χρήστη.

Το αλουμινένιο πλαίσιο monocoque επανασχεδιάστηκε με στόχο να επιτευχθεί γωνία κάστερ 25,75° σε σύγκριση με τις 24,5° της Multistrada V4S.

Στη νέα V4 Pikes Peak, η Ducati προσφέρει το κορυφαίο σύστημα πέδησης στην κατηγορία αφού μπροστά διαθέτει δίσκους 330 χιλ. με μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, που προέρχονται απευθείας από την Panigale V4 S.

Η νέα Multistrada V4 Pikes Peak ξεχωρίζει ακόμη και για την κορυφαία εργονομία της, ειδικά σχεδιασμένη για να εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις γωνίες κλίσης. Έχοντας ως βάση τη Multistrada V4, η θέση οδήγησης έχει ανανεωθεί πλήρως: Τα μαρσπιέ για παράδειγμα, είναι ψηλότερα και έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω για να αυξηθεί η μέγιστη γωνία κλίσης, ενώ το τιμόνι είναι χαμηλότερο αλλά και στενότερο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο αναβάτης εισπράττει ακόμη καλύτερη αίσθηση στη σπορ οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης.

Η νέα Ducati Multistrada V4 Pikes Peak τροφοδοτείται από τον ισχυρότερο κινητήρα της κατηγορίας, τον υπερσύχρονο V4 Granturismo, που επιτυγχάνει 170 ίππους με μέγιστη ροπή 125 Nm στις 8.750 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας, ειδικά σχεδιασμένος από την Ducati για την Multistrada V4, είναι εξαιρετικά ελαφρύς - μόνο 66,7 kg - και συμπαγής. Επιπλέον, ο V4 Granturismo αποτελεί σημείο αναφοράς όσον αφορά την αξιοπιστία του αφού διαθέτει διαστήματα συντήρησης ρεκόρ, με ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ..

Ο κινητήρας V4 Granturismo έχει βελτιστοποιηθεί για να τονίσει τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας και διαθέτει αρκετές καινοτομίες. Μεταξύ αυτών το Race Riding Mode το οποίο κάνει τον κόφτη λιγότερο παρεμβατικό, επιτρέποντας το στροφάρισμα στις πολύ υψηλές στροφές κάνοντας έτσι τη σπορ οδήγηση περισσότερο αποτελεσματική και απολαυστική. Το quickshifter επίσης επιτρέπει εξαιρετικά επιθετικά κατεβάσματα, καθώς και την ακόμη πιο άμεση απόκριση του γκαζιού.

Η Multistrada V4 Pikes Peak κληρονομεί το τελευταίας γενιάς και εξελιγμένο ηλεκτρονικό πακέτο της Multistrada V4 S, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ως στάνταρ εξοπλισμό το εμπρός και πίσω ραντάρ το οποίο προσφέρει Adaptive Cruise Control (ACC) και Λειτουργία Ανίχνευσης τυφλού σημείου -Blind Spot Detection (BSD).

Ο πίνακας οργάνων 6,5" TFT, που διατίθεται επίσης στάνταρ στη Multistrada V4 Pikes Peak, επιτρέπει στον χρήστη να βλέπει τον χάρτη πλοήγησης χάρη στο προηγμένο σύστημα Ducati Connect, το οποίο επιτρέπει το mirroring του smartphone του αναβάτη, μέσω της εφαρμογής Sygic.

Οι καινοτομίες στα ηλεκτρονικά στοχεύουν στην καλύτερη σπορ οδηγική εμπειρία. Εκτός από την εισαγωγή του Race Riding Mode, το νέο Ducati Wheelie Control στη Multistrada V4 Pikes Peak προσφέρει ακόμα καλύτερη απόκριση και πιο ακριβή έλεγχο σούζας. Το Cornering ABS έχει επίσης διαμορφωθεί ώστε να είναι πολύ ασφαλές και να αποδίδει ακόμα και στις πιο σπορ συνθήκες.

Η Multistrada V4 Pikes Peak θα είναι διαθέσιμη στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών Ducati από τον Φεβρουάριο του 2022. Θα προσφέρεται με εγγύηση για απεριόριστα χιλιόμετρα «4Ever Multistrada», που διατίθεται για όλα τα μοντέλα Multistrada. Ο κατάλογος Ducati Performance διαθέτει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για την εξατομίκευση της μοτοσυκλέτας, στις απαιτήσεις και τις επιθυμίες του κάθε αναβάτη.

 

Engine

Type:  V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled

Displacement:  1,158 cc

Bore x Stroke: 83 mm x 43.5 mm

 Compression Ratio:  14/1

Power:  170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm

Torque: 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm

Fuel Injection: Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system

Exhaust: Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes

Trasmission

Gearbox: 6 speed

Primary drive: Straight cut gears, ratio 1.8:1

Ratio: 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25

Final drive: Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42

Clutch: Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run

Chassis

Frame:  Aluminium monocoque frame

Front suspension: Öhlins Ø 48 mm fully adjustable usd fork with TiN treatment, electronic compression and rebound damping adjustment with Öhlins Smart EC 2.0 event-based mode

Front Wheel: Marchesini light alloy forged, 3.5" x 17"

Front Tyre: Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17

Rear suspension: Öhlins TTX36 fully adjustable monoshock, electronic compression and rebound damping adjustment with Öhlins Smart EC 2.0 event-based mode, electronic preload adjustment, aluminium single-sided swingarm

Rear Wheel: Marchesini light alloy forged, 6" x 17"

Rear Tyre: Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17

Wheel Travel (Front/Rear): 170 mm / 170 mm (6.7 in / 6.7 in)

Front Brake: 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS

Rear Brake: Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS

Instrumentation:  6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system

Dimensions and Weights

Dry Weight:  214 kg

Kerb Weight:  239 kg

Seat Height: Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in)

Wheelbase:  1,595 mm

Rake:  25,75

Trail:  120 mm

Fuel Tank Capacity: 22 l

Number of Seats: 2

Equipment

Safety Equipment:  Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control, Blind Spot Detection

Standard Equipment: Öhlins Smart EC 2.0 electronic suspension, Ducati Quick Shift, Adaptive Cruise Control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight, Carbon fiber front mudguard and beak, Type-approved Akrapovic muffler, Two-tone seat

Warranty and Maintenance

Warranty: 24 months (48 months*), unlimited mileage.
*Only for countries where 4ever Multistrada warranty applies.

Maintenance:15,000 km (9,000 miles) / 24 months

Valve Clearance Check (Desmoservice):  60,000 km

Emissions and Consumption

Standard:  Euro 5

CO2 Emissions:  162 g/km

Consumption:  6,5 l/100 km

 

Επόμενο άρθρο »

Ήρθε η νέα 2022 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

« Προηγούμενο άρθρο

Παρουσίαση της νέας Honda ΝΤ 1100

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ