• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Petrucci: Θέλω να κάνω το Dakar
Φήμες η συμμετοχή στα MotoAmerica
Νέα 05/11/2021 - 19:30

Ο αναβάτης των MotoGP, Danilo Petrucci, ξεκινάει το 2022 για νέα μονοπάτια στην καριέρα του με την συμμετοχή  του στο Rally Dakar, που έχει προγραμματιστεί για την αρχή του επόμενου έτους.

Η αποχώρηση του Petrucci από την ομάδα Tech3 KTM σε δύο αγώνες θα σηματοδοτήσει το τέλος μιας 10χρονης καριέρας στην κορυφαία κατηγορία, κατά την οποία έγινε δύο φορές νικητής αγώνα για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati.

Αν και έχασε την θέση του στην Tech3, ο Petrucci θα παραμείνει μέλος της οικογένειας KTM για τουλάχιστον ως το Rally Dakar 2022, το οποίο θα είναι η τρίτη φορά του θρυλικού μαραθωνίου με έδρα τη Σαουδική Αραβία και θα πραγματοποιηθεί από τις 2 Ιανουαρίου έως τις 14 Ιανουαρίου.

Εν μέσω των χρονοβόρων καθηκόντων του στα MotoGP, ο 31χρονος Ιταλός προετοιμάζεται εντατικά για το πρώτο του Dakar και ως μέρος αυτού πήγε στο Dubai για μια εβδομάδα πριν από τον αγώνα του Portimao για να κάνει την πρώτη του δοκιμή σε συνθήκες όπως το Dakkar , στους αμμόλοφους.

Ωστόσο, οι φήμες κατά τη διάρκεια του προηγούμενου Σαββατοκύριακου αγώνων MotoGP στο Misano υποστήριξαν ότι το μακροπρόθεσμο μέλλον του Petrucci μπορεί να μην είναι τελικά στα ράλι cross-country, καθώς ανέφεραν ότι του προσφέρθηκε μια θέση με την Ducati στο πρωτάθλημα MotoAmerica με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Μιλώντας για τα σχέδιά του για το 2022 στο Portimao την Πέμπτη, ο Petrucci είπε: "Όσον αφορά τις φήμες για το MotoAmerica, το μόνο πράγμα που θα κάνω σίγουρα είναι το Dakar. Στη συνέχεια, μετά από αυτό θα αποφασίσω αν είναι καλή ιδέα να συνεχίσω για τουλάχιστον δύο χρόνια κάνοντας το Dakar, για να δω αν είμαι ανταγωνιστικός".
"Αν μου αρέσει, αν δεν είναι τόσο επικίνδυνο – γιατί είναι ένα πραγματικά επικίνδυνο άθλημα – θα μιλήσω με την KTM και θα βρούμε έναν τρόπο, αν πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί μαζί κάνοντας αυτό το πράγμα. Και μετά δεν έχω κανένα νέο προς το παρόν σχετικά με εκείνη την πλευρά (MotoAmerica) – ήταν νομίζω απλώς μια φήμη που κυκλοφορούσε πολύ γρήγορα στο Misano, επειδή ενημερώθηκα μόλις δύο ώρες πριν από εσάς για αυτό το πράγμα, ήξερα πολύ, πολύ λίγο πράγματα για αυτό".

Ερωτηθείς από το The Race σχετικά με το πώς σκέφτεται το δίλημμα μετά το Dakar 2022 που πρόκειται να αντιμετωπίσει, ο Petrucci είπε: "Εννοώ ότι σίγουρα οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ασφάλτου είναι αυτό που ξέρω περισσότερο. Αυτό το πράγμα του Dakar είναι πραγματικά, πραγματικά συναρπαστικό για μένα, αλλά σίγουρα αυτή τη στιγμή δεν είμαι απολύτως ανταγωνιστικός. Είναι σαν να ξεκινάς τα πάντα από το μηδέν. Δεν έκανα ποτέ ράλι στη ζωή μου και δεν ξέρω αν θα μου αρέσει, και ας πούμε ότι ένα από τα πράγματα που με νοιάζει περισσότερο είναι ο κίνδυνος. Γιατί, ναι, μπορείς να ρισκάρεις τη ζωή σου και την καριέρα σου κάθε μέτρο εκεί".


"Και για να είσαι πολύ γρήγορος, πρέπει να ξέρεις πολλά πράγματα εκεί, πραγματικά δεν μπορείς να εμπιστευτείς ποτέ τους αμμόλοφους και την έρημο και ειδικά την υψηλή ταχύτητα, γιατί oι μοτοσυκλέτες εκεί φτάνουν σχεδόν τα 200 χιλιόμετρα την ώρα και είναι απολύτως γρήγορες. Και οι πέτρες και οι βράχοι είναι πραγματικά σκληροί".

Τα περισσότερα από τα θανατηφόρα θύματα στην ιστορία του Dakar έχουν όντως σημειωθεί μεταξύ των αναβατών μοτοσυκλέτας και τα δύο πρώτα ράλι στη Σαουδική Αραβία έδωσαν ένα ιδιαίτερο σκοτεινό κομμάτι - με τους Paulo Goncalves και Edwin Straver να χάνονται το 2020 και τον Pierre Cherpin να χάνεται την επόμενη χρονιά. 

"Λοιπόν, (ο κίνδυνος) είναι ένα πράγμα για το οποίο νοιάζομαι", συνέχισε ο Petrucci. "Και μετά το Dakar θα αποφασίσω αν μπορώ, ας πούμε, να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία να αγωνιστώ την επόμενη χρονιά με αγώνες δρόμου".

"Αυτή τη στιγμή σίγουρα δεν κάνω το Ντακάρ απλώς για να περάσω τρεις εβδομάδες στην έρημο. Αυτή τη στιγμή θέλω να καταλάβω αν μπορώ… πρώτα θέλω να το απολαύσω και να καταλάβω αν με σωστή προπόνηση, κατάλληλη προετοιμασία και κατάλληλο χρόνο προπόνησης μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός τα επόμενα δύο, τρία, τέσσερα χρόνια".

Παρά τις ανησυχίες που έχει εκφράσει, η σύντομη περιγραφή του Petrucci κατέστησε σαφές ότι είχε γοητευτεί από την εμπειρία του Ντουμπάι.

"Ας πούμε, η προσέγγιση αυτού του είδους του αγώνα είναι εντελώς διαφορετική", είπε. "Οι αναβάτες έρχονται πολύ κοντά μαζί, γιατί πραγματικά όταν οδηγείς, όταν αγωνίζεσαι, μοιράζεσαι πραγματικά μια περιπέτεια. Είναι πολύ πιο διαφορετικό σε σύγκριση με αυτό που έχουμε συνηθίσει (στα MotoGP). Πάντα τρώνε δείπνο μαζί, μοιράζονται πάντα συμβουλές για κάτι τέτοιο και ήταν πολύ, πολύ ευγενικοί, και οι άλλοι επτά αναβάτες του γκρουπ KTM είναι πραγματικά πολύ καλοί μαζί μου και περάσαμε όλη την εβδομάδα σχεδόν μαζί. Τους ρωτούσα πολλά πράγματα, επίσης με ρωτούσαν πολλά πράγματα, αλλά μόνο από περιέργεια για τη μοτοσυκλέτα MotoGP".

Ο Petrucci είπε ότι ταλαιπωρήθηκε από jet lag για μεγάλο μέρος της δοκιμής, καθώς, αν και το Duabi δεν είναι πολύ μακριά από την Ιταλία όσον αφορά τη ζώνη ώρας, το γκρουπ προπόνησης θα ξυπνούσε στις 4 -5 το πρωί για να προετοιμαστεί για την προπόνηση της ημέρας.

"Ένα πρωί ξεκίνησα, ήταν 7 η ώρα, ήμουν στη μέση της ερήμου και δεν άκουγα ήχους, έβλεπα γύρω μου μόνο αμμόλοφους. Σκεφτόμουν ‘πού με έφερε η ζωή μου;’".

"Ήταν πραγματικά εκπληκτικό, ένα εκπληκτικό συναίσθημα".

Επόμενο άρθρο »

Puig: Ο Marquez στην Valencia;

« Προηγούμενο άρθρο

O Patrick Primmer αρχιμηχανικός του Morbidelli

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα