• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο Honda SH350i MY22
Παρουσίαση
Τεστ-Μοντέλα 17/11/2021 - 16:32

Μετά από τις σημαντικές αλλαγές, κινητήρας και εντελώς νέα εμφάνιση, που δέχθηκε το μεγάλο SH για το 2021 η Honda για το 2022 πρόσθεσε στην γκάμα του μοντέλου δυο νέες Sporty εκδόσεις με περισσότερες επιλογές χρωμάτων μαζί με μικρές αισθητικές πινελιές.

Το SH 300 είχε δεχθεί, το 2015, αρκετές αλλαγές στον κινητήρα, με αφορμή την προδιαγραφή Euro4, που είχαν σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής και τη μείωση της κατανάλωσης. Επίσης αλλαγές είχαν δεχθεί το πλαίσιο και η εξωτερική εμφάνιση. Το 2019 απέκτησε το ηλεκτρονικό σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Smart Key και το 2021, το SH 350 τώρα πια, εφοδιάστηκε με τον κινητήρα eSP+ στα 350 κ.εκ με απόδοση 28,8 ίππων 7,500 σαλ. και νέα εμφάνιση.

Για το 2022 το SH350i θα είναι διαθέσιμο και σε δυο νέες Sporty εκδόσεις με νέους χρωματισμούς που έχουν πρόσθετες γκρι ματ πινελιές και ειδικά για την έκδοση λογότυπα Honda και SH.


22YM HONDA SH350i

Μετά την εκ βάθρων αναβάθμιση του μοντέλου του 2021 – με αύξηση της ισχύος από έναν μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα και μία πλήρη στιλιστική ανανέωση – η ναυαρχίδα της οικογένειας SH της Honda παραμένει ίδια για το 2022 με την προσθήκη δύο νέων εκδόσεωνSporty Edition’ με νέους χρωματισμούς και άλλες σχεδιαστικές πινελιές που επεκτείνουν τις προσφερόμενες επιλογές. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει λειτουργία Smart Key, Honda Selectable Torque Control (HSTC), φωτισμό LED, οθόνη LCD και θύρα USB Type-C κάτω από τη σέλα.

Παρατηρώντας κάποιος τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων διαπιστώνει ότι δύο είναι τα γράμματα που κυριαρχούν: SH. Πάνω από ένα εκατομμύριο σκούτερ SH έχουν πουληθεί στην Ευρώπη τα τελευταία 37 χρόνια, χαρίζοντας στο ακρωνύμιο SH το κύρος ενός εξαιρετικού προϊόντος, υπό τη σκέπη της διάσημης ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας Honda.

Το SH300i, με συμπαγή, step-through επίπεδη σχεδίαση πατώματος για ελεύθερη διέλευση και εμπρός/πίσω τροχούς 16 ιντσών διαθέτει όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά ενός SH και κάτι ακόμα – έναν ισχυρό κινητήρα που προσφέρει μέγιστη απόκριση για χρήση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.

Έγινε το πρώτο Honda που πληρούσε τις προδιαγραφές EURO4 το 2015. Παράλληλα, τα μέτρα βελτίωσης του κινητήρα απέφεραν αύξηση ροπής και μείωση της κατανάλωσης. Και εμφανισιακά, όμως, απέκτησε μεγαλύτερο ‘μυϊκό όγκο’, ενώ με την αναβάθμιση του πλαισίου απελευθερώθηκε πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος διατηρώντας ατόφια την ‘ξυραφένια’ (οδική) συμπεριφορά του. Το 2019, απέκτησε Honda Selectable Torque Control (HSTC) και, το 21YM, η ιστορία συνεχίστηκε: το SH350i απέκτησε μεγαλύτερο κινητήρα, που αύξησε την ισχύ και τη ροπή του και ανανεώθηκε αισθητικά με έμφαση στην κομψότητα, εδραιώνοντας τη θέση του ως το τέλειο ‘all-round’ σκούτερ.

Για το 22YM οι δύο ‘Sporty Edition’ εκδόσεις του SH350i αυξάνουν την απήχηση και τις διαθέσιμες επιλογές του μοντέλου.

 

Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

Ο κινητήρας eSP+ του SH350i αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2PS (21,5Kw), και είναι ισχυρός σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας απολαυστική επιτάχυνση. Επίσης πληροί τα πρότυπα EURO5.

Το ολοκληρωμένο facelift αποτελεί μία εξέλιξη της συνταγής SH και προσθέτει το στοιχείο της κομψότητας στις συμπαγείς διαστάσεις και την πρακτικότητα – είτε κινείται, είτε είναι σταθμευμένο. Επίσης υιοθετεί ένα ελαφρύ πλαίσιο. Μία θύρα φόρτισης USB βρίσκεται κάτω από τη σέλα, και ο πίνακας οργάνων είναι LCD.

 

Τα βασικά χρώματα παραμένουν ίδια για το 22YM SH350i .

  •   Pearl Cool White
  •   Mat Carnelian Red Metallic
  •   Mat Ruthenium Silver Metallic
  •   Black

 

Η Λιανική Τιμή Πώλησης παραμένει: 5.750€ και 6.150€ με Smart Top Box.

 

Χρώματα για την Sporty Edition:

 

  • Pearl Falcon Gray **ΝΕΟ**
  • Mat Blacky Gray Metallic **ΝΕΟ**

 

Στην Ελλάδα η πρώτη άφιξη της Sporty edition αναμένεται τον Δεκέμβριο του 2021 με Λιανική Τιμή Πώλησης: 5.870€ και 6.270€ με Smart Top Box.

Και οι δύο Sporty Editions περιλαμβάνουν αρκετές premium πινελιές σε matt grey, όπως τροχούς, μπότες πιρουνιού, πίσω σχάρα και καλύμματα κινητήρα, κόκκινη ραφή στη σέλα, κόκκινες και γκρι ρίγες στους τροχούς. Ακόμα, το κόκκινο λογότυπο Honda μπροστά και κόκκινο λογότυπο ‘SH’ στο πλάι χαρακτηρίζουν τις δύο εκδόσεις.

 

Κύρια χαρακτηριστικά

Στυλ & Εξοπλισμός

  •     -  Προηγμένο στυλ SH περιλαμβάνει το χαρακτηριστικό επίπεδο πάτωμα
  •    -  Θύρα φόρτισης USB Type-C κάτω από τη σέλα
  •    -  Λειτουργία Smart Key, οθόνη LCD
  •    -  Λειτουργία Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης - Emergency Stop Signal (ESS) προειδοποιεί τους άλλους οδηγούς για ξαφνικό φρενάρισμα

Το SH350i είναι ένα σκούτερ που κάνει άμεσα αισθητή την παρουσία του στο δρόμο, υποδηλώνοντας την premium SH καταγωγή του με μία ολοκαίνουργια σχεδίαση που αντιγράφει την εμφάνιση του μικρότερου μοντέλου και best-seller της οικογένειας SH150i. Οι λέξεις-κλειδιά στο στυλ είναι ‘μυώδες’ και ‘εξωτερική ένταση’. Η όψη του το κάνει να ξεχωρίζει:

ο προβολέας LED διαθέτει τώρα διαχωρισμό της μεσαίας σκάλας σε δύο δέσμες, ενώ τα φώτα πορείας τοποθετούνται ψηλά, πάνω στο κέλυφος του τιμονιού, δημιουργώντας μια μοντέρνα, χαρακτηριστική εμφάνιση. Το πίσω φανάρι LED και τα φλας τοποθετούνται ανάμεσα στις αλουμινένιες χειρολαβές του συνεπιβάτη.

Ασφαλώς, για ένα μοντέλο SH η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντική με την εμφάνιση. Η θέση οδήγησης υποστηρίζει διάφορους σωματότυπους αναβατών και υπόσχεται μια άνετη, όρθια θέση σώματος και άριστη ορατότητα. Το συνολικό μήκος του είναι 2160mm, με πλάτος 742mm και ύψος 1161mm. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 131mm.

Υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος κάτω από τη σέλα, ενώ το ύψος της παραμένει πρακτικά χαμηλό στα 805mm (μόλις 5mm παραπάνω από του SH125/150). Υπάρχει επίσης μία νέα θύρα USB Type-C για εύκολη φόρτιση μιας κινητής συσκευής. Το στάνταρ επίπεδο πάτωμα του SH (πλάτος 435mm) διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων και βοηθά τον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει. Ένα αναδιπλούμενο άγκιστρο μεταφοράς στο εμπρός πάνελ αυξάνει την πρακτικότητα.

Ένας ελκυστικός πίνακας οργάνων LCD περιλαμβάνει όλες τις προειδοποιητικές λυχνίες – συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών HSTC και ABS – διατεταγμένων γύρω από μία κεντρική ψηφιακή οθόνη ‘ταχύμετρο/ χιλιομετρητής’. Όλες οι λειτουργίες του πίνακα ελέγχονται μέσω μπουτόν Α/Β στο αριστερό γκριπ.

Τα εμπρός και πίσω φλας του SH350i έχουν λειτουργία Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης - Emergency Stop Signal (ESS). Μόλις ο εγκέφαλος του ABS ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα, τα αλάρμ θα αναβοσβήνουν έντονα για να προειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς

Το Smart Key είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τον πολυάσχολο αναβάτη ο οποίος είναι συνέχεια σε κίνηση. Πέραν του ότι ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά στο ντουλαπάκι, είναι συμβατό και με την προαιρετική αφαιρούμενη βαλίτσα top box των 35 λίτρων. Με το Smart Key στην τσέπη του αναβάτη, το top box κλειδώνει αυτόματα όταν αυτός απομακρύνεται, ενώ μπορεί να το κλειδώσει και ο ίδιος από το κλειδί.

 

Κινητήρας

  •    -  Κινητήρας 330cc αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2PS (21,5Kw) με ροπή 32Nm
  •    -  Η τεχνολογία eSP+ εξασφαλίζει οικονομική κατανάλωση 30km/l (WMTC mode)
  •    -  Συμμόρφωση με τα πρότυπα EURO5

Ο κινητήρας eSP+ (enhanced Smart Power+) του SH350i συνδυάζει άριστα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά με υψηλή ιπποδύναμη χάρη στην ολοκληρωμένη εφαρμογή τεχνολογιών μείωσης τριβών.

Ο υδρόψυκτος κινητήρας ψεκασμού με μονό Εκκεντροφόρο Επικεφαλής (1ΕΕΚ/SOHC) αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2PS (21,5kW) στις 7,500rpm, με μέγιστη ροπή 32Nm στις 5,250rpm. Από στάση, το SH350i επιταχύνει στα 200m σε 10,2 δευτ.

Η διάμετρος του εμβόλου είναι 77mm και η διαδρομή 70,7mm. Η σχέση συμπίεσης είναι 10.5:1. Κοκοράκια με περιστρεφόμενους ολισθητήρες, κουζινέτα στροφαλοφόρου χαμηλών τριβών και στεγανός στροφαλοθάλαμος, προσφέρουν αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και ισχυρές επιδόσεις. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα μπεκ λαδιού, όπως αυτό της CRF450R, ψεκάζει το λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, βελτιώνοντας το χρονισμό της ανάφλεξης και την αποδοτικότητα καύσης. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 1,85 λίτρα.

Αέρας τροφοδοτείται από ένα φιλτροκούτι 5,5 λίτρων. Η πεταλούδα ψεκασμού τροφοδοτεί τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 28mm με μέγιστη απόδοση. Ο αυλός εισαγωγής προσφέρει αποδοτική ροή και στροβιλισμό στο κύλινδρο για πιο ομοιόμορφη καύση. Τα καυσαέρια εξέρχονται από το χώρο καύσης του κινητήρα μέσω μιας ευθείας εξαγωγής, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την απόδοση.

Για μείωση της αντίστασης ροής των καυσαερίων, το νέο σιλανσιέ αποτελείται τώρα από δύο ξεχωριστούς θαλάμους αντί τρεις. Βελτιώσεις στο σχεδιασμό του σωλήνα που συνδέει το θάλαμο εκτόνωσης καθώς και στο μέγεθος και τη θέση του καταλύτη βελτιώνουν επίσης τη ροή και τον καθαρισμό των καυσαερίων.

Οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου (5mm offset), στην υιοθέτηση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας και στη χρήση μιας αντλίας επιστροφής λαδιού. Η αντλία αυτή που χρησιμοποιείται σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μειώνει την εσωτερική πίεση μέσα στον κινητήρα, την ανάδευση του λαδιού, καθώς και τις απώλειες και τις εσωτερικές τριβές στα κινούμενα μέρη. Ένας αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους ενοχλητικούς κραδασμούς πρώτης τάξης και συμβάλλει σε μία ομαλή, απολαυστική οδήγηση.

Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης ελέγχει το κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για δυνατές επιταχύνσεις στις χαμηλές ταχύτητες) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης.

Ο κινητήρας διαθέτει Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από ένα διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη ‘Τ’ στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα λειτουργεί για τη διαχείριση της πρόσφυσης.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή 30km/l (WMTC mode), ενώ με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 9,1L η αυτονομία υπερβαίνει τα 270km.

 

Πλαίσιο

  •    -  Ελαφρύ ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
  •    -  Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm και δύο πίσω αμορτισέρ
  •    -  Εμπρός και πίσω τροχοί 16” για βελτιωμένη ευστάθεια

Το δοκιμασμένο πλαίσιο του SH350i είναι σχεδιασμένο με κριτήριο της ασφάλεια και την ευελιξία σε όλες τις συνθήκες. Στη φάση ανανέωσης του μοντέλου για το 2021, αναβαθμίστηκαν οι διάμετροι των σωληνώσεων, το πάχος των ελασμάτων και τα υλικά των εξαρτημάτων του πλαισίου, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την άνεση στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και εξοικονομώντας βάρος 1kg.

Ομαλή απόσβεση ανωμαλιών παρέχει το τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm, τα δύο πίσω αμορτισέρ, το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο και ένα σύστημα συνδέσμων Oleo τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα για καλύτερη αίσθηση και απόσβεση κραδασμών.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού ορίζονται στα 27°5’/99mm με μεταξόνιο 1452mm και το τιμόνι περιστρέφεται κατά 45° από το κέντρο. Το βάρος χωρίς υγρά είναι 174kg.

Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-16 μπροστά και 130/70-16 πίσω, και το δικάναλο ABS επενεργεί σε μονούς δίσκους 256mm μπροστά και πίσω.

 

Αξεσουάρ

Η γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda για το SH350i περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:

  •    -  Smart top box 35 λίτρων & πίσω σχάρα
  •    -  Ζελατίνα & χούφτες (σετ)
  •    -  Θερμαινόμενα γκριπ
  •    -  Κουβέρτα σκούτερ

 

 

Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Μονοκύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος SOHC

Κυβισμός (cm³)

330cc

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Διάμετρος & Διαδρομή (mm)

77 x 70.7mm

Σχέση συμπίεσης

10.5:1

Μέγιστη ισχύς

29,2PS (21,5Kw) @ 7.500rpm

Μέγιστη ροπή

32Nm @ 5,250rpm

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

1.85L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

9.1L

Εκπομπές CO2 (WMTC)

77.8 g/km

Κατανάλωση καυσίμου

30km/litre

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Μίζα

Ηλεκτρική

Μπαταρία

12V-11.6AH

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη

Αυτόματος φυγοκεντρικός

Τύπος κιβωτίου

V-Matic

Τελική μετάδοση

V-Belt

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2,160 x 742 x 1,161mm

Μεταξόνιο

1,452 mm

Γωνία Κάστερ

27.5°

Ίχνος Τροχού

99mm

Ύψος Σέλας

805mm

Απόσταση από το έδαφος

157.8mm

Βάρος

174kg

Ακτίνα στροφής

2.2m

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Τύπος Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm

Τύπος Πίσω

Ψαλίδι με δύο αμορτισέρ

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντα Εμπρός

Χυτή αλουμινένια, 16 x MT2.75, διατομή U με 6 μπράτσα

Ζάντα Πίσω

Χυτή αλουμινένια, 16 x MT2.75, διατομή U με 6 μπράτσα

Ελαστικό Εμπρός

110/70-16

Ελαστικό Πίσω

130/70-16

ΦΡΕΝΑ

Τύπος ABS System

2-κάναλο

Εμπρός

Δισκόφρενο 256mm με δαγκάνα δύο εμβόλων

Πίσω

Δισκόφρενο 256mm με δαγκάνα ενός εμβόλου

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Όργανα

Οθόνη LCD με Ταχύμετρο, Δείκτες στάθμης & κατανάλωσης καυσίμου, θερμοκρασία, ρολόι, 2 χιλιομετρητές, ένδειξη Honda SMART Key.

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.

 

*Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Yamaha R6 RACE και R6 GYTR 2022

« Προηγούμενο άρθρο

Nέες BMW K 1600 GT, K 1600 GTL, K 1600 B και K 1600 Grand America

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ