• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda - Προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας
Για μηδενικό αριθμό θανάτων από Τροχαία
Νέα Αγοράς 03/12/2021 - 21:32

Η Honda Αποκαλύπτει σε Παγκόσμια Πρεμιέρα τις Προηγμένες Τεχνολογίες Ασφάλειας του Μέλλοντος με Στόχο την Επίτευξη Μηδενικού Αριθμού Θανάτων από Τροχαία Ατυχήματα μέχρι το 2050

Η Honda Motor Co., Ltd. πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα των προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας του μέλλοντος, τις οποίες η Honda εξελίσσει αυτή τη στιγμή, με σκοπό να συμβάλλει στη δημιουργία μιας κοινωνίας όπου οδηγοί, επιβάτες και πεζοί δεν θα διατρέχουν τον κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων και θα απολαμβάνουν με ξεγνοιασιά την ελευθερία που προσφέρει η κινητικότητα.

 

 

Η Honda θα προσπαθήσει να πετύχει το στόχο “μηδενικών θανάτων από τροχαία ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2050” χρησιμοποιώντας δύο βασικές τεχνολογίες. Η μία είναι η πρώτη στον κόσμο ευφυής τεχνολογία υποστήριξης οδηγού με τεχνητή νοημοσύνη (AI) “Intelligent Driver-Assistive Technologyη οποία παρέχει υποστήριξη ανάλογη των ικανοτήτων και συνθηκών κάθε ατόμου, με σκοπό τη μείωση οδηγικών σφαλμάτων και κινδύνων και τη διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας του οδηγού. Η άλλη τεχνολογία είναι η Safe and Sound Network Technologyπου συνδέει όλους τους χρήστες των δρόμων, ανθρώπους και προϊόντα κινητικότητας, μέσω τηλεπικοινωνιών, καθιστώντας εφικτή την πρόβλεψη πιθανών κινδύνων και βοηθώντας να αποφευχθεί μία σύγκρουση.

  • Επίτευξη του στόχου “μηδενικών θαμάτων από τροχαία ατυχήματα μέχρι το 2050”

Με όραμα μία κοινωνία με μηδενικά ατυχήματα για όλους τους χρήστες των δρόμων, όπως αποτυπώνεται στο παγκόσμιο σλόγκαν “Safety for Everyone,” η Honda υποστηρίζει την έρευνα & εξέλιξη τεχνολογιών ασφάλειας από απόψεως εξοπλισμού αλλά και λογισμικού.

Για την υλοποίηση αυτού του οράματος, η Honda θα επεκτείνει τη χρήση του Honda SENSING 360, ενός συστήματος ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού που ανιχνεύει τον κίνδυνο από όλες τις κατευθύνσεις, για όλα τα μοντέλα που θα πωλούνται στις σημαντικές αγορές μέχρι το 2030. Επιπλέον, η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για διευρυμένη εφαρμογή μιας λειτουργίας ανίχνευσης μοτοσυκλετών και την περαιτέρω βελτίωση λειτουργιών του ADAS (προηγμένο σύστημα υποστήριξης οδηγού).

Η Honda θα συνεχίσει επίσης την επέκταση εφαρμογής των τεχνολογιών ασφάλειας μοτοσυκλετών και την παροχή τεχνολογιών εκπαίδευσης ασφάλειας (Honda Safety EdTech). Μέσω αυτών των πρωτοβουλιών, η εταιρεία θα προσπαθήσει να μειώσει τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda κατά 50%*1 σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030.

Πέραν αυτού, η Honda θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου των “μηδενικών θανάτων από τροχαία ατυχήματα μέχρι το 2050” με την καθιέρωση μελλοντικών τεχνολογιών ασφάλειας το ταχύτερο δυνατόν.

  • 1) Ασφάλεια προσαρμοσμένη στο άτομο:

Στόχος το “μηδενικό ανθρώπινο σφάλμα” στην οδήγηση με “Intelligent Driver-Assistive Technology

  • Η Honda έχει αναλύσει τους παράγοντες πίσω από τα ανθρώπινα σφάλματα μέσω της αρχικής μελέτης της για τον ανθρώπινο εγκέφαλο που βασίζεται σε τεχνολογία fMRI*2 και ανάλυσης συμπεριφορών ανάληψης ρίσκου.

  • Το σύστημα στηρίζεται σε προγνώσεις σφαλμάτων οδήγησης βασισμένες σε πληροφορίες που λαμβάνονται μέσω μιας κάμερας παρακολούθησης του οδηγού και σε συνήθειες και μοτίβα οδήγησης.

  • Η τεχνολογία αυτή αναπτύσσεται για να επιτρέπει σε κάθε οδηγό να περιορίσει τα σφάλματα οδήγησης και να απολαμβάνει την κινητικότητα χωρίς να νιώθει άγχος.

  • Η Honda θα προσπαθήσει να καθιερώσει τις βασικές τεχνολογίες μέχρι το 2025, και να προχωρήσει στην πρακτική εφαρμογή τους μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Με στόχο να αναλύσει τις βασικές αιτίες οδηγικών σφαλμάτων που προκαλούν άγχος στους οδηγούς, η Honda ασχολείται με την έρευνα και εξέλιξη “τεχνολογιών για να κατανοήσει την ανθρώπινη συμπεριφορά” με μία πρωτότυπη μέθοδο που χρησιμοποιεί τεχνολογία fMRI*2.

Εκτός από τις τεχνολογίες για την κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς και των συνθηκών που η Honda έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα, η τεχνολογία “Intelligent Driver-Assistive Technology”, η πρώτη του είδους της σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιεί αισθητήρες και κάμερες των συστημάτων ADAS για την αναγνώριση πιθανών κινδύνων γύρω από το όχημα, που επιτρέπει στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) να ανιχνεύει οδηγικούς κινδύνους. Την ίδια στιγμή, η τεχνητή νοημοσύνη θα προσδιορίζει τη βέλτιστη οδηγική συμπεριφορά σε πραγματικό χρόνο και θα προσφέρει υποστήριξη κατάλληλη για τη γνωστική κατάσταση και τις συνθήκες κυκλοφορίας ξεχωριστά για κάθε οδηγό.

Με την επόμενη γενιά λειτουργιών υποστήριξης οδηγού που είναι σε στάδιο έρευνας & εξέλιξης, η Honda θα προσπαθήσει να προσφέρει μία νέα αξία που συνίσταται στην ασφάλεια ‘μηδενικού σφάλματος’ και την ξεγνοιασιά σε συνάρτηση με τη συμπεριφορά και κατάσταση κάθε οδηγού, προστατεύοντάς τον από ενδεχόμενους κινδύνους.

  1. Μηδενικά σφάλματα οδηγικών λειτουργιών (Operational assist):

Το όχημα παρέχει υποστήριξη βάσει τεχνητής νοημοσύνης (AI) ώστε να μην παρεκκλίνει από την πορεία και να αποτρέψει καθυστέρηση στις λειτουργίες.

  1. Μηδενικά σφάλματα αβλεψίας / πρόβλεψης (Cognitive assist):

Το όχημα επικοινωνεί κινδύνους μέσω οπτικών, απτικών και ακουστικών αισθήσεων

  • Τεχνολογίες σε φάση R&D: Ένδειξη κινδύνου, έλεγχος ζώνης ασφαλείας και 3D audio

  1. Μηδενικά σφάλματα εξ αιτίας υπνηλίας και απρόσεκτης οδήγησης (Attentiveness assist): Το όχημα βοηθά στη μείωση της κόπωσης/υπνηλίας του οδηγού

  • Τεχνολογίες σε φάση R&D: Βιολογική ανατροφοδότηση (Bio feedback)/διέγερση δόνησης μέσω της πλάτης του καθίσματος

 

Από το σημείο αυτό και μετά, η Honda θα εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία “Intelligent Driver-Assistive Technologyκαι θα συνεχίσει την έρευνα με στόχο την καθιέρωση θεμελιωδών τεχνολογιών κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού της δεκαετίας του 2020, ενώ κατά τη διάρκεια του άλλου μισού θα προχωρήσει στις πρακτικές εφαρμογές.

Με αυτή την τεχνολογία, η Honda θα εξελίξει τη συμβατική υποστήριξη οδηγού που τον βοηθά να αποφεύγει τον κίνδυνο ενώ συμβαίνει, στο επόμενο στάδιο με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Στην εξελιγμένη μορφή της, η τεχνολογία υποστήριξης θα βοηθά τον οδηγό να μένει μακριά από τους κινδύνους και θα προσπαθήσει να εξαλείψει πλήρως την περίπτωση ανθρώπινου σφάλματος που είναι η αιτία για πάνω από το 90% των τροχαίων ατυχημάτων*3.

  • 2) Ασφαλής συνύπαρξη όλων των χρηστών των δρόμων:

Καθιέρωση της τεχνολογίας “Safe and Sound Network Technology” που συνδέει όλους τους χρήστες των δρόμων μέσω τηλεπικοινωνίας

  • Το σύστημα κατανοεί/αναγνωρίζει την κατάσταση και το περιβάλλον όπου βρίσκεται κάθε οδηγός και χρήστης του δρόμου

  • Μέσω του δικτύου τηλεπικοινωνίας, πληροφορίες για πιθανούς κινδύνους στην κυκλοφορία θα συγκεντρώνονται στον διακομιστή (server), και θα προβλέπονται με προσομοίωση του περιβάλλοντος της κυκλοφορίας στον εικονικό χώρο.

  • Το σύστημα αντλεί τις πιο κατάλληλες πληροφορίες υποστήριξης, τις επικοινωνεί σε κάθε χρήστη του δρόμου και τον ενθαρρύνει να δράσει για να αποφύγει ενδεχόμενο κίνδυνο πριν συμβεί στην πραγματικότητα.

  • Η Honda θα επιταχύνει τη συνεργασία βιομηχανίας και δημόσιου-ιδιωτικού τομέα με στόχο την τυποποίηση της τεχνολογίας το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.

Για την υλοποίηση μιας κοινωνίας κινητικότητας με μηδενικά ατυχήματα για όλους, η Honda προσπαθεί να δημιουργήσει μία “κοινωνία συνεργατικής ασφάλειας” στα πλαίσια της οποίας η χρήση τεχνολογιών τηλεπικοινωνίας θα επιτρέπει σε όλους όσοι μοιράζονται το δρόμο να συνδεθούν μεταξύ τους και να συνυπάρχουν.

Με την τεχνολογία ‘Safe and Sound Technology,” πληροφορίες για ενδεχόμενους κινδύνους στο περιβάλλον της κυκλοφορίας, που ανιχνεύονται βάσει πληροφοριών οι οποίες συλλέγονται από κάμερες του δρόμου, ενσωματωμένες κάμερες και smartphones, θα συγκεντρώνονται στον server για προσομοίωση του περιβάλλοντος κυκλοφορίας σε εικονικό χώρο. Σε αυτό τον ψηφιακό χώρο, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες και τα χαρακτηριστικά κάθε χρήστη του δρόμου ξεχωριστά, το σύστημα προβλέπει/προσομοιώνει τις συμπεριφορές εκείνων που κινδυνεύουν να συγκρουστούν. Στη συνέχεια, το σύστημα αντλεί τις πιο κατάλληλες πληροφορίες υποστήριξης και βοηθά τους χρήστες των δρόμων να αποφύγουν τους κινδύνους.

Τέτοιες πληροφορίες υποστήριξης θα κοινοποιούνται διαισθητικά σε οδηγούς αυτοκινήτων, αναβάτες μοτοσυκλετών και πεζούς μέσω «συνεργατικής διεπαφής ανάμεσα σε άνθρωπο και μηχανή (cooperative risk HMI) που θα παρέχει τη δυνατότητα στο σύστημα να ενθαρρύνει τους χρήστες των δρόμων να δράσουν ώστε για να αποτρέψουν μία σύγκρουση.

Στοχεύοντας στην υλοποίηση αυτής της τεχνολογίας σε πραγματικές συνθήκες μετά το 2030, η Honda θα κατασκευάσει το σύστημα και θα ολοκληρώσει την επαλήθευση της αποτελεσματικότητάς του το πρώτο μισό της δεκαετίας του 2020, και στη συνέχεια θα επιταχύνει τη συνεργασία μεταξύ βιομηχανίας και δημόσιου-ιδιωτικού τομέα με σκοπό την τυποποίηση της τεχνολογίας το δεύτερο μισό του 2020.

  • Σχόλια του KeijiOhtsu, Προέδρου και Αναπληρωτή Διευθυντή της Honda R&D Co., Ltd.:

«Προσπαθώντας να εξαλείψει εντελώς τους κινδύνους στον τομέα της κινητικότητας για όλους όσους μοιράζονται το δρόμο, η Honda θα προσφέρει ασφάλεια και ξεγνοιασιά σε κάθε χρήστη του δρόμου ξεχωριστά, ως μία νέα αξία.  Εφαρμόζοντας τις τεχνολογίες ασφάλειας του μέλλοντος που θα ενσαρκώνουν αυτή τη νέα αξία, η Honda θα εντείνει τις προσπάθειές της για την επίτευξη ‘μηδενικού αριθμού θανάτων από τροχαία ατυχήματα’ όπου εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2050. Για την υλοποίηση μιας κοινωνίας με μηδενικά ατυχήματα όπου όλοι οι χρήστες των δρόμων νοιάζονται ο ένας για τον άλλον και είναι εφικτή η ελευθερία κινητικότητας, θα επιταχύνουμε περαιτέρω τις πρωτοβουλίες σε επίπεδο βιομηχανίας και δημόσιου-ιδιωτικού τομέα.”

*1 Μείωση θανάτων από τροχαία ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda ανά 10.000 πωληθείσες μονάδες κατά 50% μέχρι το 2030, συγκριτικά με το 2020.

*2 Λειτουργική απεικόνιση μαγνητικού συντονισμού, fMRI (Μία από τις μεθόδους για τη λήψη εικόνων λειτουργικών περιοχών του εγκεφάλου με βάση αλλαγές στην αιματική ροή.)

*3 Πηγή: “Αριθμός Θανάτων σε Τροχαία Ατυχήματα ανά Τύπο Παραβίασης της Νομοθεσίας,” Λευκή Βίβλος για την Ασφάλεια Οδικής Κυκλοφορίας στην Ιαπωνία 2017

Επόμενο άρθρο »

BP Ultimate Unleaded 100, Μεγάλος Διαγωνισμός

« Προηγούμενο άρθρο

Η εκατομμυριοστή Triumph βγήκε από τη γραμμή παραγωγής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ