• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Remy Gardner: Μου ταιριάζουν οι μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες
Νέα 11/12/2021 - 12:14

Οι μεγαλύτερες, πιο ισχυρές μοτοσυκλέτες ταιριάζουν στο στυλ οδήγησης του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Moto2, Remy Gardner. Είναι μια άποψη που δεν υποστηρίζεται μόνο από τον πατέρα του Remy και Παγκόσμιο Πρωταθλητή των 500cc το 1987, Wayne Gardner, αλλά μπορεί επίσης να εντοπιστεί και μέσω των βελτιωμένων αποτελεσμάτων Grand Prix του νεαρού Αυστραλού. Χωρίς να έχει τερματίσει ψηλότερα από την δέκατη θέση οδηγώντας μια σχετικά ανίσχυρη Mahindra 250cc στην Moto3  το 2015, ο Gardner μεταπήδησε στο ισπανικό πρωτάθλημα Moto2 και ένιωσε αμέσως σαν στο σπίτι του με τη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα των 600cc. Μια νίκη στο CEV βοήθησε τον Αυστραλό να φτάσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto2 με την Tech3 το 2017. Ακολούθησε το καλύτερο αποτέλεσμα της πέμπτης θέσης μεταξύ ορισμένων δυσάρεστων τραυματισμών προτού φύγει από το Mistral πλαίσιο της γαλλικής ομάδας για το πιο δοκιμασμένο πλαίσιο της Kalex, στην SAG, το 2019. Το σημαντικότερο ήταν ότι αυτή ήταν και η χρονιά που οι κινητήρες Triumph 765cc αντικατέστησαν τους κινητήρες Honda 600cc. 
Ο Gardner ανέβηκε στο πρώτο του βάθρο μόλις στον δεύτερο αγώνα του και κατάφερε να τερματίσει σε αρκετούς άλλους στην πρώτη εξάδα προτού κατακτήσει τέσσερα βάθρα, συμπεριλαμβανομένης μιας νίκης, το 2020. Ακολούθησε η μετάβαση στην ομάδα του Aki Ajo και η δόξα του παγκόσμιου πρωταθλήματος για το 2021. Τώρα έρχεται η απόλυτη εμπειρία της μεγάλης μοτοσυκλέτας με μια θέση στα MotoGP με την Tech3 KTM την επόμενη σεζόν. Ο Gardner έχει λάβει μέρος σε δύο δοκιμές, μια εισαγωγή στο Misano τον Σεπτέμβριο και ακολούθησε μια σωστή διήμερη δοκιμή στη Jerez τον περασμένο μήνα. 
"Ελπίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε αυτό το έπος!" χαμογέλασε ο Gardner, όταν τον ρώτησαν γιατί φαίνεται να ταιριάζει σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. "Κατάγομαι από χωμάτινη πίστα ως παιδί, γι' αυτό συνήθιζα πάντα να γλιστράω και η μοτοσυκλέτα να είναι λοξά και να στρίβω με το πίσω μέρος. Ο Casey, ο μπαμπάς μου και όλα αυτά τα παιδιά κατάγονται από χωματόδρομους στην Αυστραλία. Οπότε αυτό σίγουρα με βοηθάει, ειδικά στη μεγάλη μοτοσυκλέτα".

"Στη μοτοσυκλέτα Moto2, τώρα με την Triumph, ήταν λίγο περισσότερο στυλ μεγάλης μοτοσυκλέτας. Ήταν ένα είδος μίξης μεταξύ Moto3 και Moto2 όταν είχες τους κινητήρες CBR".

"Αλλά αν το Triumph ήταν περισσότερο στυλ μεγάλης μοτοσυκλέτας, τα MotoGP είναι το απόλυτο!".

Ίσως χωρίς έκπληξη, ο Garder κατέληξε να ζητά να απορριφθούν τα ηλεκτρονικά στο RC16. 

"Αισθάνομαι λίγο υπερβολικά τα ηλεκτρονικά πάνω σε αυτό (την μοτοσυκλέτα MotoGP). Μου μειώνει την ισχύ κάπως υπερβολικά", είπε. "Αυτό είναι πραγματικά αυτό που δουλεύαμε τις δύο ημέρες (στη Jerez), ώστε να μπορώ να γλιστρήσω λίγο περισσότερο στη μοτοσυκλέτα και στο αρχικό γκάζι, γιατί μου αρέσει να στρίβω με το πίσω μέρος". 

Με ύψος 1,78 μ. και 72 κιλά, ο Gardner θα είναι ένας από τους μεγαλύτερους αναβάτες στο grid των MotoGP της επόμενης χρονιάς, περίπου στη μέση του προκατόχου του στην Tech3, Danilo Petrucci (80 κιλά/1,81 μ.) και του Raul Fernandez (1,77 μ. /63 κιλά), του ομόσταυλού του και πρώην αντιπάλου του στην Moto2. Ενώ ο Fernandez ένιωθε τη φυσική καταπόνηση της επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος στη Jerez, το μεγαλύτερο πρόβλημα του Gardner ήταν ο τραυματισμός στα πλευρά από τον Portimao. 

"Εκτός από τα πλευρά μου, ένιωθα αρκετά αξιοπρεπής στην μοτοσυκλέτα", ανέφερε ο Αυστραλός. "Έκανα 6-7 χρονομετρημένους γύρους και με φώναζαν στα pits και ήμουν σε φάση 'εντάξει μπορώ να κάνω άλλους 10 αν θέλεις'. Προς το παρόν, ειλικρινά, δεν είναι πολύ κακό. Μάλλον θα πρέπει να οδηγήσω λίγο περισσότερο και να προπονηθώ λίγο περισσότερο  αλλά είμαι μεγάλο άτομο και το βάρος μου βοηθάει".

"Υπάρχει σίγουρα πολύ πιο σκληρό φρενάρισμα. Αλλά και η επιτάχυνση, κρατώντας τον μπροστινό τροχό κάτω με το σώμα σου πάνω από τον μπροστινό τροχό. Αλλά όσο περισσότερο οδηγείς την μοτοσυκλέτα, τόσο πιο χαλαρός γίνεσαι επίσης". 


1,8 δευτ. από την κορυφή και μόλις 0,2 δευτ. από τον rookie Fabio di Giannantonio στην Jerez, η επόμενη έξοδος του Gardner θα είναι στο τεστ της Sepang στα τέλη Ιανουαρίου, το οποίο θα είναι ανοιχτό για τους rookies, τους αναβάτες δοκιμών και τις ομάδες οι οποίες ανήκουν στις παραχωρήσεις (Aprilia). 

Επόμενο άρθρο »

Petrucci: Έδωσα τα πάντα

« Προηγούμενο άρθρο

Οι Έλληνες αθλητές του E.Δ.O. στο Dakar!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα