• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Daytona 155 U1 μικρή άλλα Super
Street Adventure Μοτοσυκλέτα
Τεστ-Μοντέλα 10/08/2021 - 23:31

Daytona 155 U1

Ένα από τα κριτήρια για την εκτίμηση του ποσοστού αποδοχής ενός νέου μοντέλου από το αγοραστικό κοινό είναι τα βλέμματα που τραβάει στο δρόμο, οι ερωτήσεις στα φανάρια, τα φίλε πιο είναι αυτό, πόσο το πήρες κλπ. Φυσικά αν είσαι επάνω σε ένα εντελώς νέο και μοναδικό σούπερ μοντέλο 1000+ κ. εκ. αυτό είναι ρουτίνα, άλλα όταν είσαι στη σέλα μιας μικρής μοτοσυκλέτας τότε αυτό είναι εξαιρετικά θετικό για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Το Daytona 155 U1 εντυπωσιάζει με την εμφάνιση του με πολλά σύγχρονα στοιχεία, εντυπωσιάζει με τον πλούσιο εξοπλισμό του που περιλαμβάνει φώτα LED με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας (DRL), δικάναλο ABS Bosch 9.1, οθόνη οργάνων LCD, σύστημα Smart Key, με λειτουργία κλειδώματος – ξεκλειδώματος τιμονιού, ανοίγματος τάπας ρεζερβουάρ και σέλας με διακόπτη στο τιμόνι και διπλή θύρα φόρτισης USB 2.1Α. H LCD οθόνη περιέχει πληροφορίες για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα, την επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, τη στάθμη καυσίμου, τη θερμοκρασία κινητήρα και χιλιομετρητή μερικό και ολικό.

Εντυπωσιακά είναι επίσης και τα τεχνικά στοιχεία του 155 U1 με σύγχρονες αναρτήσεις, τηλεσκοπικό USD εμπρός και ρυθμιζόμενο (προφόρτιση) μονό αμορτισέρ πίσω, με δυνατά φρένα δισκόφρενο διαμέτρου 300 χιλιοστά εμπρός και 230 πίσω, με τροχούς με ακτίνες που φοράνε ελαστικά Tubeless, με εντυπωσιακής σχεδίασης ασύμμετρο χυτό ψαλίδι από κράμα αλουμινίου, με κοντό τελικό εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα, με προστατευτικές χούφτες, και με ενσωματωμένα προστατευτικά κάγκελα κινητήρα που περιλαμβάνουν και χρηστικότατα, άλλα κατά τη γνώμη μας αισθητικά παράδοξα μανιτάρια.

Ο κινητήρας, που δεν θα μπορούσε να μη συμμετέχει στο συνολικό πακέτο εντυπωσιασμού, είναι σύγχρονος υγρόψυκτος 4 βάλβιδος μονοκύλινδρος 155 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5. Η απόδοση, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 17,75 ίπποι στις 9.250σαλ με ροπή 16 Nm στις 7,500 σαλ. H τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης ( μονόδρομος) το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και η τελική μετάδοση είναι με αλυσίδα. To σύστημα τροφοδοσίας έχει έχει δυο προγράμματα απόδοσης ECO και SPORT με το πρώτο να είναι προσανατολισμένο στην οικονομία.

Η 155 U1 είναι, κατά τον κατασκευαστή, μια Street Adventure μοτοσυκλέτα που αισθητικά άλλα και λειτουργικά βρίσκεται ανάμεσα στις on off adventure , με το ψηλό εμπρός φτερό τα on off λάστιχα και τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και στις streetfighter με, το επιθετικό στυλ και τη θέση οδήγησης.

Στο δρόμο η συμπεριφορά του 155 U1 είναι ανάλογη της εμφάνισης και του εξοπλισμού του, ξεφεύγει από το μέσο όρο της κατηγορίας και συγκρίνετε μόνο με τη συμπεριφορά των σημαντικά ακριβότερων αντίστοιχων μοντέλων των "μεγάλων" κατασκευαστών.

Τα φρένα ήταν τόσο δυνατό όσο πρέπει και δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης, οι αναρτήσεις είναι σωστά στεταρισμένες και υποστηρίζουν τον adenture χαρακτήρα του 155 U1 με μόνο παράπονο την κάπως απότομη συμπεριφορά στις ανωμαλίες του δρόμου, ειδικά με ελαφρύτερους αναβάτες.

Ο κινητήρας είναι ζωηρότατος και ο συνδυασμός της σύγχρονης τεχνολογίας με αυτά τα 30 παραπάνω κυβικά εκατοστά (απο τα 125 του ανταγωνισμού) κάνουν την παρουσία τους αισθητή ήδη από την εκκίνηση, συνεχίζουν στην τελική ταχύτητα και το σημαντικότερο στην ελαστικότητα που βοηθάει τρομερά στην οδήγηση μέσα στην πόλη, ο μονόδρομος συμπλέκτης είναι μαλακός και το εξάρι κιβώτιο θετικότατο στην επιλογή ταχυτήτων.

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις η μεγαλύτερη ταχύτητα που είδαμε ήταν 130 χιλιόμετρα με καλές έως ευνοϊκές συνθήκες και άνετα 115 - 120 χιλιόμετρα, η κατανάλωση κατά τη  διάρκεια της δοκιμής (με αναβάτη 110 κιλών) ήταν οριακά κάτω από τα 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα (τιμή κατασκευαστή 2,3 λίτρα) αυτό σημαίνει αυτονομία που ξεπερνάει άνετα τα 400 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ των 12,5 λίτρων.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και “μέσα” στη μοτοσυκλέτα, το μεγάλο τιμόνι, που κόβει πολύ, και η θέση των μαρσπιέ αναβάτη που είναι αρκετά χαμηλά βοηθάνε στην ευελιξία, τον καλό έλεγχο και την άνεση του αναβάτη, δεν θα λέγαμε το ίδιο για τη θέση συνεπιβάτη.

Το ύψος σέλας είναι στα 825 χιλιοστά άλλα ο συνδυασμός του βάρους στα 150 κιλά (γεμάτο) με το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας βοηθάνε στο να πατάνε άνετα κάτω σχεδόν όλοι οι αναβάτες.

Τέλος το σημαντικότερο είναι η τιμή, αυτής της σε όλα τα στοιχεία εντυπωσιακής μοτοσυκλέτας, που είναι στα μόλις 2.995€ όταν αντίστοιχα 125 κ.εκ. έχουν τιμές που ξεπερνάνε τα 4.000€. Το μοναδικό θέμα που ενδεχομένως να έχουν οι νέοι ενδιαφερόμενοι είναι ότι για την οδήγηση της 155 U1 χρειάζεται δίπλωμα A2 ή A μιας και ξεπερνάει το όριο των 125 κ.εκ και 15 ίππων της κατηγορίας A1.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 / 4

ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI (BOSCH)

ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα

ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2.3 l/100km (Euro5)

ΙΣΧΥΣ 17,75 Hp / 9250 rpm

ΡΟΠΗ 1.6 Kgm / 7500 rpm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 12.5:1

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 12,5 lt

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 300 mm + ABS (BOSCH)

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 230 mm + ABS (BOSCH)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 130/70-17

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1370 mm

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2005 x 865 x 1120

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 825 mm

ΥΨΟΣ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 215 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 150 kg

Επόμενο άρθρο »

APRILIA RSV4 1100 FACTORY MODEL 2021

« Προηγούμενο άρθρο

H Aprilia Tuareg 660 είναι εδώ!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ