• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πρώτη μέρα δοκιμών σε Jerez και Phillip Island
Η σεζόν στα motoGP ολοκληρώνεται με τις τελευταίες δοκιμές του 2008 που διεξάγονται αυτές τις ημέρες σε Jerez και Phillip Island.
Νέα 27/11/2008 - 00:00
Η σεζόν στα motoGP ολοκληρώνεται με τις τελευταίες δοκιμές του 2008 που διεξάγονται αυτές τις ημέρες σε Jerez και Phillip Island.

Στην πίστα της Ανδαλουσίας βρίσκονται οι περισσότερες ομάδες που μετέχουν στο Πρωτάθλημα, ενώ στην Αυστραλία δοκιμάζουν η Rizla Suzuki και η Kawasaki Racing.

  • Στη Jerez...
    Οι σχετικά καλές για την εποχή καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και η νέα άσφαλτος που έχει στρωθεί στην πίστα βοήθησαν τους αναβάτες να βρουν αμέσως τον ρυθμό τους και να κινηθούν σε ανταγωνιστικούς χρόνους.

    «Υπάρχει πολύ καλή πρόσφυση», έλεγαν οι αναβάτες, ενώ χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο του Dani Pedrosa που είπε: «Πιθανότατα αυτή είναι η καλύτερη άσφαλτος που έχω δει ποτέ».

    Ο Ισπανός που εμφανίστηκε στην πίστα χρησιμοποιώντας το Νο3 στη μοτοσικλέτα του -δεν είναι βέβαιο ότι θα χρησιμοποιεί αυτό στο Πρωτάθλημα του 2009- ξεκίνησε δυναμικά τις δοκιμές σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο. Ο Ισπανός ήταν και ο μοναδικός αναβάτης που έσπασε το φράγμα του 1'40". Ο καλύτερός του χρόνος ήταν σχεδόν έξι δέκατα ταχύτερος από το ρεκόρ πίστας (1:40.116) που σημείωσε κατά τη διάρκεια του αγώνα στα τέλη του περασμένου Μαρτίου.

    Ο νεαρός αναβάτης της Repsol Honda είχε στη διάθεσή του δύο διαφορετικές εκδόσεις της RC212V του 2009, οι οποίες είχαν αρκετές διαφορές.

    «Το βάρος σήμερα έπεσε πάνω στον κινητήρα, αλλά η χαμηλή θερμοκρασία που επικρατούσε το πρωί μας ανάγκασε να ξεκινήσουμε πιο αργά τις δοκιμές και να σταματήσουμε νωρίς το απόγευμα. Χρειάζομαι κι' άλλο χρόνο για να αξιολογήσω τον νέο κινητήρα ο οποίος είναι αρκετά διαφορετικός από τον προηγούμενο», είπε ο Pedrosa και πρόσθεσε: «Δουλέψαμε επίσης πάνω στα ηλεκτρονικά και στο πως θα βελτιώσουμε την απόδοση στην είσοδο των στροφών. Επαναλαμβάνω ότι χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να κατανοήσουμε τον νέο κινητήρα».

    Πίσω του βρέθηκαν ο Valentino Rossi και ο Jorge Lorenzo. Ο Ιταλός σούπερ σταρ είχε στη διάθεσή του δύο μοτοσικλέτες: την φετινή M1 στην οποία είχαν γίνει κάποιες αλλαγές και το πρωτότυπο του 2009. Ο καλύτερός του χρόνος σημειώθηκε με τη νέα μοτοσικλέτα γεγονός που τον γέμισε με ικανοποίηση.

    «Η νέα μοτοσικλέτα έχει διαφορές στον κινητήρα, στο πλαίσιο και στην κατανομή βάρους. Τίποτα επαναστατικό, πρόκειται για μια εξέλιξη της φετινής μοτοσικλέτας, η οποία όμως διαφέρει στον τρόπο οδήγησης. Πιστεύω ότι και εγώ θα μπορέσω να κινηθώ αύριο μέσα στο 1'39"», δήλωσε ο Doctor.

    Ακολούθησε ο Jorge Lorenzo ο οποίος είχε στη διάθεσή του μια M1 παρόμοια με αυτήν που είχε ο Rossi κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν. Ο Colin Edwards βρέθηκε στην πέμπτη θέση με τον James Toseland να είναι έκτος. Και οι δύο δούλεψαν πάνω στα λάστιχα της Bridgestone προσπαθώντας να προσαρμοστούν πάνω στα νέα δεδομένα.

    Εδώ να σημειωθεί πως Edwards και Toseland «αντάλλαξαν» αρχιμηχανικούς ενόψει του 2009 καθώς ο Τεξανός θα δουλεύει από δω και στο εξής με τον Guy Coulon, ενώ ο Βρετανός με τον Gary Reynders.

    Ανάμεσα στους δυο αναβάτες της Tech 3 Yamaha βρέθηκε ο Alex de Angelis που είχε στη διάθεσή του την RC212V την οποία χρησιμοποιούσε στο τελευταίο κομμάτι του Πρωταθλήματος ο Shinya Nakano. Μιλάμε για μια μοτοσικλέτα παρόμοια με αυτές που είχαν φέτος οι εργοστασιακοί Pedrosa - Hayden, με μόνη διαφορά τον κινητήρα, καθώς χρησιμοποιεί τον V4 με τις συμβατικές βαλβίδες. «Είναι φανταστική, δεν έχει καμία σχέση με αυτήν που οδήγησα φέτος», σχολίασε ο νεαρός αναβάτης της San Carlo Honda Gresini.

    Στη Ducati τέλος, όλοι οι αναβάτες της εταιρίας, πλην του Vitto Guareschi, είχαν στη διαθεσή τους μια Desmosedici GP9 ίδιων προδιαγραφών. Ο Ιταλός δοκίμασε κάποια νέα πράγματα κυρίως στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του μοτέρ, τα οποία όπως είπε ο Filippo Preziosi, είναι πολύ πιθανό να έχει στη διάθεσή του την Πέμπτη και ο Nicky Hayden.

    Τον καλύτερο χρόνο από τους Ducatisti σημείωσε ο Κανέπα ο οποίος δοκιμάζει να ελέγξει το πίσω φρένο μέσω μανέτας στο χέρι μιας και όπως λέει στις δεξιές στροφές δεν τον βολεύει να φρενάρει με το πόδι. Τόσο αυτός όσο και ο Mika Kallio είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν για πρώτη φορά την μοτοσικλέτα του 2009.

    Στο γκαράζ της ομάδας βρέθηκε και ο Casey Stoner που αναρρώνει από την εγχείρηση που υποβλήθηκε μετά το τέλος του Πρωταθλήματος στο σκαφοειδές του αριστερού του χεριού. Ο Αυστραλός δήλωσε πως το πολύ σε τρεις μήνες θα είναι έτοιμος να επιστρέψει στη δράση.

    Οι χρόνοι της πρώτης μέρας:
    1. Dani Pedrosa Repsol Honda - 1:39.525 (41)
    2. Valentino Rossi Fiat Yamaha - 1:40.135 (39)
    3. Jorge Lorenzo Fiat Yamaha - 1:41.163 (51)
    4. Colin Edwards Tech 3 Yamaha - 1:41.390 (49)
    5. Alex De Angelis San Carlo Honda Gresini - 1:41.468 (53)
    6. James Toseland Tech 3 Yamaha- 1:41.539 (50)
    7. Andrea Dovizioso Repsol Honda - 1:41.655 (48)
    8. Toni Elias San Carlo Honda Gresini - 1:41.679 (74)
    9. Niccolo Canepa Alice Team Ducati - 1:42.074 (50)
    10. Nicky Hayden Ducati Marlboro - 1:42.098 (69)
    11. Mika Kallio Alice Team Ducati - 1:42.837 (58)
    12. Sete Gibernau Onde 2000 Ducati - 1:42.943 (40)
    13. Vittoriano Guareschi Ducati - 1:43.642 (36)
    14. Yuki Takahashi Scot Racing Honda - 1:44.360 (64)

  • Στο Phillip Island...
    Πολλή δουλειά περίμενε τους αναβάτες της Rizla Suzuki και της Kawasaki Racing οι οποίοι είχαν αρωγό στις προσπάθειές τους τον καιρό.

    Loris Capirossi και Chris Vermeulen σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους της ημέρας με τους χρόνους πάντως να είναι μακριά από το ρεκόρ πίστας.

    Οι δυο αναβάτες της Suzuki που τις προηγούμενες μέρες βρέθηκαν στην Ιαπωνία για να κάνουν δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα αλλά και να λάβουν μέρος σε μίτινγκ με τους μηχανικούς, δοκίμασαν νέο πλαίσιο, νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης κινητήρα και τις τελευταίες αναρτήσεις της Ohlins.

    Στην Kawasaki δούλεψαν πάνω σε νέα εξαρτήματα που προορίζονται για την ZX-RR του 2009 η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στις δοκιμές της Sepang, τον Φεβρουάριο.

    Ο Marco Melandri πέρασε τη μέρα προσπαθώντας να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του. Προς το παρόν το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει έχει να κάνει με την αίσθηση του μπροστινού.

    Για τον John Hopkins ήταν μια δύσκολη μέρα, καθώς αισθανόταν έντονους πόνους στο αριστερό του πόδι (στο γόνατο και τον αστράγαλο) το οποίο είχε χτυπήσει στο ατύχημα που είχε στην πίστα του Άssen τον περασμένο Ιούνιο.

    Παρά τις δυσκολίες συμπλήρωσε 76 γύρους δουλεύοντας μαζί με τον νέο του αρχιμηχανικό, τον Naoya Kaneko (αντικαθιστά τον Fiorenzo Fanali) πάνω σε βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν στη μοτοσικλέτα του. Μαζί τους στην πίστα βρέθηκε και ο Olivier Jacque που πέρασε τη μέρα αξιολογώντας έναν νέο πλαίσιο με διαφορετική γεωμετρία καθώς και νέο πακέτο ηλεκτρονικών.

    Οι δοκιμές στο Phillip Island θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή.

    Οι χρόνοι της πρώτης μέρας:
    1. Loris Capirossi Rizla Suzuki - 1:31.5 (94)
    2. Chris Vermeulen Rizla Suzuki - 1:31.9 (104)
    3. Olivier Jacque Kawsaki Racing - 1:32.4 (85)
    4. Marco Melandri Kawsaki Racing - 1:32.5 (93)
    5. John Hopkins Kawsaki Racing - 1:33.3 (76)

    Επόμενο άρθρο »

    Τέλος των δοκιμών για το 2008 στην Αυστραλία

    « Προηγούμενο άρθρο

    Τα φώτα σε Jerez και Phillip Island

    Χορηγοί
    Δημοσκόπηση
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
    • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
    • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ