• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mandalika: 3η μέρα
Ο Pol Espargaro ταχύτερος όλων
Νέα 13/02/2022 - 15:54

Οι δοκιμές προετοιμασίας MotoGP του 2022 έφτασαν στο τέλος τους καθώς στην κορυφή των χρόνων στη Mandalika είναι ο Pol Espargaro, με τον Ισπανό να σημειώνει 1:31:060 την 3η ημέρα στην Ινδονησία. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Fabio Quartararo και ο Luca Marini ολοκλήρωσαν την πρώτη τριάδα των συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων, καθώς οι αναβάτες και οι ομάδες είχαν πολύτιμο χρόνο στην ολοκαίνουργια, θεαματική πίστα Pertamina Mandalika.

21 αναβάτες, μέχρι τον Fabio Di Giannantonio, χωρίζονται από μόλις 0.8 δευτερόλεπτα κατευθυνόμενοι προς το Qatar. Κάθε εργοστάσιο δούλεψε σκληρά στην Ινδονησία, με ορισμένα να προοδεύουν, σε αυτό το στάδιο, περισσότερο από άλλα.

HONDA 

Καθώς προχωρούν οι δοκιμές του 2022 τα πράγματα έχουν πάει απίστευτα καλά για το HRC. Μια ολοκαίνουργια, αναμορφωμένη RC213V ήρθε στο τραπέζι και εν όψει του Grand Prix του Qatar, οι Ιάπωνες  φαίνονται σε φανταστική φόρμα. Ο Pol Espargaro που πρωτοστατεί στη Mandalika θα δώσει στο εργοστάσιο μια ωραία δόση αυτοπεποίθησης, με τον #44 να κάνει άλλους 38 γύρους την τελευταία μέρα. Το 0.2 μακριά από οποιονδήποτε άλλο δεν πρέπει να παίρνεται πολύ σοβαρά, κάτι που ο Ρol έσπευσε να επισημάνει, αλλά δεν είναι παρά θετικό για τον Espargaro και την Honda – οι αλλαγές αναμφίβολα ταιριάζουν στο στυλ του Espargaro και τα λόγια του λένε πολλά: "Εγώ ποτέ πριν δεν ήμουν τόσο γρήγορος".

Η ίδια θετικότητα μπορεί να ακουστεί και από τον Marc Marquez. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής τερματίζει το Mandalika Test στην ένατη θέση ως ο δεύτερος ταχύτερος αναβάτης της Honda, 0.4 δευτ. μακριά από το Espargaro, αλλά όλα είναι χαμόγελα στο στρατόπεδο του #93. Ο Marc Marquez αρχίζει να νιώθει ότι η νέα μοτοσυκλέτα είναι η μοτοσυκλέτα του, βελτιώνεται καθημερινά στη Mandalika και τα λόγια του δείχνουν ότι αισθάνεται καλά. Ο Marc Marquez παραδέχτηκε ότι δεν έχει το «ιδιαίτερο συναίσθημα» με τη μοτοσυκλέτα ακόμα και υπέφερε την τελευταία μέρα, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε επίθεση χρόνου, αλλά οι δοκιμές δεν θα μπορούσαν να έχουν πάει πολύ καλύτερα. Αλλά κατάφερε να κάνει προσομείωση Αγώνα με πολύ καλό ρυθμό!!!

Ο Takaaki Nakagami  δοκίμαζε δύο εντελώς διαφορετικά πλαίσια το απόγευμα του Σαββάτου και την Κυριακή. Ο Ιάπωνας αναβάτης τερμάτισε 17ος στη συνδυασμένη κατάταξη, 0.6 δευτερόλεπτα μακριά από τον Espargaro, και έκανε 91 γύρους την τελευταία μέρα. Ο Nakagami και η Honda σίγουρα δεν έχουν παραιτηθεί. 

Ο Alex Marquez να κάνει 75 γύρους την τελευταία μέρα. Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής των μικρότερων κτηγοριών, ήταν 12ος συνολικά, μισό δευτερόλεπτο πίσω από την πρώτη θέση, καθώς ο Alex Marquez επικεντρώθηκε σε μεγάλες διαδρομές και στα αεροδυναμικά για μεγάλο μέρος του Mandalika Test. "Νιώθω έτοιμος για το Κατάρ", ανέφερε ο Ισπανός.

YAMAHA

Το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί πραγματικά για το κουαρτέτο της Yamaha, παρά το γεγονός ότι οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες τερμάτισαν στη δεύτερη και στην πέμπτη θέση. Ο Quartararo ήταν δεύτερος στην Ινδονησία, αλλά η έλλειψη βελτιώσεων με τον κινητήρα και την τελική ταχύτητα σίγουρα εμπόδισαν την προετοιμασία τους. Ο Γάλλος, ωστόσο, έχει εκφράσει τη χαρά του για την ταχύτητά του με μεταχειρισμένα ελαστικά, αλλά κάτι δεν κάνει κλικ με τα νέα, μαλακά ελαστικά. "Πρέπει να μάθουμε γιατί", είπε ο Quartararo τη 2η ημέρα του τεστ. Την 3η Ημέρα,  είπε ότι "αισθανόταν καλά" καθώς οι δοκιμές πλησιάζουν στο τέλος τους και ότι είναι σε καλή διάθεση, παρόλο που αυτός και η ομάδα περιμένουν περισσότερα από το νέο κινητήρα. Καθώς κάθε εργοστάσιο μοιάζει να έχει κάνει μεγάλα βήματα προς τα εμπρός, θα μάθουμε στο Qatar πού στέκεται πραγματικά η Yamaha.
O Franco Morbidelli διεκδίκησε την πέμπτη θέση μετά από μια επίθεση στο τέλος, 0.3 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη θέση. Ο Morbidelli εξήγησε στο τέλος της δεύτερης μέρας ότι πιέζει τη μοτοσυκλέτα πάρα πολύ στο πίσω μέρος, που σημαίνει ότι έχει λίγη εμπιστοσύνη στο μπροστινό μέρος. Την τρίτη μέρα, άλλαξε τα μπροστινά πιρούνια του που είχαν μια ελαφρώς διαφορετική διάταξη carbon.

62 γύρους έκανε ο Andrea Dovizioso που τερματίζει 19ος, οκτώ δέκατα μακριά από την πρώτη θέση. Η προετοιμασία της σεζόν αφορούσε για τον Ιταλό να συνηθίσει τα χαρακτηριστικά της YZR-M1 του 2022.

Ο Darryn Binder, συνηθίζοντας ακόμα την μοτοσυκλέτα του τερμάτισε λιγότερο από δύο δεύτερολεπτα μακριά από τον ταχύτερο χρόνο είναι μια καλή δουλειά για τον Νοτιοαφρικανό. 61 ακόμη γύροι θα είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμοι για τον rookie που έχει προχωρήσει αθόρυβα τις δουλειές του στη Mandalika.

DUCATI

Ο Marini παραμένει η κορυφαία Ducati συνολικά χάρη στον χρόνο του τη δεύτερη μέρα, με τον Francesco Bagnaia την επόμενη παρουσία του Borgo Panigale στα φύλλα χρόνου στην έκτη θέση, 0.376 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Ο Johann Zarco συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, ο Enea Bastianini πήρε την 13η θέση και ο Jorge Martin τερμάτισε τη δοκιμή στην 16η θέση. Ο Jack Miller  ήταν 18ος, αλλά τα σχόλια ήταν σε μεγάλο βαθμό θετικά και επικεντρώθηκαν στην πρόοδο. Ο Miller έπεσε κατά την προσομοίωση αγώνα και οι Martin και Zarco είχαν επίσης πτώση. Κατά τη διάρκεια της πιο ζεστής ώρας της ημέρας στην Ινδονησία, ο ρεπόρτερ Simon Crafar ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος  από τον αγωνιστικό ρυθμό του Bagnaia. Φαίνεται ότι η GP22 είναι σίγουρα πιο γρήγορη, αν και ο διευθυντής της ομάδας της Ducati Lenovo, Davide Tardozzi, είπε ότι η παροχή ισχύος είναι ένας τομέας που μπορούν ακόμα να βελτιώσουν. Συνολικά, ο Ιταλός είπε ότι το εργοστάσιο ήταν 80% ικανοποιημένο μέχρι στιγμής με την προετοιμασία της σεζόν.

Τα αναθεωρημένα αεροδυναμικά παρέμειναν τόσο στις μοτοσυκλέτες της Ducati Lenovo Team όσο και στις μοτοσυκλέτες της Pramac Racing μέχρι τις τελικές δοκιμές και οι αναβάτες είπαν ότι η μακρύτερη εξάτμιση δεν λειτουργεί στη Mandalika – αλλά θα μπορούσε να λειτουργήσει αλλού στη διάρκεια της σεζόν.

Είναι ο Marco Bezzecchi που για άλλη μια φορά ήταν ο ταχύτερος rookie – αλλά  μόλις 0.014 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Fabio Di Giannantonio καθώς πήραν την 20η και 21η θέση αντίστοιχα. Οι δύο rookies που οδηγούσαν την Ducati είχαν μερικά δέκατα περιθώριο έναντι των υπολοίπων rookies.

APRILIA

Ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη δοκιμή πριν από τη σεζόν στην Mandalika για τους Aleix Espargaro και Maverick Viñales, οι οποίοι συνέχισαν την καλή τους δουλειά από τη Sepang στην Ινδονησία. Μια φανταστική οδική συμπεριφορά για την RS-GP και αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα φέρνουν και τους δύο αναβάτες σε πολύ καλή θέση καθώς κατευθύνονται προς το Qatar, με αμφότερους να κάνουν μια προσομοίωση αγώνα 20 γύρων την τελευταία μέρα.

Η Aprilia δοκίμαζε δύο διαφορετικά πλαίσια που ήταν σχεδόν πανομοιότυπα με γυμνό μάτι, ακόμη και για τον ειδικό αναλυτή, Simon Crafar. Ο Espargaro πήρε την τέταρτη θέση και ο Viñales την όγδοη.

SUZUKI

Στην Team Suzuki Ecstar, ήταν άλλη μια μέρα με εμπόδια – τουλάχιστον για τη μία πλευρά του γκαράζ. Ο Πρωταθλητής MotoGP του 2020, Joan Mir, άρχισε να αισθάνεται αδιαθεσία το πρωί και τελικά επέστρεψε στο ξενοδοχείο με υποψία τροφικής δηλητηρίασης. Στα συνδυασμένα φύλλα χρόνου παραμένει στην 12η θέση.

"Αυτά συμβαίνουν', εξήγησε ο Mir, "και στο τέλος έχω κάποια καλά συμπεράσματα από την πρώτη και τη δεύτερη μέρα. Νομίζω ότι θα φτάσουμε αρκετά έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα στο Qatar παρά τις ταλαιπωρίες που βρήκαμε τις τελευταίες δύο ημέρες εδώ στη Mandalika".

Ο Alex Rins ήταν για άλλη μια φορά ο πρώτος που βγήκε στην πίστα την τρίτη μέρα και το σχέδιό του για την τελευταία μέρα ήταν να επικεντρωθεί στη δοκιμή του ενισχυμένου με carbon πλαισίου της μοτοσυκλέτας. Μχρι το τέλος της δράσης, ο Rins ήταν στην 7η θέση μετά από άλλους 46 γύρους την τρίτη μέρα.

KTM

Η τρίτη μέρα είδε την KTM να δοκιμάζει το πακέτο αεροδυναμικών της και υπήρχε μια τροποποιημένη εξάτμιση από το αυστριακό εργοστάσιο. Ο Brad Binder ολοκλήρωσε τη δοκιμή ως κορυφαίος αναβάτης της ΚΤΜ στην 11η θέση, 0.514 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή μετά από 68 γύρους. Ο ομόσταυλός του, Miguel Oliveira ήταν ένας από τους τελευταίους που βγήκαν στην πίστα την τρίτη μέρα και ο Πορτογάλος αναβάτης ήταν 0.560 δευτερόλεπτα πιο πίσω στη 15η. Η αποστολή του Aυστριακού εργοστασίου πριν από τη σεζόν έβρισκε μια καλή βάση για χρήση για ανάπτυξη καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, συγκρίνοντας νέα εξαρτήματα και ανταλλακτικά από το 2021 για να βρουν μια κατεύθυνση. Μέχρι τη 2η ημέρα του Test, ο Binder είπε ότι το εργοστάσιο είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση με κατεύθυνση προς το Qatar από ό,τι ήταν πέρυσι, και συνολικά ο Νοτιοαφρικανός ήταν αρκετά θετικός μέχρι το τέλος του: "Μέχρι στιγμής όλα καλά. Βρήκαμε κάποια πράγματα που λειτουργούν καλά για εμάς και βελτιώσαμε το πακέτο μας από πέρυσι. Πρέπει ακόμα να δουλέψουμε σίγουρα και υπάρχει δουλειά που πρέπει να γίνει για να κάνουμε αυτό το επόμενο βήμα που χρειαζόμαστε, αλλά μέχρι στιγμής όλα καλά." Η επόμενη εστίαση; "Η έξοδος από τις στροφές και γενικά το πίσω κράτημα".

Ο Raul Fernandez τελειώνει τη δοκιμή στην 22η θέση και μερικά δέκατα μπροστά από τον ομόσταυλό του και Πρωταθλητή Moto2 του 2021, Remy Gardner. Ο Fernandez, μετά από μια πτώση την δεύτερη μέρα, δεν συμμετείχε κατά το μεγαλύτερο μέρος την Κυριακή και ο Gardner συνεχίζει να υποφέρει κατά την ανάρρωση από έναν σπασμένο καρπό.

 

Αποτελέσματα τρίτης μέρας

 

1 44 
PolEspargaro
   
1:31.060

10 /38

2 20 
FabioQuartararo
   
1:31.074

77 /79

3 41 
AleixEspargaro
   
1:31.385

11 /51

4 21 
FrancoMorbidelli
   
1:31.416

68 /69

5 63 
FrancescoBagnaia
   
1:31.436

13 /57

6 42 
AlexRins
   
1:31.477

27 /46

7 12 
MaverickViñales
   
1:31.478

18 /78

8
JohannZarco
   
1:31.488

42 /82

9 33 
BradBinder
   
1:31.574

64 /68

10 73 
AlexMarquez
   
1:31.603

16 /75

11 88 
MiguelOliveira
   
1:31.620

71 /73

12 10 
LucaMarini
   
1:31.665

7 /50

13 30 
TakaakiNakagami
  
1:31.687

88 /91

14 93 
MarcMarquez
  
1:31.793

52 /74

15 43 
JackMiller
  
1:31.870

19 /78

16
AndreaDovizioso
  
1:31.890

19 /62

17 72 
MarcoBezzecchi
1:31.901

10 /42

18 49 
FabioDi Giannantonio
1:31.915

15 /38

19 23 
EneaBastianini
1:32.010

19 /35

20 89 
JorgeMartin
1:32.544

10 /18

21 87 
Remy Gardner
 
1:32.860

39 /42

22 40 
DarrynBinder
1:33.049

22 /61

23 25 
RaulFernandez
1:34.896

Επόμενο άρθρο »

Marc Marquez: Πονούσε ο ώμος μου σήμερα

« Προηγούμενο άρθρο

O Βασίλης Παντελεάκης στην Cardoso Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ