• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Οδηγάω συνέχεια στο όριο
Πρέπει να βρούμε περισσότερη ταχύτητα
Νέα 14/02/2022 - 17:30

Γρήγορος ναι, ικανοποιημένος όχι. Στο τέλος των 5 ημερών χειμερινών δοκιμών σε Sepang και Mandalika, ο Fabio Quartararo είναι πεπεισμένος ότι η Yamaha δεν έχει κάνει αρκετή δουλειά στην M1 κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Η Honda έφερε επανάσταση στη μοτοσυκλέτα της, η Ducati την άλλαξε πολύ, η Suzuki βρήκε περισσότερη ιπποδύναμη, ενώ η M1 έκανε μόνο ένα μικρό βήμα μπροστά.

"Την Κυριακή το πρωί ήμουν αρκετά γρήγορος, αλλά δεν ένιωθα τόσο καλά, οπότε δεν ήμουν χαρούμενος", είπε ο Quartararo. "Το απόγευμα οι συνθήκες ήταν παρόμοιες, άρα ήμουν χαρούμενος γιατί περισσότερο από τους χρόνους μου, η αίσθησή μου ήταν πολύ καλύτερη. Ο χρόνος βελτιώθηκε, αλλά περίμενα να είναι λίγο καλύτερος. Στο Qatar θα είναι μια άλλη ιστορία, αλλά από την πλευρά μου είμαι 100% έτοιμος".

Ο Fabio συνέχισε την ανάλυσή του, η οποία ωστόσο σίγουρα δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική…

"Δεν ξέρω πού μπορούμε να βελτιώσουμε τη νέα M1, ένιωσα παντού στο όριο, εννοώ, όταν σε κάθε στροφή το μπροστινό μέρος γλιστράει, το πίσω πλαγιολισθαίνει και είσαι με τον αγκώνα στο έδαφος, είναι δύσκολο να βρεις κάτι περισσότερο. Για μένα είναι σημαντικό η ομάδα και η Yamaha να δουλέψουν για να βρουν περισσότερη ταχύτητα, ώστε να νιώθω λιγότερο στο όριο. Πρέπει να πιέζω πολύ σκληρά και πάντα, η οδήγηση έτσι είναι πολύ δύσκολη".

Ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πρόκειται να είναι μια πολύ μεγάλη σεζόν με πολλούς αντιπάλους. Την Κυριακή ο Quartararo έκανε επίσης μια προσομοίωση αγώνα για να καταλάβει το επίπεδό του. 

"Αποφασίσαμε με την ομάδα να πάμε με το μεσαίο ελαστικό για την προσομοίωση αγώνα, αλλά ήταν ένας εφιάλτης, δεν είχα ποτέ τόσο άσχημη αίσθηση με ένα πίσω ελαστικό. Μετά την προσομοίωση, οδήγησα με παλιό μαλακό και ήμουν περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος. Έτσι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον ρυθμό, αλλά στην πραγματικότητα πιστεύω ότι κάναμε εξαιρετική δουλειά".

Πολλοί αναβάτες παραπονέθηκαν για τις συνθήκες της πίστας, ειδικά λόγω των πετρών που τείνουν να πετούν οι μοτοσυκλέτες. 

"Έτυχε να είμαι πίσω από τον Francο και έφαγα πολλές πέτρες. Μετά από λίγο πονούσε ο λαιμός μου, οπότε φανταστείτε τι θα μπορούσε να συμβεί στον αγώνα, όταν έχεις 3 ή 4 μοτοσυκλέτες μπροστά για πολλούς γύρους. Το πρόβλημα είναι ότι από την πρώτη έως την έκτη στροφή φαίνεται ότι η άσφαλτος σπάει, νομίζω ότι θα πρέπει να ασφαλτοστρώσουν ξανά την πρώτη στροφή για το Grand Prix. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, η πίστα είναι πολύ ασφαλής, νομίζω ότι έχει κάποιες από τις μεγαλύτερες εξόδους ασφάλειας που έχουμε στο ημερολόγιο ".

Επόμενο άρθρο »

Ανάλυση του τεστ της Mandalika

« Προηγούμενο άρθρο

Bastianini: Με αυτή τη Ducati μπορώ να κάνω τα πάντα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ