• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Κινητήρας υδρογόνου V8 υψηλών επιδόσεων από την Yamaha
Για την Toyota Motor Corporation
4auto 17/02/2022 - 19:41

Ανάπτυξη κινητήρα υδρογόνου V8 υψηλών επιδόσεων, μετά το αίτημα του μακροχρόνιου συνεργάτη Toyota Motor Corporation

Η Toyota Motor Corporation ανέθεσε στη Yamaha Motor την ανάπτυξη ενός κινητήρα V8 5,0 λίτρων για αυτοκίνητα, ο οποίος τροφοδοτείται αποκλειστικά από υδρογόνο. Στην Ιαπωνία, η Toyota και άλλες εταιρείες που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζονται, ώστε να διευρύνουν τις επιλογές καυσίμων για κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ως Yamaha "Motor", ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι σημαντικός για εμάς

"Εργαζόμαστε για την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα έως το 2050", εξήγησε ο πρόεδρος της Yamaha Motor, Yoshihiro Hidaka. "Ταυτόχρονα, η λέξη 'Motor' (κινητήρας) υπάρχει στο όνομα της εταιρείας μας και, κατά συνέπεια, έχουμε έντονο πάθος και υψηλό επίπεδο δέσμευσης για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης."

Τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, οι πέντε εταιρείες Kawasaki Heavy Industries, Subaru Corporation, Toyota Motor Corporation, Mazda Motor Corporation και Yamaha Motor ανακοίνωσαν από κοινού ότι θα ξεκινήσουν συζητήσεις για τη διεξαγωγή συλλογικής έρευνας για να βρουν πιθανούς τρόπους ώστε να διευρύνουν το εύρος επιλογών καυσίμων για κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αναζήτηση ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα. Και στον χώρο όπου έγινε η ανακοίνωση, ο κινητήρας υδρογόνου V8 που φαίνεται παραπάνω, ο οποίος αναπτύχθηκε από τη Yamaha για την Toyota, αποκαλύφθηκε στο κοινό. Η μονάδα του κινητήρα βασίζεται στο 5,0 λίτρων sport κουπέ Lexus RC F, με τροποποιήσεις στα μπεκ ψεκασμού, τις κυλινδροκεφαλές και την πολλαπλή εισαγωγής, μεταξύ άλλων, και αποδίδει έως και 450 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 540 Nm στις 3.600 σ.α.λ.

"Οι κινητήρες υδρογόνου διαθέτουν δυνατότητα ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, διατηρώντας ταυτόχρονα ζωντανό το πάθος μας για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης", δήλωσε ο Πρόεδρος Hidaka στον χώρο. "Η συνεργασία με εταιρείες που έχουν διαφορετική εταιρική κουλτούρα και τομείς εξειδίκευσης, καθώς και η αύξηση του αριθμού των συνεργατών μας, είναι ο τρόπος με τον οποίο θέλουμε να δείξουμε τον δρόμο προς το μέλλον."

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν τη συλλογική έρευνα εδώ.

Τα πλεονεκτήματα του υδρογόνου: Δεν πρόκειται για υποκατάστατο της βενζίνης

Η Yamaha ξεκίνησε την ανάπτυξη ενός κινητήρα υδρογόνου για αυτοκίνητα πριν από περίπου πέντε χρόνια. Ο Takeshi Yamada από το Τμήμα Ανάπτυξης Οχημάτων του Κέντρου Τεχνικής Έρευνας και Ανάπτυξης είναι μέλος της ομάδας ανάπτυξης του κινητήρα υδρογόνου και άρχισε να διαπιστώνει το εύρος των δυνατοτήτων του κινητήρα καθώς το έργο προχωρούσε.

"Ξεκίνησα να βλέπω ότι οι κινητήρες που χρησιμοποιούν μόνο υδρογόνο για καύσιμο είχαν πραγματικά πολύ διασκεδαστικά και εύχρηστα χαρακτηριστικά απόδοσης", εξηγεί. "Οι κινητήρες υδρογόνου διαθέτουν μια εγγενώς φιλική αίσθηση, κάτι που τους κάνει εύχρηστους ακόμα και χωρίς να καταφεύγουν σε ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης. Όλοι όσοι ήρθαν για δοκιμαστική οδήγηση του πρωτότυπου αυτοκινήτου ήταν κάπως επιφυλακτικοί στην αρχή, αλλά όταν τελικά βγήκαν από το αυτοκίνητο είχαν ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη. Όσο το παρατηρούσα αυτό, άρχισα να πιστεύω ότι υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες στα χαρακτηριστικά που είναι μοναδικά στους κινητήρες υδρογόνου αντί να αντιμετωπίζουμε το θέμα απλά ως υποκατάστατο της βενζίνης."

Κάτι ακόμη στο οποίο ο Yamada και η ομάδα προσδίδουν αξία κατά τη διαδικασία ανάπτυξης είναι το Kanno Seino, δηλαδή οι απολαυστικές επιδόσεις. Ένα παράδειγμα είναι ο αρμονικός ήχος υψηλής συχνότητας της εξάτμισης που παράγεται από την πολλαπλή εξαγωγής 8-σε-1 του κινητήρα. "Πρόκειται για μια πρόκληση με την οποία μπορούμε να ασχοληθούμε με αφοσίωση ως μηχανικοί. Προσωπικά, θέλω να επιδιώξω όχι μόνο επιδόσεις αλλά και μια νέα γοητεία για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που ο κόσμος δεν έχει δει ακόμα", δηλώνει ο Yamada.

Αυτό στο οποίο πιστεύουν ο ίδιος και οι μηχανικοί του είναι οι δυνατότητες ενός πλήρως υδρογονοκίνητου κινητήρα. Σε συνεργασία με το σταδιακά επεκτεινόμενο δίκτυο συνεργατών του, ο Yamada αναμφίβολα πιστεύει ότι είναι έτοιμοι να ξεκλειδώσουν αυτές τις δυνατότητες.

 

Επόμενο άρθρο »

Η Mazda προωθεί τη χρήση βιοκαυσίμων στο Endurance Race Series

« Προηγούμενο άρθρο

Το 2021 μία χρονιά σημαντικών επιτυχιών για την Ford Ευρώπης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ