• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Domenicali: “Ο κινητήρας μας αντέχει για 1600χλμ.”
Μέρος αυτής της εξέλιξης αποτέλεσε κι η μεγάλη πρόοδος που έγινε στα ηλεκτρονικά συστήματα.
Νέα 21/04/2010 - 10:33

Ο παράγοντας “αξιοπιστία και αντοχή” θα δείξει το τι δουλειά έκαναν οι κατασκευαστές πάνω στους νέους ανθεκτικότερους κινητήρες που παρουσίασαν φέτος. Η καινούργια GP10 της Ducati είναι απόγονος της πολυσυζητημένης GP9 που στην ουσία άλλαξε τα δεδομένα στην εταιρεία με την εμφάνιση του νέου carbon πλαισίου.

 

Ωστόσο φέτος η εταιρεία γύρισε ξανά πίσω στην σχεδίαση του Big Bang κινητήρα μία συνταγή που χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία το 2005 και 2006 με τον κινητήρα των 990cc. “H Big Bang σχεδίαση του κινητήρα μας συντέλεσε στην παραγωγή λιγότερης ιπποδύναμης σε αυτόν το υψηλόστροφο μοτέρ αλλά είναι πιο ωφέλιμη στη χρήση της” εξηγεί ο Claudio Domenicali. Με λίγα λόγια επιτρέπει την ομαλότερη μεταφορά της ισχύος στον πίσω τροχό που μεταφράζεται σε καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο της στροφής. 

 

Το επιτελείο της Ducati εργάστηκε πολύ σκληρά φέτος για να διαμορφώσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και να αυξήσει την ανθεκτικότητά του μιας και κάθε αναβάτης θα έχει 6 κινητήρες για όλη την σεζόν. Μέρος αυτής της εξέλιξης αποτέλεσε κι η μεγάλη πρόοδος που έγινε στα ηλεκτρονικά συστήματα ανάφερε ο τεχνικός διευθυντής Filippo Preziosi. “Τα πάντα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. ανάφερε ο Domenicali ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του “Ο νέος κινητήρας μας είναι ικανός να αντέξει για 1600χλμ”.

Επόμενο άρθρο »

Η σχολή του Haslam στο Silverstone

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο promotion της FIM

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα