• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SEAT MÓ 125: δοκιμές σε άμμο και χιόνι
Νέα Αγοράς 16/04/2022 - 10:44

Η ομάδα Μηχανικής και Ποιότητας της SEAT MÓ δοκιμάζει το SEAT MÓ 125 σε δύο ισπανικές τοποθεσίες τόσο μακριά μεταξύ τους, όπως τα Πυρηναία και η έρημος στην Αλμερία

Χιόνι, πάγος, βρεγμένοι δρόμοι, θερμοκρασίες υπό το μηδέν, άμμος, σκόνη, έρημος, μη ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, ζέστη. Δεν υπάρχει τέλος στον αριθμό των τοπίων που μπορείτε να ταξιδέψετε με μια μοτοσικλέτα, ούτε στην ποικιλομορφία τους ανάλογα με το κλίμα, τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου. Για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή απόδοση του 100% ηλεκτρικού σκούτερ SEAT MÓ 125, η ομάδα Ποιότητας και Έρευνας και Ανάπτυξης της SEAT MÓ το δοκίμασε σε δύο αντίθετα τοπία, τα βουνά Baqueira Beret (Lleida) και την έρημο Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία, με διαφορά θερμοκρασίας ακόμα και 55ºC μεταξύ τους, καλύπτοντας συνολικά 4.400 χιλιόμετρα.

Πολύπλευρη απόδοση. «Οι δοκιμές ποιότητας της SEAT MÓ έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση», λέει ο Γενικός Διευθυντής της SEAT MÓ, Lucas Casanovas. Γι' αυτό το SEAT MÓ 125 έχει ωθηθεί "στα άκρα" σε δρόμους και στροφές, χιόνι και άμμο, σε βρεγμένα πεζοδρόμια και χωματόδρομους, στον ήλιο και τη βροχή, επιταχύνοντας και φρενάροντας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί έλεγξαν την μπαταρία και τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας και διασφάλισαν ότι η πρόσφυση και η ανάρτηση δεν διακυβεύονταν σε καμία περίπτωση και ότι τα ελαστικά δεν έχασαν την πρόσφυσή τους.

Έτοιμο για δράση. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να εξασφαλίσουμε ότι η πλήρως ηλεκτρική απόδοση της μοτοσυκλέτας παραμένει σταθερή ακόμη και σε δραματικά διαφορετικά κλίματα, όπως το κρύο των -10ºC στα Πυρηναία (Baqueira) ή η ζέστη του καλοκαιριού στους 45ºC στην άνυδρη έρημο της Αλμερίας. «Πρέπει να εγγυηθούμε ότι το επίπεδο φόρτισης δεν θα πέσει δραματικά σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν και ταυτόχρονα ότι η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί σε πιθανό καύσωνα», εξηγεί ο Lucas. Έτσι, η μπαταρία διαθέτει ένα σύστημα αυτοπροστασίας που, για παράδειγμα, μειώνει την ισχύ εάν αισθανθεί ότι ζεσταίνεται πολύ. Αυτές οι δοκιμές χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ρυθμίσεων του μοντέλου για τις διεθνείς αγορές σε ακραίο κρύο καθώς και σε πολύ ζεστά κλίματα.

Αντοχή στη σκόνη και το νερό. Η μπαταρία πρέπει να είναι επίσης πλήρως σφραγισμένη και στεγανή για να προστατεύει τα ηλεκτρικά της εξαρτήματα από επιβλαβή εξωτερικά στοιχεία όπως η σκόνη και το νερό. Για το λόγο αυτό, το SEAT MÓ 125 πληροί τα διεθνή πρότυπα IP67: «Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία προσφέρει πλήρη προστασία από τη σκόνη και ότι η στεγανοποίηση της επιτρέπει να βυθιστεί σε ένα μέτρο αλατούχου νερού για τουλάχιστον 30 λεπτά χωρίς να καταστραφεί» λέει ο Lucas. «Ένα σκούτερ πρέπει να το απολαμβάνετε ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου και με αυτές τις δοκιμές ποιότητας επιβεβαιώσαμε ότι το SEAT MÓ 125 αποδίδει άριστα σε κάθε περίπτωση», καταλήγει.

Επόμενο άρθρο »

Νέο Michelin Power Cup

« Προηγούμενο άρθρο

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS ΤΟ BORA AIR TEX ΤΗΣ DAINESE

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ