• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Di Giannantonio: H pole position ήταν από τα όνειρά μου
Δεν έχουμε όμως τον ρυθμό να κερδίσουμε τον αγώνα
Νέα 28/05/2022 - 22:46

Ο Fabio Di Giannantonio ξεκίνησε σε μεγάλο βαθμό πολύ ήσυχα την καριέρα του στα MotoGP με μια Ducati του 2021, με την 13η θέση στο Le Mans να είναι ο καλύτερος τερματισμός του, ενώ η 11η θέση στην Ινδονησία ήταν η καλύτερη επίδοσή του στις κατατακτήριες.

Ο Di Giannantonio χρησιμοποίησε προς όφελός του τις δύσκολες συνθήκες των ΚΑΤ1 στο Mugello για να πάρει την πρώτη θέση και να προχωρήσει στις ΚΑΤ2, όπου χρησιμοποίησε τις γνώσεις του για την εξελισσόμενη πορεία της πίστας για να πάρει μια pole position έκπληξη, όντας 0,088 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Marco Bezzecchi.

Όταν ρωτήθηκε να περιγράψει την pole position του, ο Di Giannantonio είπε: 


"Λοιπόν, τι να πω; Είναι κάτι απίστευτο, γιατί φτάνεις εδώ στο Mugello και περιμένεις να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα για όλους τους ανθρώπους που έρχονται για σένα, που επευφημούν για σένα, για όλη την υποστήριξη που έχεις εδώ στον αγώνα της πατρίδας σου. Το να οδηγείς μια Ducati στο Mugello είναι ήδη κάτι απίστευτο και το να παίρνεις την pole position είναι το κάτι άλλο".

"Ήταν ένα τόσο υπέροχο τέλος της ημέρας για μένα και ένα από τα όνειρα της ζωής μου είναι να είμαι στην κορυφή της σχάρας εκκίνησης στα MotoGP. Και σήμερα το πετύχαμε εδώ, τόσο απίστευτο".

 

Ο Di Giannantonio λέει ότι ακολούθησε τον Marc Marquez στις ΚΑΤ1 – ο οποίος ανακοίνωσε μετά τις κατατακτήριες ότι το Mugello θα είναι ο τελευταίος του αγώνας για το άμεσο μέλλον καθώς υποβάλλεται σε περισσότερες χειρουργικές επεμβάσεις στο δεξί του χέρι – και ότι ο Jack Miller τον βοήθησε να κατανοήσει καλύτερα τις συνθήκες της πίστας στις ΚΑΤ1.

Αυτό τελικά τον βοήθησε να φτάσει στην pole position, αν και ο Di Giannantonio παραδέχεται ότι είναι απίθανο να το μετατρέψει σε νίκη την Κυριακή.

"Λοιπόν, σίγουρα το ότι ήδη γνώριζα λίγο πολύ τις συνθήκες της πίστας με βοηθούσε. Αλλά βοηθήθηκα και ακολουθώντας τον Jack και τον Marc κατά τη διάρκεια των KAT1 που είναι συνήθως οι πιο γρήγοροι αναβάτες σε αυτές τις συνθήκες. Ήμουν πίσω τους, είδα ότι το όριο του ελαστικού ήταν πολύ υψηλό, οπότε μπορούσα να πιέσω πολύ για να πάω γρήγορα. Και αυτό μου έδωσε το κίνητρο, τη γνώση ότι θα ήταν δυνατό στις ΚΑΤ2 να πιέσω έτσι".

"Λοιπόν, με προετοίμασε καλά (αυτό το γεγονός) για τις ΚΑΤ2, οπότε βοήθησε. Για αύριο, είναι ένα ερωτηματικό. Είμαστε στην κορυφή, αλλά αυτή τη στιγμή ειλικρινά δεν έχουμε τον ρυθμό αγώνα για να κερδίσουμε, σίγουρα. Θα προσπαθήσουμε να απολαύσουμε τον αγώνα, να αγωνιστούμε στους πρώτους γύρους και μετά θα δούμε. Αλλά έχουμε το ζέσταμα για να καταλάβουμε καλύτερα ποιος είναι ο χώρος μας. Και ειλικρινά έφτασα εδώ μόνο και μόνο για να επιβεβαιώσω την καλή μου εμφάνιση στο Le Mans. Οπότε, θα ήταν πολύ καλό για μένα να την επιβεβαιώσω ξανά".

Επόμενο άρθρο »

Mugello: MotoGP Ζέσταμα

« Προηγούμενο άρθρο

Η απόσυρση του αριθμού 46

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ