• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Aleix Espargaro εξηγεί το λάθος του
Που του στοίχισε το βάθρο στην Καταλονία
Νέα 05/06/2022 - 18:28

Ο Aleix Espargaro βρισκόταν στην δεύτερη θέση πίσω από τον Fabio Quartararo στα τελευταία στάδια του αγώνα έχοντας απομακρυνθεί από τον Jorge Martin.

Αλλά ο αναβάτης της Aprilia έκανε ένα τεράστιο λάθος όταν σταμάτησε τον αγώνα του έναν γύρο νωρίτερα, νομίζοντας ότι έχει τερματίσει και άρχισε να χαιρετά τους οπαδούς.

Ο Espargaro – ο οποίος ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα του για το λάθος, το οποίο του κόστισε οκτώ δευτερόλεπτα και τον άφησε στην πέμπτη θέση στο τέλος – λέει ότι η θέση του ταμπλό του στον τοίχο των pits τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει τον πύργο χρονισμού της πίστας για να παρακολουθεί τον αριθμό των γύρων .

Όμως «ξέχασε» ότι ο τελευταίος γύρος στο σύστημα της Βαρκελώνης καταγράφεται ως μηδέν και όχι ως ένα, κάτι που οδήγησε στο λάθος του.

"Συγγνώμη, το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι συγγνώμη, είναι ένα λάθος που δεν επιτρέπεται σε αυτή την κατηγορία", είπε ο Espargaro, που τώρα βρίσκεται 22 βαθμούς πίσω από τον Quartararo. 

"Είναι εντελώς δικό μου λάθος, το ταμπλό μου στον τοίχο των pits ήταν πολύ κοντά στην πρώτη στροφή – ήταν το πρώτο, οπότε δεν είχα χρόνο να παρακολουθήσω τους γύρους και την διαφορά με τον Martin".

"Πίεζα στο όριο, έτσι απλά παρακολουθούσα τη διαφορά με τον Martin – 0,6 δευτ. – και για να παρακολουθήσω τους γύρους που απέμεναν έβλεπα τον πύργο (χρονομέτρησης) και είδα το «L1» (1 γύρος)".

"Έκανα λοιπόν έναν γύρο και μετά δεν θυμόμουν ότι εδώ στη Βαρκελώνη ο τελευταίος γύρος είναι ο αριθμός μηδέν, όχι το ένα. Έτσι έκλεισα το γκάζι στην ευθεία, οπότε λυπάμαι πολύ για την ομάδα μου γιατί ξέρω ότι δεν είχα την ταχύτητα του Fabio για να κερδίσω. Αλλά αν θέλω να τον κερδίσω στο πρωτάθλημα, δεν μπορώ να κάνω αυτά τα λάθη γιατί σήμερα χάνω εννέα βαθμούς. Λυπάμαι πολύ λοιπόν".

Ο Espargaro πρόσθεσε ότι ο Quartararo μπόρεσε να απομακρυνθεί τόσο γρήγορα στην αρχή του αγώνα, επειδή η Michelin και η ομάδα του του είχαν προκαλέσει «ανησυχία» για τη διαχείριση των ελαστικών του.

Αυτό τον ανάγκασε να κάνει τους πρώτους γύρους ήρεμα με το μεσαίο ελαστικό του και πιστεύει ότι ο Quartararo δεν ήταν πιο γρήγορος από αυτόν – αλλά ήταν απλώς «πιο έξυπνος».

"Χθες, μεταξύ της Michelin και της ομάδας μου, όλοι μου προκάλεσαν ανησυχία, λέγοντας ότι χρησιμοποιώ πολύ το ελαστικό, ότι έπρεπε να είμαι χαλαρός στους πρώτους γύρους και ήμουν πολύ χαλαρός γιατί στο τέλος του αγώνα όταν προσπέρασα τον Martin, είχα αρκετά καλό ελαστικό για να κάνω 1:41.5 και να ξεφύγω", εξήγησε.

"Νομίζω ότι ο Fabio δεν ήταν πιο γρήγορος από εμένα, αλλά ήταν πιο έξυπνος, μπόρεσε να πιέσει στην αρχή, αλλά μετά είναι αδύνατο στο τέλος να ανακτήσεις 2,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Fabio. Αλλά νομίζω ότι θα μπορούσα να πάω μαζί του στην αρχή, αλλά έτσι κι αλλιώς έγινε ότι έγινε".

Επόμενο άρθρο »

"Eίναι απαράδεκτο", "Πρέπει να αλλάξουμε αγωνοδίκες"

« Προηγούμενο άρθρο

Eπιστροφή στις νίκες για τον Celestino Vietti

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ